Η δυσκοιλιότητα μπορεί να επηρεάσει αρνητικά όχι μόνο την υγεία, αλλά και τη διάθεσή σου. Απόφυγέ την λοιπόν οριστικά με αυτές τις 6 χρηστικές συμβουλές.

Φάε Υγιεινά Λιπαρά

Τα μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, καθώς και τα Ω-3 και Ω-6 βοηθούν ιδιαίτερα στη σωστή λειτουργία του εντέρου. Ο λόγος είναι ότι διεγείρουν την απελευθέρωση χολής, η οποία βοηθά στη κίνηση των μυών του παχέος εντέρου. Το λάδι καρύδας συγκεκριμένα έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει το μεταβολισμό και γι’ αυτό συνιστάται από πολλούς ειδικούς για τη βελτίωση της λειτουργίας του θυρεοειδούς.

Κατανάλωσε Αρκετό Μαγνήσιο

Σύμφωνα με έρευνα του 2007 στο European Journal of Clinical Nutrition, το μαγνήσιο βοηθάει περισσότερο στην καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας απ’ ότι οι φυτικές ίνες και το νερό. Ο λόγος είναι ότι το μαγνήσιο χαλαρώνει τους μυς του εντέρου και προωθεί την απορρόφηση του νερού. Τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο είναι τα αμύγδαλα, το σπανάκι και τα κάσιους.

Ισορρόπησε τα Υγιή Βακτήρια του Εντέρου σου

Τα προβιοτικά ενισχύουν την καλή λειτουργία του εντέρου, γι’ αυτό φρόντισε να τρως κάθε μέρα 1-2 γιαούρτια (έτσι δεν θα χρειαστεί να πάρεις συμπληρώματα). Παράλληλα προσπάθησε να μην καταναλώνεις επεξεργασμένα τρόφιμα, καθώς και τροφές με ζάχαρη.

Προτίμησε τις Φυτικές Ίνες

Οι φυτικές ίνες συγκρατούν το νερό στο έντερό σου και σε βοηθούν να πηγαίνεις πιο συχνά στην τουαλέτα. Το American Dietetic Association προτείνει στις γυναίκες από 19-50 χρονών να καταναλώνουν 25 γρ. φυτικών ινών τη μέρα και στους άντρες της ίδιας ηλικίας 38 γρ.

Έλεγξε αν έχεις Πρόβλημα με το θυροειδή σου

Αν κάνοντας όλες τις παραπάνω αλλαγές, έχεις ακόμα έντονο πρόβλημα δυσκοιλιότητας, καλό θα ήταν να επισκεφτείς έναν ενδοκρινολόγο ώστε να σιγουρευτείς ότι δεν έχεις υποθυρεοειδισμό. Η υπολειτουργία του θυρεοειδούς αδένα προκαλεί πολλά προβλήματα στον οργανισμό, συμπεριλαμβανομένης και της δυσκοιλιότητας.

Πήγαινε πιο Συχνά στο Γυμναστήριο

Αν ήσουν συχνή θαμώνας του γυμναστηρίου και ξαφνικά σταμάτησες να πηγαίνεις ή μείωσες σημαντικά το πρόγραμμά σου, τότε είναι πολύ πιθανό να πάθεις δυσκοιλιότητα. Οι αλλαγές στην καθημερινότητά σου είναι πολύ πιθανό να απορρυθμίσουν το γαστρεντερικό σύστημα.

Σταμάτα να Στρεσάρεσαι

Το στρες ή η έλλειψη ύπνου μπορεί να επηρεάσουν το νευρικό σύστημα του εντέρου και να προκαλέσουν δυσκοιλιότητα. Γι’ αυτό φρόντισε να κοιμάσαι καθημερινά για τουλάχιστον οχτώ ώρες και αν γίνεται να πέφτεις για ύπνο την ίδια ώρα κάθε μέρα.

 

 

 

 

 

Lifeme

Healthy is the new Sexy!