Υποφέρεις και εσύ από κάποιο πρήξιμο; Ακολούθησε αυτά τα απλά tips και απόκτησε πάλι την αγαπημένη σου όψη σε λιγότερο από 24ώρες. 

Όταν ο Μιχαήλ Άγγελος έφτιαχνε το γλυπτό του Δαβίδ, επεξεργάστηκε το μάρμαρο από έξω προς τα μέσα. Μετέτρεψε δηλαδή μια μεγάλη πέτρα πέτρα σε ένα αριστούργημα της τέχνης με κοιλιακούς. Ωστόσο, για να αποκτήσεις και εσύ τους τέλειους κοιλιακούς, θα πρέπει να δουλέψεις αντίστροφα. Από μέσα προς τα έξω δηλαδή.  

Όλη η δουλειά θα πρέπει να ξεκινήσει από ένα ισορροπημένο διατροφικό πρόγραμμα αλλά και συχνή στοχευμένη άσκηση για να αποκτήσεις την επίπεδη κοιλιά που ονειρεύεσαι. Αλλά όταν θέλεις να μικρύνεις την κοιλιά σου όσο πιο γρήγορα γίνεται, πρέπει να ενεργοποιήσεις τους τους εσωτερικούς μηχανισμούς ξεφουσκώματος των ιστών του σώματός που μπορούν να ενεργοποιηθούν σε λιγότερο από 24 ώρες. Μπορεί να ακούγεται σαν κάτι μαγικό και ανέφικτο αλλά υπάρχουν αρκετά κόλπα για να χάσεις το λίπος της κοιλιάς γρήγορα. Φέρε το πεπτικό σου σύστημα σε ισορροπία και ενεργοποίησε το μεταβολισμό σου, μειώνοντας δραματικά τη φούσκωμα … και δες τα αποτελέσματα σε λιγότερο από μία ημέρα. 

 

#1 Φτιάξε ένα τσάι ενεργοποίησης του μεταβολισμού
Ένα αργό πεπτικό σύστημα ισούται με έναν πιο αργό μεταβολικό ρυθμό. Ξύπνησε τα σπλάχνα σου ξεκινώντας το πρωί με ένα φλιτζάνι τσάι με τζίντζερ. Αυτό το γρήγορο ρόφημα θα βοηθήσει να βελτιωθεί η διαδικασία της πέψης και να μειωθεί η όρεξή σας για  ανθυγιεινούς πειρασμούς. Βράσε 1/2 κουταλάκι τριμμένο τζίντζερ με 1 φλιτζάνι νερό και ρίξε τα σε ένα φλιτζάνι με την αγαπημένη σου γεύση τσαγιού. 

 

#2 Κάνε ένα μπάνιο με άλατα
Η χαλάρωση στην μπανιέρα είναι πάντα ωραία, προσθέτοντας λίγα άλατα μπάνιου μπορεί να βοηθήσει να ξεφουσκώσεις την κοιλιά σου πιο αποτελεσματικά, τραβώντας την υπερβολική ποσότητα νερού από το σώμα σου. Για να αποφύγεις την αφυδάτωση, κάνε  αυτό το τελετουργικό μόνο μία φορά την εβδομάδα. 

 

#3 Φάε μια μπανάνα
Οι μπανάνες είναι γεμάτες με κάλιο, ένα θρεπτικό συστατικό που βοηθά στη ρύθμιση της ισορροπίας υγρών για να σε απαλλάξει από το πρήξιμο της κοιλιάς. Είναι μόνο ένα από τα 21 εκπληκτικά πράγματα που συμβαίνουν στο σώμα όταν τρως μπανάνες! 

 

#4 Απόφυγε συγκεκριμένα λαχανικά
Ακόμα κι αν είναι γεμάτα με θρεπτικά συστατικά που προάγουν την υγεία, περιέχουν επίσης ύπουλα συστατικά που μπορούν να οδηγήσουν σε πρήξιμο. Αυτά που καλό είναι να αποφεύγεις είναι κοιλιές: λευκά κρεμμύδια, αγκινάρες, καλαμπόκι, μπρόκολο, κουνουπίδι, λάχανο, ακατέργαστο σπανάκι και μανιτάρια. 

 

#5 Φτύσε την τσίχλα
Όχι μόνο η τσίχλα σε κάνει να καταπιείς αέρα αλλά πολλές περιέχουν επίσης σακχαρώδεις αλκοόλες και τεχνητά γλυκαντικά όπως σορβιτόλη και ξυλιτόλη που μπορεί να προκαλέσουν φούσκωμα 

 

#6 Παράλειψε την πρωτεϊνική σου μπάρα
Πιθανότατα δεν σκέφτεσαι «φασόλια» όταν ανοίγεις μια πρωτεϊνική μπάρα, αλλά πολλές από αυτές περιλαμβάνουν προϊόντα απομόνωσης πρωτεϊνών που προέρχονται από σόγια. Όπως και τα άλλα φασόλια, η σόγια περιέχει ολιγοσακχαρίτες, μόρια σακχάρου που το σώμα δεν μπορεί να σπάσει εντελώς. Επειδή δεν έχουν πουθενά να πάνε, αυτοί οι ολιγοσακχαρίτες εκκρίνονται στο σημείο όπου συμβαίνει η ζύμωση, προκαλώντας αέρια και φούσκωμα του στομάχου. 

 

#7 Κατανάλωσε λίγη μαύρη σοκολάτα
Προσοχή: η σοκολάτα πρέπει να έχει περιέχει κακάο 70% ή παραπάνω. Τα μικρόβια που αγαπούν τη σοκολάτα στο έντερο τη μετατρέπουν σε αντιφλεγμονώδεις ενώσεις. Όταν το κακάο φτάσει στα πεπτικά υγρά και ένζυμα της κοιλιάς, τα καλά βακτήρια του εντέρου την μετατρέπουν σε αντιφλεγμονώδεις ενώσεις. Έτσι: Χάνεις την κοιλιά. 

 

#8 Κάνε πολλά μικρά γεύματα
Για να διατηρήσεις ενεργό το μεταβολισμό σου καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας, επικεντρώσου σε μικρά σνακ και μικρά γεύματα με πρωτεΐνες και ίνες κάθε 3 έως 4 ώρες. Όχι μόνο θα κάψεις περισσότερες θερμίδες τρώγοντας μια σειρά από μικρότερα γεύματα, αλλά και θα αποφύγεις την συχνή πείνα και έλλειψη ενέργειας. Χρησιμοποίησε το smartphone ή τον υπολογιστή για να σου υπενθυμίσουν αυτά τα διαστήματα.  

  

#9 Τρώγε αργά για να μην καταπίνεις αέρα
Η κατανάλωση φαγητού πολύ γρήγορα σε αναγκάζει να καταπιείς υπερβολικό αέρα, που μπορεί να οδηγήσει σε δυσάρεστα αέρια και φούσκωμα. Η επιβράδυνση του μασήματος με το στόμα κλειστό, από την άλλη πλευρά, μπορεί να έχει το αντίθετο αποτέλεσμα.  

  

#10 Πιες νερό με λεμόνι
Συχνά όταν οι άνθρωποι φουσκώνουν τείνουν να παραλείπουν το νερό καθώς θεωρούν ότι θα κάνει χειρότερη την κατάσταση. Δεδομένου ότι η κατακράτηση νερού είναι ο τρόπος που κρατάει το σώμα το υγρό έτσι ώστε να μην αφυδατώνεται, το αντίθετο ισχύει. Πίνετε πολύ νερό (και όχι κάποιο άλλο ρόφημα) δίνει σήμα στο σώμα ότι δεν χρειάζεται πλέον να κρατάει κάθε τελευταία σταγόνα για να παραμείνει ενυδατωμένο. Τα λεμόνια είναι ένα φυσικό διουρητικό, οπότε η προσθήκη τους στο ποτήρι θα επιταχύνει τη διαδικασία.   

  

#11 Παράλειψε το καλαμάκι 
Όταν πίνεις με καλαμάκι καταπίνεις περιττό αέρα που καταλήγει στο στομάχι σου και έτσι το φούσκωμα γίνεται χειρότερο. Οπότε απλά παράλειψε το και κάνε και καλό στον πλανήτη. 

  

#12 Απόφυγε το λευκό αλεύρι
Τα τρόφιμα που παρασκευάζονται με άσπρο αλεύρι όπως το λευκό ψωμί, τα λευκά ζυμαρικά και το λευκό ρύζι είναι σχετικά χαμηλά σε φυτικές ίνες και μπορεί να προκαλέσουν λίγο φούσκωμα. Η επιλογή ολόκληρων κόκκων μπορεί να βοηθήσει σε αυτό. Μια απλή αλλαγή από το λευκό ψωμί σε ολικής άλεσης ή από το λευκό ρύζι στο καφέ θα βοηθήσει τα πράγματα να κινηθούν ομαλά. 

  

#13 Μην καταναλώσεις τίποτα λιπαρό
Τα τρόφιμα που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά ή είναι πραγματικά λιπαρά μπορεί να προκαλέσουν γαστρεντερική αναστάτωση. Ενώ μερικά λίπη είναι καλά για το έντερο, όπως τα ωμέγα-3 που βρίσκονται σε ψάρια ή ξηρούς καρπούς, αυτά τα λίπη δεν αλληλεπιδρούν στο σώμα με τον ίδιο τρόπο. Τα φαγητά όπως τα junks συχνά περιέχουν υψηλά επίπεδα ανθυγιεινών λιπών όπως τα κορεσμένα και trans λιπαρά οξέα που προκαλούν μια φλεγμονώδη απόκριση στο σώμα, που σημαίνει ότι το σώμα θέλει να το αποβάλλει! 

  

#14 Μακριά από το αλκοόλ
Το αλκοόλ μπορεί να προκαλέσει άμεση βλάβη στον πεπτικό σωλήνα και να βλάψει τα καλά βακτήρια στο έντερο. Αν πραγματικά δεν μπορείς να το αποφύγεις, προσπάθησε πάντα να το συνδυάζεις με ένα ποτήρι νερό. 

 

#15 Πήγαινε για περπάτημα
Αντί να ξαπλώνεις αμέσως μετά το φαγητό, χαλάρωσε και πήγαινε για έναν μικρό περίπατο. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κάνεις τα πράγματα να λειτουργούν πάλι όταν αισθάνεσαι αυτό το φούσκωμα. Και αν αντιμετωπίζεις πρόβλημα δυσκοιλιότητας, σκέψου να βάλεις το περπάτημα στις νυχτερινές σου συνήθειες.  

 

#16 Κόψε τα γαλακτοκομικά
Τα γαλακτοκομικά προϊόντα μπορεί να είναι πολύ ενοχλητικά για την κοιλιά, επειδή πολλοί ενήλικες παράγουν λιγότερα από τα απαραίτητα πεπτίδια του πεπτικού ενζύμου λακτάση καθώς μεγαλώνουν. Εάν καταναλώνεις πολύ τακτικά γαλακτοκομικά προϊόντα, δοκίμασε να τα ελαττώσεις ή ακόμα καλύτερα να τα σταματήσεις για λίγες μέρες και να δεις πώς αντιδρά το σώμα σου. 

Lifeme

Healthy is the new Sexy!