Οι ευεργετικές ιδιότητες του καρπουζιού

Αν είστε από αυτούς που πιστεύουν πως το καρπούζι περιέχει μόνο νερό και ζάχαρη, κάνετε λάθος. Το καρπούζι παρέχει το 17% των ημερήσιων αναγκών ενός ενήλικα σε βιταμίνη Α, το 21% σε βιταμίνη C, το 2% σε σίδηρο και το 1% σε ασβέστιο. Επίσης, περιέχει θειαμίνη, ριβοφλαβίνη, νιασίνη, βιταμίνη Β-6, φυλλικό οξύ, παντοθενικό οξύ, μαγνήσιο, φώσφορο, κάλιο, ψευδάργυρο, χαλκό, μαγγάνιο, σελήνιο, χολίνη, λυκοπένιο και βεταΐνη.

Για τον χυμό έβαλα προηγουμένως το καρπούζι στην κατάψυξη για 1-2 ώρες. Αυτό το κάνω με όλα τα φρούτα που χρησιμοποιώ για χυμούς και smoothies το καλοκαίρι, κι έτσι δεν χρησιμοποιώ παγάκια που νερώνουν τον χυμό. Σας προτείνω να κάνετε το ίδιο, θα σας βολέψει πολύ!

Χυμός με Καρπούζι, Καρύδα & Λάιμ

Χρόνος προετοιμασίας:   5 λεπτά

Μερίδες:    3

Υλικά:

  • 3 φλ. (450 γρ.) καρπούζι, παγωμένο από την κατάψυξη
  • 1 ½ φλ. γάλα καρύδας, παγωμένο
  • τον χυμό από 1 λάιμ
  • λίγη μέντα

Εκτέλεση:

  1. Βάλτε όλα τα υλικά στο μπλέντερ και πολτοποιήστε τα.
  2. Ο χυμός με καρπούζι, καρύδα και λάιμ πίνεται παγωμένος.