Όλοι έχουμε ακούσει ότι οι λιγούρες για αλμυρά ή γλυκά ίσως είναι ο τρόπος του σώματος να μας δείξει πως χρειάζεται κάτι. Αν ψάξουμε λίγο πιο προσεκτικά, θα μάθουμε τι ακριβώς σημαίνει η κάθε λιγούρα που νιώθουμε. Είναι πραγματικά εντυπωσιακό, γι’ αυτό σήμερα έχουμε μαζέψει τις συνηθέστερες σε μία λίστα, για να ξέρετε τι πραγματικά χρειάζεται το σώμα σας.

  • Για γλυκά

Αν νιώθετε ξαφνικά «υπογλυκαιμία», το σώμα σας χρειάζεται χρώμιο, φώσφορο, θείο και τρυπτοφάνη. Αυτά μπορείτε να τα πάρετε από φρέσκα φρούτα, τυριά και γλυκοπατάτες. Επιπλέον, η επιθυμία για γλυκά μπορεί να είναι ένδειξη κόπωσης και τακτικής έλλειψης ύπνου. Μια καλή λύση είναι πάντα ο περίπατος, ο οποίος θα σας απαλλάξει από διάφορα επίμονα αισθήματα.

 

  • Για υδατάνθρακες

Το σώμα σας μάλλον χρειάζεται άζωτο, το οποίο βρίσκεται στις τροφές με υψηλά πρωτεϊνικά επίπεδα, όπως τα ψάρια, το κρέας, οι ξηροί καρποί και τα φασόλια. Ένα μπέργκερ με γαλοπούλα, μια χούφτα αμύγδαλα ή ένα μπουρίτο με μαύρα φασόλια θα ήταν καλή λύση. Μπορεί επίσης να νιώθετε έντονη επιθυμία για υδατάνθρακες, όταν προσπαθείτε να τους κόψετε από την διατροφή σας πλήρως. Να είστε σίγουροι, πριν ξεκινήσετε κάποια δίαιτα, πως καλύπτονται όλες οι ανάγκες του οργανισμού σας και πως προσλαμβάνονται όλα τα είδη θρεπτικών τροφών με μέτρο.

 

  • Για πατάτες τηγανητές, αναψυκτικά ή πίτσα

Ή για οποιοδήποτε «βρώμικο» φαγητό. Tο σώμα σας χρειάζεται ασβέστιο. Μια σαλάτα με κάλε, μπρόκολο, κοτόπουλο, κρουτόν και παρμεζάνα είναι αρκετή. Ίσως να μην ακούγονται το ίδιο γευστικά, αλλά θα σας καλύψουν αντιστοίχως και η σαλάτα θα σας απαλλάξει από τις ενοχές.

 

  • Για καφεΐνη

Σημαίνει πως το σώμα σας αναζητά αλάτι και σίδηρο. Για να πάρετε αυτά τα συστατικά με υγιεινά μέσα, προτιμήστε στεγνά κρέατα (κοτόπουλο, γαλοπούλα) ή μαύρα κεράσια! Καλή επιλογή είναι και μια ομελέτα με γαλοπούλα και λαχανικά. Η επιθυμία για καφέ μπορεί απλά να υποδηλώνει δίψα ή αφυδάτωση – φροντίστε να πίνετε συχνά νερό.

 

  • Για αλμυρά

Σημαίνει πως το σώμα σας θέλει χλωριούχα συστατικά, τα οποία καθορίζουν τα επίπεδα ηλεκτρολυτών. Προτιμήστε τροφές στις οποίες υπάρχουν σε ήπιες μορφές, όπως το γιαούρτι από κατσικίσιο γάλα ή τα ψάρια. Ένα σάντουιτς με τόνο ή σολομό είναι επίσης μια καλή λύση.

Lifeme
Healthy is the new Sexy!