Πολλοί άνθρωποι αγαπούν όλων των ειδών τους ξηρούς καρπούς. Κάποιοι μπορούν να τους τρώνε ασταμάτητα. Υπάρχει η λανθασμένη αντίληψη ότι από μόνοι τους μπορεί να οδηγήσουν σε περιττά κιλά, αλλά αντιθέτως, η κατανάλωσή τους με μέτρο μπορεί να είναι συστατικό μίας αποτελεσματικής διατροφής.

Συμβουλές για να επιλέξετε και να αποθηκεύσετε τους ξηρούς καρπούς σας

Σας δίνουμε μερικές συμβουλές για την κατανάλωση των ξηρών καρπών τους έτσι ώστε να δίνουν τις μέγιστες θρεπτικές ουσίες. Οι ξηροί καρποί είναι κατασκευασμένοι από λιπαντικά, τα οποία μπορεί να χαλάσουν. Ακόμα και αν έρθει η ώρα αυτή, η γεύση τους μπορεί να μην αλλοιωθεί και εσείς να συνεχίσετε να τους καταναλώνετε. Πώς θα προστατεύσουμε, λοιπόν, τον εαυτό μας από αυτά τα τοξικά έλαια;

  • Αγοράστε ωμούς ξηρούς καρπούς: Οι ξηροί καρποί συνήθως καβουρδίζονται σε υψηλή θερμοκρασία που καταστρέφει όχι μόνο τις θρεπτικές τους ουσίες, αλλά τα έλαια. Επιπλέον, οι καβουρδισμένοι ξηροί καρποί συνήθως μαγειρεύονται με φυτικό έλαιο, το οποίο επίσης αλλοιώνεται σε υψηλές θερμότητες.
  • Αγοράστε χύμα: Οι ξηροί καρποί που είναι προσυσκευασμένοι μπορεί να έχουν μείνει για μεγάλο χρονικό διάστημα στο ράφι. Αυτοί που διατίθενται χύμα τείνουν να είναι πιο φρέσκοι. Υπάρχει μια παγίδα, όμως. Προσέξτε όμως, πολλά καταστήματα που δεν έχουν αρκετή κίνηση, τείνουν να βάζουν τους προσυσκευασμένους καρπούς μαζί με τους χύμα! Φροντίστε να επισκέπτεστε αξιόπιστα καταστήματα υγιεινής διατροφής, εξειδικευμένα στους ξηρούς καρπούς, όπως τα προτεινόμενα καταστήματα μας.
  • Αποθηκεύστε τους σωστά: Όταν φέρνετε στο σπίτι τους ξηρούς καρπούς, προτιμήστε στο ψυγείο. Η χαμηλή θερμοκρασία θα παρατείνει τη διάρκεια ζωής τους και θα βοηθήσει να διατηρηθούν φρέσκοι. Τα έλαια των καρπών είναι πολύ πιο σταθερά σε χαμηλότερες θερμοκρασίες.
  • Μουλιάστε για περισσότερα οφέλη: Οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε βιταμίνες και ανόργανα συστατικά, αλλά είναι και μια πηγή φυτικού οξέος, το οποίο μπορεί να σταματήσει την κατανάλωση ορισμένων αναγκαίων μεταλλικών στοιχείων και αναστολέων ενζύμων, που μπορούν με τη σειρά τους να οδηγήσουν σε δυσπεψία και κοιλιακά προβλήματα. Το μούλιασμα μπορεί να καταστρέψει τα ανθυγιεινά συστατικά και να διευκολύνει τη διάθεση των βιταμινών και των μεταλλικών στοιχείων.
  • Για το σωστό μούλιασμα: Μουλιάζουμε τους καρπούς τη διάρκεια της νύχτας, για τουλάχιστον 8 ώρες. Προσθέτουμε αλάτι για να ενεργοποιήσουμε τα ένζυμα που εξουδετερώνουν τους αναστολείς ενζύμων. Στη συνέχεια, στραγγίζουμε και βάζουμε σε ένα ταψί στο φούρνο στους 150 βαθμούς μέχρι να στεγνώσουν. Μια άλλη πιο απλή επιλογή είναι να τους μουλιάζετε 10 έως 20 λεπτά πριν τους καταναλώνετε!
Lifeme

Healthy is the new Sexy!