Είχατε μια καταπληκτική εβδομάδα, εξαιρετικά παραγωγική, πιστοί στο σχέδιο διατροφής σας και στις επισκέψεις στο γυμναστήριο. Ωστόσο, το Σαββατοκύριακο έρχεται και είναι εύκολο να πετάξετε όλη αυτή τη σκληρή δουλειά από το παράθυρο. Ενώ το Σαββατοκύριακο πρέπει να είναι χαλάρωση και διασκέδαση, δυνητικά μπορεί να καταστρέψει όλα τα αποτελέσματα και τη συνολική υγεία σας, μόνο και μόνο από κάποιες κακές συνήθειες. Εδώ σας παρουσιάζουμε 5 από τις χειρότερες συνήθειες του Σαββατοκύριακου θα πρέπει να αποβάλετε, όχι μόνο για να μείνετε σε φόρμα, αλλά και να βελτιώσετε τα αποτελέσματά σας.

  1. Θεωρείτε ότι το Σαββατοκύριακο μπορείτε να καταναλώνετε ανεξέλεγκτα

Η κραιπάλη στο σαββατιάτικο φαγητό είναι ίσως μία από τις πιο κοινές κακές συνήθειες πολλών ανθρώπων. Αυτό σας βάζει πίσω στο σημείο μηδέν και μπορεί  να αναιρέσει όλη τη σκληρή δουλειά που κάνατε στη διάρκεια της εβδομάδας. Δημιουργεί επίσης μια πολύ ανθυγιεινή σχέση με το φαγητό, καθώς περνάτε από την κραιπάλη και ξανά στον «περιορισμό». Η φόρμα και η ευρύτερη υγεία είναι σχετικά με την ισορροπία. Αν έχετε συγκεκριμένους στόχους μπορεί να χρειαστεί να είστε λίγο πιο αυστηροί κατά καιρούς. Ωστόσο, για μακροπρόθεσμη υγεία, η ισορροπία είναι το κλειδί. Αν για παράδειγμα, παραστρατήσετε για ένα γλυκό, φροντίστε το επόμενο γεύμα σας να είναι υγιεινό. Προσέξτε να μην πάτε από το ένα άκρο στο άλλο (δηλαδή, από την εξαιρετικά αυστηρή διατροφή στην υπερκατανάλωση).

  1. Κοιμάστε όλη μέρα

Είναι εύκολο το Σαββατοκύριακο να κοιμηθείτε λίγο παραπάνω. Είναι σημαντικό να δίνετε όσο περισσότερη ξεκούραση μπορείτε στο σώμα σας. Ωστόσο, αν χάνετε όλο το πρωί σας στο κρεβάτι, απορρυθμίζετε το βιολογικό σας ρολόι και θα σας είναι πολύ πιο δύσκολο να ξυπνήσετε στην ώρα σας τη Δευτέρα. Φροντίστε να μην ξεπερνάτε την μία ώρα επιπλέον ύπνου, ούτως ώστε να μην βγαίνετε εκτός προγράμματος.

  1. Παραλείπετε το δεκατιανό σας

Πόσες φορές μας έχει τύχει να βγούμε για έναν πρωινό καφέ το Σάββατο κι αντ’ αυτού να καταλήγουμε να τρώμε ένα δίσκο γεμάτο σνακ; Η απουσία από την δουλειά δε θα έπρεπε να χαλάσει τη συχνότητα των γευμάτων σας – φάτε κανονικά το πρωινό σας, έστω κι αν ξυπνήσετε λίγο αργότερα και μην παραλείψετε το δεκατιανό. Μπορείτε να κανονίσετε έναν πιο μεσημεριανό καφέ με την παρέα σας και να φάτε το γεύμα σας στην ώρα του αντί για λιχουδιές που συνήθως μας σερβίρουν στις καφετέριες.

  1. Καταναλώνετε πολύ αλκοόλ

Το αλκοόλ για πολλούς είναι ένα εργαλείο χαλάρωσης το Σαββατοκύριακο. Είναι επιτρεπτό να απολαύσετε ένα ποτό με μέτρο, αλλά φροντίστε να μην ξεφύγετε. Όχι μόνο συμβάλλει στην τεράστια αύξηση του σωματικού βάρους και την μείωση της καύσης λίπους, αλλά επηρεάζει και την ικανότητά σας να επανέλθετε μετά την προπόνηση, να χτίσετε μυς και μια σειρά από άλλα προβλήματα υγείας. Μέτρον άριστον!

  1. Φέρνετε τη δουλειά στο σπίτι

Η σύγχρονη τεχνολογία μας καθιστά προσβάσιμους 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένο άγχος και στρες. Το Σαββατοκύριακο πρέπει να είναι χαλάρωση και αναζωογόνηση, ώστε να έχουμε ενέργεια να αντιμετωπίσουμε την επόμενη εβδομάδα. Πολλοί άνθρωποι παίρνουν τη δουλειά στο σπίτι μαζί τους το Σαββατοκύριακο σε μια προσπάθεια να «καλύψουν κενά». Το άγχος είναι η κύρια αιτία για την αύξηση του σωματικού βάρους, αλλά και ενός μακρύ καταλόγου άλλων προβλημάτων υγείας. Βεβαιωθείτε ότι αξιοποιείτε το Σαββατοκύριακο για να επιτρέψετε στον εαυτό σας να ξεκουραστεί.

Τι από τα παραπάνω κάνετε εσείς;

Lifeme

Healthy is the new Sexy!