Τα Supersets μπορούν να απογειώσουν την προπόνησή σου σας σε χρόνο ρεκόρ. Απαιτούν περισσότερη ένταση και ταχύτερο ρυθμό. Ο συνδυασμός αυτών των δύο μπορούν να σε βοηθήσουν να επιτύχεις τους στόχους σου για τη δημιουργία μεγαλύτερης μυϊκής μάζας και δύναμης σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Είναι συνδυασμοί ασκήσεων που εκτελούνται διαδοχικά χωρίς ανάπαυση μεταξύ των συνόλων και μπορούν να αφορούν ασκήσεις που γυμνάζουν την ίδια ομάδα μυών ή διαφορετικές ομάδες, ανάλογα με τους στόχους και τις προτιμήσεις σου. Τα Supersets επιτρέπουν να γυμνάζεις τους μυς σου χωρίς να χρησιμοποιείς βάρη που μπορεί να απαιτούν ιδιαίτερη δύναμη, και μπορούν να κάνουν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα την προπόνηση. Με την επιτάχυνση των πραγμάτων, τα supersets προσθέτουν επίσης την καρδιαγγειακή προπόνηση στο bodybuilding.


Προπόνηση σε μια συγκεκριμένη ομάδα μυών
Η πρώτη στρατηγική για τα supersets είναι να κάνεις δύο ασκήσεις για την ίδια ομάδα μυών ταυτόχρονα. Δεν θα πρέπει να εστιάσεις τόσο στα βάρη που θα σηκώνεις αλλά στην ποιότητα των ασκήσεων, δηλαδή στην τεχνική που θα ακολουθήσεις για να τις πραγματοποιήσεις. Μεγάλη προσοχή πρέπει να δοθεί στην απομόνωση του εκάστοτε μυ κατά τη διάρκεια της άσκησης.

 

Προπόνηση ανταγωνιστικών ομάδων μυών
Πολλοί bodybuilders προτιμούν αυτού του είδους supersets. Αυτές οι ασκήσεις ζευγαριών των αντίθετων μυϊκών ομάδων, όπως η πλάτη και το στήθος, κλπ. Καθώς ένας μυς συστέλλεται, ο άλλος χαλαρώνει, παρέχοντας μια συμπληρωματική προπόνηση.

Τα Supersets μπορεί να περιλαμβάνουν ανταγωνιστικές ασκήσεις όπως curl biceps που ακολουθούνται αμέσως από εκτάσεις τρικέφαλων. Με αυτούς τους τύπους supersets, δεν υπάρχει πτώση δύναμης επειδή χρησιμοποιείς διαφορετικούς μύες και όταν το καρδιαγγειακό σύστημα είναι καλά προετοιμασμένο, θα πρέπει να είσαι σε θέση να σηκώσεις όσα και αν δεν έκανες supersets.

 

Supersets με διαφορετικούς μυς
Μπορείς επίσης να κάνεις supersets με εντελώς διαφορετικές ομάδες μυών, όπως οι ώμοι και οι γάμπες, ή οι πάνω και οι κάτω κοιλιακοί. Αυτά δεν περιλαμβάνουν την ίδια μυϊκή ομάδα, αλλά επίσης δεν περιλαμβάνουν ανταγωνιστικούς μύες.


Τι κερδίζεις επιλέγοντας μια προπόνηση με Supersets
Τα Supersets των δικεφάλων και των τρικεφάλων συχνά προσφέρουν οφέλη, όπως και οι ασκήσεις που συνδυάζουν στήθος και πλάτη διαδοχικά. Οι μύες των ποδιών και οι κοιλιακοί βοηθούνται επίσης με αυτή τη στρατηγική. Αλλά τα αποτελέσματα ποικίλλουν, και θα μπορούσες να δεις περισσότερα οφέλη απλά επειδή η προσθήκη supersets αλλάζει την καθημερινή σου προπόνηση.

Έτσι, θα πρέπει να δοκιμάσεις διαφορετικά είδη supersets με κάθε ομάδα μυών για να δεις πιο σου προσφέρει τα περισσότερα οφέλη και ποια σε βοηθούν στο να επιτύχεις τους στόχους σου.


Διατροφή
Το γυμναστήριο δεν είναι ο μόνος χώρος που είναι σημαντικός για το bodybuilding. Τρώγοντας περίπου ένα γραμμάριο πρωτεΐνης καθημερινά για κάθε κιλό του βάρους σου βοηθάει στην οικοδόμηση μυών.

Οι καλές πηγές πρωτεϊνών περιλαμβάνουν κοτόπουλο και αβγά, καθώς και υγιείς καρπούς με κέλυφος. Κάνε μια ισορροπημένη αλλά υγιεινή διατροφή με καλούς υδατάνθρακες όπως πλιγούρι και καστανό ρύζι.

Lifeme

Healthy is the new Sexy!