Το να πάρεις την απόφαση να πας στο γυμναστήριο όταν θες να χάσεις κιλά είναι μόλις το μισό βήμα για να φτάσεις στο στόχο σου. Ξέρεις ότι το cardio υποτίθεται ότι θα σε βοηθήσει να ρίξεις αυτό το επίμονο νούμερο στη ζυγαριά (ιδρώτας!). Από την άλλη μεριά, η δύναμη δεν υποτίθεται ότι θα σε βοηθήσει να χτίσεις μυς; Κάπου εκεί έρχεται το μπέρδεμα. Αερόβιο ή βάρη; Σοβαρά, τι πρέπει να επιλέξεις;


Αερόβια Άσκηση
Ναι, η αερόβια άσκηση είναι η καλύτερη επιλογή για την πραγματική απώλεια βάρους. Όταν θέλεις να δεις τον αριθμό στην ζυγαριά να πέφτει είναι η κατάλληλη μέθοδος για να φτάσεις στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Όλα έχουν να κάνουν με την επίτευξη αυτού του μαγικού ελλείμματος θερμίδων που είναι απαραίτητο για την απώλεια βάρους. Το Cardio βοηθάει, αφού καίει περισσότερες θερμίδες από την άσκηση με βάρη.

Όσο για το είδος αερόβιου που πρέπει να ακολουθήσεις εξαρτάται από τις προτιμήσεις σου. Μια από τις ιδανικές επιλογές είναι η διαλειμματική προπόνηση. Θα μπορούσε επίσης να είναι περπάτημα, τρέξιμο ή ποδηλασία. Γενικότερα,  η αερόβια προπόνηση σταθερής κατάστασης είναι εξίσου καλή αλλά με αυτή καις σαφώς λιγότερες θερμίδες.


Προπόνηση με Βάρη
Αλλά η προπόνηση με βάρη προκαλεί αύξηση του μυικού ιστού, που μπορεί επίσης να σε βοηθήσει να αδυνατίσεις με διαφορετικό τρόπο.

Υπάρχουν δύο κοινά βαρόμετρα για την απώλεια βάρους: τι λέει η ζυγαριά και οι πόντοι δλαδή πώς είσαι μέσα στα ρούχα σου – και τα βάρη βοηθάνε στη βελτίωση του τελευταίου. Η ενίσχυση της δύναμης βοηθά στην κατασκευή μυών, οι οποίοι καταλαμβάνουν λιγότερο χώρο από το λίπος. Το αποτέλεσμα είναι λιγότεροι πόντοι στο σώμα, που μπορεί να σημαίνει μικρότερο μέγεθος παντελονιού.

Η αλήθεια είναι ότι καις λίγες θερμίδες ενώ σηκώνεις βάση. Ωστόσο, αυτή η προπόνηση δεν είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή που μπορείς να λάβεις από αυτή την άσκηση. Το κύριο είναι το τι συμβαίνει μετά. Ο μύς συνεχώς αναδιπλώνεται, αναπαράγεται και συντίθεται. Όλες αυτές οι διαδικασίες απαιτούν ενέργεια. Και όσο περισσότερους μυς έχεις, τόσο περισσότερη ενέργεια χρειάζεσαι για αυτή τη διαδικασία.

Ένα ακόμα πλεονέκτημα της προπόνησης με τα βάρη: Μπορεί να σου δώσει ακόμα περισσότερη ενέργεια και αντοχή για την κανονική προπόνηση cardio, βοηθώντας να δουλέψεις σκληρότερα, γρηγορότερα και για μεγαλύτερη διάρκεια. Μετάφραση: Θα κάψεις περισσότερες θερμίδες με αυτή την επιλογή. Δηλαδή, τον συνδυασμό αυτών των 2.

Γενικότερα, για βέλτιστα αποτελέσματα απώλειας βάρους συνιστώνται τρεις έως τέσσερις ημέρες για τις δύο μορφές προπόνησης, αν θέλεις πραγματικά να χάσεις βάρος.

Είτε έτσι είτε αλλιώς, οποιαδήποτε μορφή άσκησης επιλέγεις βοηθά στην απώλεια βάρους. Έτσι, επίλεξε να κάνεις έναν συνδυασμό με βάρη και αερόβιο για μέγιστα αποτελέσματα.

Lifeme

Healthy is the new Sexy!