Το να φάει κανείς έξω όταν βρίσκετε σε περίοδο δίαιτας μπορεί να γίνει ένας εφιάλτης και πολλές φορές να οδηγήσει σε ατασθαλίες. Πλέον, αν εφαρμόσετε τα παρακάτω εύκολα και έξυπνα tips θα γίνει η αγαπημένη σας συνήθεια! Τα βήματα είναι απλά: σχεδιάστε από πριν, μελετήστε το menu και κάντε έξυπνες επιλογές. Ας τα δούμε μαζί λίγο πιο αναλυτικά.   

Προετοιμασία
Δημιουργήστε ένα σχέδιο και ακολουθήστε το. Φάτε ένα ελαφρύ δείπνο εάν φάγατε ένα μεγάλο γεύμα εκείνη την ημέρα. Ή, αν γνωρίζετε από πριν ότι θα πάτε σε ένα εστιατόριο, σχεδιάστε να έχετε ελαφριά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Γνωρίζοντας το μενού και τους βασικούς τρόπους μαγειρέματος μπορεί να  διευκολύνει την παραγγελία, ειδικά αν έχετε ειδικές διαιτητικές ανάγκες.  

Επιλέγοντας ένα εστιατόριο
Σκεφτείτε από πριν.  Εξετάστε τις επιλογές σας σε διάφορα εστιατόρια και αναζητήστε μέρη με ένα ευρύ μενού. Ελέγξτε τα online μενού, εάν υπάρχουν, για πληροφορίες σχετικά με τη διατροφή πριν την επίσκεψή σας. 

Παραγγελία
Να είστε επιλεκτικοί κατά την παραγγελία. Εξισορροπήστε το γεύμα σας συμπεριλαμβάνοντας πιο υγιεινές επιλογές από όλες τις διαφορετικές ομάδες τροφίμων, όπως τρόφιμα με πρωτεΐνη, χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γαλακτοκομικά, φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής αλέσεως. Ψάξτε για φρέσκες σαλάτες που σας προσφέρουν ένα ολοκληρωμένο γεύμα. Για παράδειγμα, οι σαλάτες με  ψητό κοτόπουλο, φασόλια ή θαλασσινά παρέχουν πρωτεΐνες μαζί με ίνες και άλλα θρεπτικά συστατικά. 

Υποκατάστατο. Ζητήστε για συνοδευτικό μια σαλάτα με κάποιο dressing για να αντικαταστήσετε τις πατάτες σε ένα γεύμα. Πολλά εστιατόρια παρέχουν αυτή τη δυνατότητα, οπότε μην φοβάστε να είστε απαιτητικοί. Εκφράστε όποιες ερωτήσεις έχετε σχετικά με το μενού και κάνετε ειδικά αιτήματα για να ικανοποιήσετε τις διατροφικές σας ανάγκες. 

Ελέγξτε τις μερίδες. Πολλά εστιατόρια σερβίρουν τεράστιες μερίδες, μερικές φορές αρκετές για να ικανοποιήσουν δύο ή τρία άτομα. Φάτε μια μικρότερη μερίδα και πάρε τα υπόλοιπα σε ένα πακέτο στο σπίτι για ένα άλλο γεύμα. 

Κατά τη διάρκεια του φαγητού
Φάτε αργά. Χρειάζονται περίπου 20 λεπτά ώστε ο εγκέφαλός σας να πάρει το μήνυμα από το στομάχι σας ότι δεν είστε πλέον πεινασμένοι. Όσοι τρώνε γρήγορα συχνά είναι υπερβολικοί στις μερίδες τους, ενώ οι βραδείς τρώγοντες τείνουν να τρώνε λιγότερο και εξακολουθούν να είναι ικανοποιημένοι για περισσότερο χρονικό διάστημα. 

Τρώγοντας έξω με τα παιδιά
Επιλέξτε ένα εστιατόριο που εξυπηρετεί και τα παιδιά. Αυτό θα αυξήσει την πιθανότητα ένα εστιατόριο να έχει ένα υγιεινό παιδικό μενού που περιλαμβάνει μικρότερα μεγέθη μερίδας και γεύματα που έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν άφθονη τροφή σε μικρότερα σώματα. 

Αφήστε τα παιδιά να παραγγείλουν τα αγαπημένα τους πιάτα όταν τρώνε έξω. Επιλέξτε δύο ή τρία κατάλληλα στοιχεία από το μενού και στη συνέχεια αφήστε το παιδί σας να διαλέξει ένα. Αντικαταστήστε το συνοδευτικό που είναι συνήθως πατάτες με πιο υγιεινές επιλογές, όπως τα καρότα. 

Τα εστιατόρια ενδέχεται να εκφοβίζουν τους ανθρώπους που προσπαθούν να ακολουθήσουν μια υγιεινή διατροφή, αλλά με προετοιμασία και εμπιστοσύνη στον εαυτό σας μπορείτε να απολαύσετε το γεύμα σας στο εστιατόριο χωρίς να εγκαταλείψετε την υγιεινή διατροφή. 

Lifeme
Healthy is the new Sexy!