Είναι μύθος ότι δεν πρέπει να τρως τίποτα πριν πας στο γυμναστήριο. Το κλειδί είναι να διαλέξεις τις τροφές που ο οργανισμός σου θα χρησιμοποιήσει ως καύσιμο και δεν θα αποθηκεύσει ως λίπος. Διάβασε εδώ ποιες είναι αυτές και πόση ώρα πριν πρέπει να τις καταναλώσεις.

3 Ώρες Πριν: Κατανάλωσε Ένα Ισορροπημένο Γεύμα
Θα πρέπει να αποφεύγεις τα μεγάλα γεύματα μία ώρα πριν την προπόνησή σου. Γι’ αυτό φρόντισε να ικανοποιήσεις τις ανάγκες του σώματός σου για ενέργεια τουλάχιστον 3 ώρες πριν. Πώς θα καταφέρεις να μη φουσκώσεις; Το μυστικό είναι να καταναλώσεις τις μισές θερμίδες από αυτές που θα κάψεις κατά τη διάρκεια της άσκησης. Επιπλέον, τουλάχιστον το 50-60% αυτών των θερμίδων πρέπει να προέρχεται από υδατάνθρακες, ώστε να κρατήσεις τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σου σταθερά και να έχεις πολλή ενέργεια. Καλό θα ήταν να καταναλώσεις και περιορισμένη ποσότητα πρωτεΐνης. Εμείς σου προτείνουμε να φας ένα γιαούρτι με φρούτα και ξηρούς καρπούς ή ένα σάντουιτς με γαλοπούλα/κοτόπουλο σε ψωμί ολικής άλεσης ή ένα smoothie γιαουρτιού (με σκόνη πρωτεΐνης, αν θες).

1-2 Ώρες Πριν: Πιες Πολύ Νερό
Η καλή ενυδάτωση θα βοηθήσει το σώμα σου να ανταπεξέλθει καλύτερα στην προπόνηση. Προσπάθησε λοιπόν να πιεις τουλάχιστον 700 ml νερό 1-2 ώρες πριν πας στο γυμναστήριο.

30 Λεπτά Πριν: Φάε Ένα Μικρό Σνακ
Δεν θα πρέπει να ξεπερνάει τις 150 θερμίδες ή να προκαλεί αναστάτωση στο στομάχι σου. Πρέπει επίσης να περιέχει υδατάνθρακες και πολύ λίγο λίπος, έτσι ώστε να χωνευθεί γρήγορα και να έχεις αρκετή ενέργεια κατά τη διάρκεια της άσκησης. Ποιες είναι οι επιλογές σου; Χυμός φρούτων ή smoothie με φρούτα ή ένα κουλούρι ή μια ενεργειακή μπάρα.

 

 

Lifeme

Healthy is the new Sexy!