Η ώρα για την παραλία πλησιάζει και όμως εσύ νιώθεις  άβολα με το σώμα σου και ο χρόνος για να βελτιώσεις την εικόνα σου πιστεύεις πως δεν είναι αρκετός για να αναδείξετε τα κάλλη στην παραλία. Don’t Worry…

Διάβασε εδώ τα μικρά μυστικά γυμναστικής λίγο πριν πας θάλασσα.

1ο ΤIP: Πρώτο και κύριο υγιεινή διατροφή! Ήρθε η ώρα να ξεχάσεις  σοκολάτες, γλυκά και άλλους τέτοιους νόστιμους πειρασμούς και να βάλεις στη ζωή σου την άσκηση.

2ο ΤIP: Ξεκίνα λοιπόν με τρέξιμο. Πρώτα απ’ όλα βελτιώνει την υγεία μας και εκτός από το να καίει θερμίδες βοηθάει και στην ψυχική μας υγεία. Μειώνει τον κίνδυνο από την κατάθλιψη και ανακουφίζει το στρες.

3ο ΤIP: Κάνε βαθιά καθίσματα για να κάψεις αρκετές θερμίδες και να τονώσεις τους γλουτούς σου. Για περισσότερη αποτελεσματικότητα -αν και λίγο δυσκολότερο- προσπάθησε να κάνεις κάθισμα και άλμα αμέσως μετά.

4ο ΤIP: Μια άσκηση για πραγματικά ένα ξεχωριστό αποτέλεσμα είναι τα πλάγια καθίσματα ανά πόδι. Εάν κάνεις 3 σετ των 10 επαναλήψεων ημερησίως τότε τα πόδια σου θα είναι καλλίγραμμα και ζηλευτά.

5ο ΤIP: Και τώρα θυμήσου κάτι που έκανες από όταν ήσουν μικρό κορίτσι … σχοινάκι! Ξανά βάλε το στη ζωή σου γιατί είναι ο καλύτερο τρόπος για να χάσεις θερμίδες! Βάλε δυνατά τη μουσική και ξεκίνα να το διασκεδάζεις.

6ο ΤIP: Πάρε την παρέα σου και πηγαίνετε βόλτα … αλλά τι βόλτα; Βόλτα με τα ποδήλατα! Ένα ακόμη τρόπος για να χάσεις εύκολα θερμίδες είναι η γυμναστική με ποδήλατο.

7ο ΤIP: Και τέλος κάμψεις. Δύσκολο αλλά αποτελεσματικό. Δεν χρειάζεται να κάνεις μόνο ένα στυλ κάμψεων γιατί ίσως σε κουράσει εύκολα γι αυτό κάνε διαφορετικά στυλ.

Και επειδή η προσπάθεια πάντα ανταμείβεται αν ακολουθήσετε τα παραπάνω θα είστε έτοιμοι για τις καλοκαιρινές σας βουτιές με σώμα όμορφα γυμνασμένο και με βλέμματα θαυμασμού από τους γύρω σας…!