Καμιά αντιγηραντική κρέμα δεν θα σε σώσει!

Εδώ και κάποια χρόνια τα αναψυκτικά έχουν κατηγορηθεί για πολλά πράγματα, ωστόσο 2 στους 10 καταναλωτές εξακολουθούν να τα συμπεριλαμβάνουν στα καθημερινά γεύματά τους. Σήμερα θα σου αναφέρουμε τι γίνεται στο σώμα σου κάθε φορά που τα καταναλώνεις.

  1. Η αδαμαντίνη των δοντιών εξασθενεί γουλιά-γουλιά

Το όξινο περιεχόμενο του αναψυκτικού σταδιακά διαβρώνει την αδαμαντίνη των δοντιών σου και η πλάκα τρέφεται από την ζάχαρη, οδηγώντας σε σφραγίσματα.

  1. Μετά από ένα αναψυκτικό, ο εγκέφαλός σου εθίζεται και αναζητά κι άλλο

Ένα κουτάκι περιέχει μέχρι και 46 γρ. ζάχαρης, τα οποία στέλνουν μέσω των αισθητήρων της γλώσσας σου, σήμα στον εγκέφαλο για περισσότερο.

  1. Ένα φλιτζάνι αναψυκτικού ημερησίως σε γεμίζει με 5.432 επιπλέον θερμίδες την εβδομάδα

Καλά διάβασες, επιπλέον. Σ’ αυτές δεν περιλαμβάνονται οι θερμίδες των τακτικών γευμάτων σας. Ερευνητές από το Yale βρήκαν επίσης πως γενικά όσοι πίνουν αναψυκτικά δεν έχουν πλήρη εικόνα της θερμιδικής τους πρόσληψης.

  1. Το 1/5 του επιπλέον βάρους που πήραν οι Αμερικανοί μεταξύ 1997 και 2007 αποδίδεται στα αναψυκτικά

Οι έρευνες δείχνουν πως αν μειωθεί η ποσότητα ζάχαρης στα αναψυκτικά, θα μειωθούν κατά 1 εκατομμύριο τα περιστατικά παχυσαρκίας μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο.

  1. Τα αναψυκτικά σε κάνουν να πεινάς περισσότερο

Το σώμα μας δεν μεταβολίζει τα αναψυκτικά και αυτό αυξάνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών ασθενειών. Επίσης, το σιρόπι που περιέχουν δεν κινητοποιεί την ινσουλίνη και την λεπτίνη του οργανισμού μας, οι οποίες είναι υπεύθυνες για το σήμα κορεσμού προς τον εγκέφαλο.

  1. Με δύο κουτάκια ημερησίως, θα γεράσεις πιο γρήγορα

Στα χρωμοσώματά μας, υπάρχουν κάποια προστατευτικά μέρη που λέγονται «τελομερή» και μικραίνουν με το γήρας. Περίπου 2 κουτάκια την ημέρα είναι ικανά να μειώσουν το προσδόκιμο ζωής στα επίπεδα των καπνιστών.

Lifeme

Healthy is the new Sexy!