Δεν φτάνει να έχεις ένα μπουκάλι νερό μαζί σου. Η σωστή ενυδάτωση ξεκινάει πριν πας στο γυμναστήριο και συνεχίζεται όταν γυρίζεις στο σπίτι σου. Διάβασε πώς θα τα καταφέρεις:

Ζυγίσου

Ανέβα σε μια ζυγαριά πριν και μετά την προπόνηση. Για κάθε κιλό που έχασες κατά τη διάρκεια της άσκησης, πρέπει να πιεις περίπου 1 λίτρο νερό, ώστε να αναπληρώσεις τα υγρά που έχασε ο οργανισμός σου.

Δώσε Σημασία στον Πόνο

Οι μυς περιέχουν πάνω από 75% νερό, οπότε αν νιώθεις ότι πονούν περισσότερο από το κανονικό (και δεν οφείλεται σε κάποια αλλαγή του προγράμματος ή σε τραυματισμό) αυτό σημαίνει ότι έχεις ανάγκη περισσότερο νερό. Επίσης, μην αγνοείς το αίσθημα της δίψας. Αν πεινάσεις κατά τη διάρκεια της προπόνησης, σταμάτα λίγο για να πιείς.

Φάε ένα Φρούτο

Μισή ώρα πριν πας για προπόνηση φάε μια μπανάνα. Είναι γνωστό ότι κάποια φρούτα  περιέχουν ηλεκτρολύτες και νερό, με αποτέλεσμα να βοηθούν στην καλύτερη ενυδάτωση του οργανισμού. Οι χουρμάδες και οι μπανάνες είναι γνωστό ότι περιέχουν μεγάλα ποσοστά καλίου, που αποτελεί γνωστό ηλεκτρολύτη.

Πιες Νερό!

Φρόντισε να έχεις πάντα νερό μαζί σου πριν πας στο γυμναστήριο, ώστε να μην αποφύγεις ποτέ να δώσεις αυτά τα 50 λεπτά. Θυμήσου ότι πρέπει να καταναλώνεις τουλάχιστον 300 ml νερού κάθε 20 λεπτά κατά τη διάρκεια της προπόνησης, για να μην αφυδατωθείς. Ωστόσο, μην το παρακάνεις: Η υπερυδάτωση μπορεί να οδηγήσει σε υπονατριαιμία.

Ηλεκτρολύτες

Αν κάνεις μια ιδιαίτερα δύσκολη ή μεγάλη προπόνηση (δηλαδή πάνω από 1.30 ώρα) τότε θα χρειαστεί να αντικαταστήσεις και ηλεκτρολύτες. Η πιο εύκολη λύση είναι να έχεις μαζί σου ένα ενεργειακό ποτό. Αν δεν σου αρέσουν, μπορείς να καταφύγεις σε μια πιο φυσική λύση όπως το νερό καρύδας.