Μην μένετε νηστικοί
Προτού φύγετε για το εκάστοτε γιορτινό κάλεσμα, φροντίστε να μην έχετε μείνει νηστικοί, ώστε να καταναλώσετε μικρότερη ποσότητα στο φαγητό κι επίσης θα σας βοηθήσει να δείξετε «καλή διαγωγή» στο γιορτινό τραπέζι.

Αλκοόλ
Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται στην κατανάλωση του αλκοόλ, καθ’ ό,τι προσδίδει πολλές θερμίδες, χωρίς να προκαλεί το αίσθημα του κορεσμού. Καλή επιλογή αποτελεί το λευκό κρασί, αφού 1 ποτήρι έχει 125 kcals, ενώ το ένα ποτήρι σαμπάνιας μπορεί να νομίζετε πως ανήκει στη light κατηγορία αλκοολούχων, όμως έχει 155 kcals!! Ενώ μια δόση ουίσκι, 110 kcals!

Γυμναστική
Τέλος, μην αμελείτε να γυμναστείτε όλες τις μέρες των εορτών που έχουν τα παιδιά διακοπές. Το γεγονός ότι πολλοί από εσάς, θα βρίσκεστε σε περίοδο γιορτινών διακοπών δε σημαίνει πως θα πρέπει να κάνει και «διακοπές» το σώμα  σας για 2 εβδομάδες! Γι’ αυτό οργανώστε καλά το χρόνο σας και εντάξτε τη γυμναστική στο πρόγραμμά σας.

Γλυκά
Όσον αφορά τα γλυκά που θα έρχονται και θα φεύγουν σε κάθε γιορτινό κάλεσμα, καλή επιλογή αποτελούν τα μελομακάρονα, αφού ο τρόπος παρασκευής τους είναι περισσότερο υγιεινός από τους κουραμπιέδες και τις δίπλες. Βασικά υλικά παρασκευής τους αποτελούν το αλεύρι ολικής αλέσεως, η καστανή ζάχαρη, το μέλι και το ελαιόλαδο και όχι το βούτυρο και η λευκή ζάχαρη!

Lifeme

Healthy is the new Sexy!