Η πείνα ποτέ δεν υπήρξε καλός σύμβουλος. Οι διατροφικές μας επιλογές αυτή τη στιγμή αδυναμίας είναι συνήθως οι πιο ανθυγιεινές. Ανοίγουμε το ψυγείο και τρώμε κυριολεκτικά ό,τι βρούμε. Ανοίγουμε ένα σακουλάκι πατατάκια και πιστεύουμε ότι βρισκόμαστε –σχεδόν- στον παράδεισο. Δε χρειάζεται, όμως,  να θυσιάζουμε την υγεία μας, αλλά και την πραγματική γευστική απόλαυση, επειδή δεν έχουμε χρόνο να φτιάξουμε ένα υγιεινό γεύμα. Το θρεπτικό fast food υπάρχει και βρίσκεται στο σπίτι μας και …στο μυαλό μας!

Δεν έτυχε, πέτυχε!

Το υγιεινό γεύμα δεν τυχαίνει. Εμείς φροντίζουμε για την επιτυχία του! Προγραμματίζουμε τα κυρίως και τα ενδιάμεσα γεύματα στο τέλος της εβδομάδας. Το Σαββατοκύριακο όπου συνήθως ο χρόνος είναι περισσότερος, αποτελεί ιδανική ευκαιρία. Φτιάχνουμε μια λίστα με τα τρόφιμα και γεμίζουμε το «καλαθάκι» μας. Ακόμη και αν υπάρχει περίπτωση να φάμε έξω, ψάχνουμε τα εστιατόρια με πιο υγιεινά μενού, κοντά πάντοτε στις προσωπικές μας προτιμήσεις.

Μαγειρεύουμε σε μεγάλες ποσότητες.

Saturday it’s a cooking day! Παρασκευάζουμε δυο- τρία φαγητά, τα χωρίζουμε σε μερίδες, και κάποιες από αυτές τις φυλάσσουμε στο ψυγείο, ενώ άλλες, που θα καταναλωθούν στο τέλος της εβδομάδας, στην κατάψυξη. Για παράδειγμα, φτιάχνουμε ένα μεσαίο ταψί γεμιστές πιπεριές και ντομάτες με ρύζι. Τρώμε μια μερίδα τη Δευτέρα και μία την Παρασκευή, την οποία έχουμε ξεπαγώσει για δυο ώρες σε θερμοκρασία δωματίου. Όση ώρα θα μας πάρει, δηλαδή, να συμμαζέψουμε το σπίτι μετά τη δουλειά. Κατόπιν, βάζουμε το φαγητό στο φούρνο για μισή ώρα, και  μέχρι να κάνουμε το μπανάκι μας, το φαγητό μας θα είναι έτοιμο και ολόφρεσκο για φάγωμα!Την ίδια τακτική παρασκευής, ψύξης και κατάψυξης ακολουθούμε και για σάλτσες, σούπες, ψωμί και βραστά. Προσοχή: μην φυλάσσετε πατάτες στην κατάψυξη.

Τρώμε φαγητά πλούσια σε θρεπτικά συστατικά.

Είναι αυτά με την μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε βιταμίνες και μέταλλα, αλλά και τις λιγότερες θερμίδες, που θα μας βοηθήσουν να τηρήσουμε ένα πρόγραμμα ισορροπημένης διατροφής. Όσπρια, λαχανικά, σπόροι, ξηροί καρποί, προϊόντα ολικής άλεσης, ψάρια και πουλερικά είναι ιδανικές τροφές που θα μας δώσουν όλη τη δύναμη που χρειάζεται ο οργανισμός μας, ενισχύοντας τις άμυνες του ανοσοποιητικού μας.

Ένα smoothie την ημέρα!

Τα smoothies με τα σωστά υλικά αξίζουν όσο ένα σνακ! Βάζουμε όσα περισσότερα υλικά μπορούμε στο μπλέντερ και πλημμυρίζουμε τον οργανισμό μας με όλα τα αναζωογονητικά στοιχεία των φρούτων και των λαχανικών. Ας μην ξεχνάμε ότι τα smoothies δεν έχουν ως βάση μόνο τα φρούτα: τα λαχανικά κάνουν πολλή καλή «δουλειά»! Δοκιμάζουμε το αγαπημένο …λαχανοποτό, «γκασπάτσο», ή βάζουμε τη φαντασία μας να ..οργιάσει, ανακατεύοντας ντομάτες με σέλερι και άνηθο, ή κρεμμύδια με παντζάρια και σπανάκι.

Το απλό είναι πάντα το καλύτερο…

Δεν χρειάζονται υπερβολές. Τρία το πολύ υλικά αρκούν για ένα σνακ. Η βάση ενός σνακ μπορεί να είναι άπαχο γιαούρτι και μερικοί ξηροί καρποί ή μια κουταλιά φυστικοβούτυρο με ένα μήλο. Εναλλακτικά, απολαμβάνουμε μία φέτα ψωμιού ολικής άλεσης με λίγο άπαχο τυρί και ντομάτα, ή ένα μικρό μπωλ ψιλοκομμένα λαχανικά με κρουτόν.

Lifeme

Healthy is the new Sexy!