Βάλε αυτές τις τροφές στην καθημερινότητά σου και σε ένα μήνα θα δεις αλλαγή στα κιλά σου.

Καφές
Η κατανάλωση καφέ σε λογικά πλαίσια (2 φλ. την ημέρα) μπορεί να δώσει ώθηση στο μεταβολισμό και να μειώσει την όρεξή σου. Φρόντισε μόνο να μην προσθέσεις πολλή ζάχαρη ή γάλα!

Πιπέρι Καγιέν
Σύμφωνα με έρευνα στο επιστημονικό περιοδικό Physiology & Behavior, μισό κ.γλ. πιπέρι καγιέν μπορεί να αυξήσει το μεταβολισμό σου και να σε βοηθήσει να κάψεις επιπλέον θερμίδες. Οι επιστήμονες λένε ότι αν προσθέσεις πιπέρι καγιέν στο φαγητό σου, θα καταναλώσεις 60 θερμίδες λιγότερες στο επόμενο γεύμα. Καν’το αυτό σε δύο γεύματα κάθε μέρα και θα χάσεις 2 κιλά σε ένα μήνα χωρίς να προσπαθήσεις.

Αμύγδαλα
Είναι πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών, βιταμίνης Ε και μαγνησίου. Επίσης, αυξάνουν το αίσθημα κορεσμού, σύμφωνα με μελέτη στο The Obesity Society Annual Scientific Meeting.

Αβοκάντο
Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και μονοακόρεστα λιπαρά, συστατικά που καταστέλλουν την όρεξη, όταν φυσικά καταναλώνονται με μέτρο. Αυτά τα υγιή λιπαρά στέλνουν σήμα στον εγκέφαλό σου ότι το στομάχι σου είναι πλήρες!

Σοκολάτα Υγείας
Η πικρή της γεύση δίνει σήμα στον εγκέφαλο να μειώσει την όρεξή σου για φαγητό. Επιπλέον, το στεατικό οξύ που περιέχει καθυστερεί τη διαδικασία της πέψης.

Αυγά
Μελέτες έχουν δείξει ότι τρώγοντας ένα ή δύο αυγά για πρωινό θα χορτάσεις περισσότερο από ό,τι αν έτρωγες ένα κουλούρι με την ίδια ποσότητα θερμίδων.

Πράσινο Τσάι
Οι κατεχίνες στο πράσινο τσάι αναστέλλουν την κυκλοφορία της γλυκόζης στα κύτταρα του λίπους, πράγμα που επιβραδύνει την αύξηση του σακχάρου στο αίμα και προλαμβάνει τα υψηλά επίπεδα ινσουλίνης και την επακόλουθη αποθήκευση λίπους.

Γλυκοπατάτες
Περιέχουν έναν ειδικό τύπο αμύλου που αντιστέκεται στα πεπτικά ένζυμα, με αποτέλεσμα να μένουν στο στομάχι σου περισσότερο και ως εκ τούτου, να σε κάνουν να νιώθεις πιο γεμάτη.

Lifeme

Healthy is the new Sexy!