bigstock-Brutal-athletic-man-pumping-up-88534550 διατροφή υγεία ομορφιά

Διάβασε τώρα τους 9 Κανόνες της Αλλαγής!

Αν θέλεις να μεταμορφώσεις το σώμα σου και την φυσική σου κατάσταση, χρειάζεται να ακολουθήσεις τους λεγόμενους «κανόνες της αλλαγής» .

Πραγματικά πιστεύουμε πως όποιος κάνει τα παρακάτω, κρατάει στα χέρια του το κλειδί της δραστικής αλλαγής στο σώμα του:

  1. Όρισε τους στόχους σου.

Αποφάσισε τι ακριβώς θέλεις να πετύχεις και γράψτο κάπου.  Δεν έχει σημασία ποιος θα είναι ο στόχος.  Θα μπορούσε να είναι από μόλις δύο εκατοστά μείωση στην περιφέρειά σου μέχρι το να αποκτήσεις το σώμα του Σβαρτζενέγκερ στα καλύτερά του!

  1. Όρισε το χρονικό πλαίσιο για την επίτευξη του στόχου σου.

Υπάρχει τεράστια διαφορά ανάμεσα στο “Κάποια μέρα θα γραμμώσω» και στο «Σε 12 εβδομάδες θα είμαι γραμμωμένος».  Προσωπικά, λατρεύω να θέτω στόχους με αυστηρό χρονοδιάγραμμα και προσπαθώ να το εφαρμόζω σε όλους τους τομείς της ζωής μου.  Δοκίμασέ το και εσύ!

  1. Χώρισε τον στόχο σου σε μικρότερα κομμάτια.

Εάν έχεις έναν στόχο 12 εβδομάδων, θέσε μικρότερους εβδομαδιαίους στόχους.  Επιτυγχάνοντας τους μικρούς στόχους και κάνοντας κάθε φορά ένα βήμα προς τον κυρίως στόχο, ανεβαίνει η ντοπαμίνη σου και σε κρατάει συγκεντρωμένο στον μακροπρόθεσμο στόχο!

  1. Να είσαι ρεαλιστής

Πιστεύω ακράδαντα ότι κανείς, ιδιαίτερα ο εαυτός μου, δεν πρέπει να με κάνει να κάνω πίσω. Εάν για παράδειγμα έχεις μόνο δύο ώρες την εβδομάδα στην διάθεσή σου για να γυμναστείς, σπάσε τον στόχο σου σε ανάλογα μικρότερα κομμάτια, ώστε να είναι εφικτός.

  1. Άσκησε πίεση στον εαυτό σου με οποιονδήποτε τρόπο.

Μου αρέσει να χρησιμοποιώ κάθε νοητικό τρικ προκειμένου να φτάσω στον στόχο μου.  Το αγαπημένο μου είναι να φαντάζομαι ότι κάνω κάτι για τα παιδιά μου. Σκέφτομαι τα πρόσωπά τους να με παρακολουθούν και βάζω τα δυνατά μου για να μην τα απογοητεύσω.  Κάτι άλλο είναι να φανταστείς κάποιον που θεωρείς εχθρό σου, να το κάνει καλύτερα από εσένα.

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι χρειάζεσαι οπωσδήποτε κάτι/κάποιον να σε παρακινεί.

  1. Ρώτα τον εαυτό σου «Πόσο σκληρά είμαι διατεθειμένος να προσπαθήσω?», «Πόσα είμαι έτοιμος να θυσιάσω?»

Απάντησε και γράψε κάπου την απάντησή σου.  Κάθε φορά που νιώθεις ότι πας να «λυγίσεις», διάβασε και θυμήσου τι είχες υποσχεθεί στον εαυτό σου.

  1. Εκμεταλλεύσου τον φόβο σου.

Το καλύτερο κίνητρο όλων είναι ο φόβος.  Όταν έχεις «κολλήσει στον τοίχο» μπορείς να πετύχεις σπουδαία πράγματα.

Κάνε κάτι που σε φοβίζει! Χάσε ένα στοίχημα, δημοσίευσε φωτογραφίες σου στο facebook, κανόνισε μία φωτογράφιση που δεν θα μπορείς να αποφύγεις! Δεν έχει σημασία τι ακριβώς θα είναι αυτό.  Το μόνο που έχει σημασία είναι να χρησιμοποιήσεις το συναίσθημα του φόβου της αποτυχίας για να σκεφτείς και να πράξεις όσο καλύτερα μπορείς!

  1. Η στιγμή της αποτυχίας.

Εκμεταλλεύσου την προσωρινή αποτυχία για να γίνεις ακόμη πιο δυνατός.  Μην αφήσεις να σε κάνει να παραιτηθείς!

  1. Πίστεψε στον εαυτό σου.

Εάν υπάρχει ένα πράγμα που πραγματικά θα ήθελα να ξέρεις, είναι το πόσα καταπληκτικά πράγματα μπορείς να κάνεις από την στιγμή που θα πιστέψεις στον εαυτό σου. Δεν μπορώ καν να θυμηθώ πόσοι είναι εκείνοι οι πελάτες μας που ποτέ δεν πίστευαν ότι θα μπορούσαν να αποκτήσουν το σώμα που τελικά απέκτησαν!

Από την στιγμή που έπεισαν τον εαυτό τους  ότι παρότι δεν είναι εύκολο είναι εφικτό , όλα πήραν την σωστή σειρά.

Ξεκίνα και εσύ την μεταμόρφωσή σου κάνοντας πράξη τους «κανόνες της αλλαγής».

Σπύρος Λαμπρόπουλος

Owner of Reshape
http://www.re-shape.gr/el/
Μάθε περισσότερα για το Reshape εδώ: http://lifeme.gr/reshape/

Lifeme

Healthy is the new Sexy!