Οι ζέστες έχουν σφίξει για τα καλά και οι εξορμήσεις στην παραλία είναι πλέον επιτακτικές. Είτε είσαι στην Αθήνα, είτε στην επαρχία, η επίσκεψη στην παραλία δεν είναι απλά για μια βουτιά και τέλος – ειδικά αν αυτή γίνεται μία φορά την εβδομάδα. Η εξόρμηση στη θάλασσα είναι μια έξοδος που πιάνει από νωρίς το πρωί μέχρι και τις πρώτες βραδινές ώρες.

Προφανώς, αυτές τις ώρες δεν πρέπει να μένεις νηστικός, ούτε να καταναλώνεις όμως κάποια από τα ανθυγιεινά προϊόντα που σίγουρα έχει η διπλανή καφετέρια ή καντίνα. Επίσης, θα πρέπει να απομακρυνθείς από τη μαμαδίστικη τακτική του να έχεις μαζί σου σαλαμάκι ή κεφτεδάκια. Σήμερα, σου παρουσιάζουμε μία λίστα υγιεινών σνακ, που μπορείς άφοβα να πάρεις μαζί σου στην παραλία:

  • Αλμυρά με κάποιο φρούτο: Κριτσίνια, κρακεράκια, παξιμαδάκια. Έχεις πολλές επιλογές να τα συνοδεύσεις με ένα φρέσκο φρούτο ή ένα χυμό. Όλα αυτά μπορούν να είναι ολικής άλεσης ή παρασκευασμένα από αγνά υλικά, που θα σε βοηθήσουν να διατηρήσεις τη φόρμα σου.
  • Αραβική πίτα ή μπαγκέτα: Μπορείς να ετοιμάσεις από την προηγούμενη μέρα τη δική σου πίτα με γαλοπούλα, σολομό, κοτόπουλο ή λαχανικά, ακόμα και κάποια σως με βάση το γιαούρτι ή κρεμώδες τυρί με χαμηλά λιπαρά.
  • Μπάρες δημητριακών: Πάντα μια καλή επιλογή. Το μόνο σίγουρο είναι πως θα σου καλύψουν για αρκετές ώρες την όρεξη, ενώ θα σε προμηθεύσουν με αρκετά θρεπτικά συστατικά που θα χρειαστείς, αν είσαι από αυτούς που εξαντλούνται στα παραθαλάσσια αθλήματα.
  • Ξηροί καρποί: Τύλιξέ τους σε αλουμινόχαρτο ή σε ένα τάπερ και φρόντισε να έχεις ποικιλία. Καλό θα ήταν να είναι άψητοι και ανάλατοι. Μην υπερβάλεις με την ποσότητα – 3 κουταλιές της σούπας (50 γραμμάρια περίπου) αρκούν. Μπορείς να έχεις μαζί και αποξηραμένα ή φρέσκα φρούτα, επίσης σε μετριοπαθείς μερίδες (σκοπός δεν είναι να χορτάσεις με τα σνακ).

Ήρθε η ώρα για το γεύμα σου; Μην πέσεις με τα μούτρα στα σνακ για να καλύψεις την πείνα σου! Μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάτι από τα παρακάτω ως μεσημεριανό:

  • Αυγό: Ένα βρασμένο αυγό με κάποιο λαχανικό (κατά προτίμηση αγγούρι) και λίγο ψωμί μπορεί να αποτελέσει το ιδανικό, γρήγορο και πλήρες γεύμα σου.
  • Σαλάτα: Ανακάτεψε διάφορα λαχανικά, πρόσθεσε ίσως λίγο κοτόπουλο ή τόνο ή παξιμαδάκια (αντί για κρουτόν). Μπορείς επίσης να συνδυάσεις μια ωραία σως με λίγο βαλσάμικο και ελαιόλαδο ή μουστάρδα. Αν είσαι πιο παραδοσιακός, μπορείς να ετοιμάσεις και μια light εκδοχή χωριάτικης σαλάτας, με λίγη φέτα και ψωμί ολικής άλεσης.

Καλά μπάνια!

Lifeme
Healthy is the new Sexy!