Μερικές φορές μπορεί να μην προλάβεις να μαγειρέψεις και δεν χρειάζεται να νιώσεις τύψεις γι΄αυτό. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να διαβάσεις αυτό το άρθρο και να παραγγείλεις τα πιο υγιεινά πιάτα από το delivery της γειτονιάς σου.

Σουβλάκια

Η Επιλογή σου: Καλαμάκι Κοτόπουλο
Είναι πιο υγιεινό από το χοιρινό καλαμάκι, καθώς και πιο ελαφρύ. Ζήτησε να μην συνοδεύεται από sauce.

Σίγουρα μην πάρεις: Σκεπαστή
Συνήθως είναι μεγάλο σε ποσότητα και περιέχει πολλές πατάτες.

 

Γιαπωνέζικο

Η Επιλογή σου: Οτιδήποτε με Σολομό
Περιέχει υγιεινά λιπαρά οξέα και φυλλικό οξύ, που ενισχύει τον οργανισμό σου.

Σίγουρα μην Πάρεις: Spring Rolls
Είναι τηγανητά και επομένως πολύ παχυντικά.

 

Ιταλικό

Η Επιλογή σου: Μακαρονάδα με Θαλασσινά
Έχει τις λιγότερες θερμίδες και περιέχει ω-3 λιπαρά οξέα, βιταμίνες, μαγνήσιο και κάλιο.

Σίγουρα μην Πάρεις: Fettuccine Alfredo και πίτσα
Για την πίτσα δεν χρειάζεται εξήγηση και σε ό,τι αφορά τα μακαρόνια η sauce από μόνη της έχει πάρα πολλά λιπαρά.

 

Burger

Η επιλογή σου: Με μπιφτέκι γαλοπούλας και ψωμάκια ολικής άλεσης
Έχει τις λιγότερες θερμίδες σε σχέση με τα υπόλοιπα και τα ψωμάκια ολικής άλεσης θα είναι άλλος ένας σύμμαχος για τη καλή λειτουργία του μεταβολισμού σου.

Σίγουρα μην πάρεις: Μην κάνεις το λάθος να πάρεις το μενού, το οποίο περιέχει συνήθως προτηγανισμένες πατάτες. Προτίμησε να συνοδεύσεις το burger σου με σαλάτα της εποχής.

 

 

Lifeme

Healthy is the new Sexy!