Πως θα επιλέξω workout;
Πρώτα απ ‘όλα, ξεκαθάρισε στον εαυτό σου γιατί θέλεις να γυμναστείς, ποιος είναι ο στόχος σου. Είναι να χάσεις βάρος, να τονώσεις, να ενισχύσεις τους μυς σου ή απλά να βελτιώσεις το τρέχον επίπεδο φυσικής κατάστασης; Ορισμένες από τις πιο κοινές απαντήσεις προσφέρουν εκπληκτικά απλές και αποτελεσματικές απαντήσεις.

 

Fitness: για βελτίωση του επιπέδου καρδιαγγειακής σας ικανότητας και αντοχής.
Η γενική άσκηση γυμναστικής περιλαμβάνει ισορροπημένο ποσό:

  •  Αντοχής
  •  Cardio
  •  Ευλυγισίας / ισορροπίας
  •  Αποκατάστασης

Τα καλά νέα είναι ότι αυτό δεν σε αφήνει εκτεθειμένο σε κάθε είδους άσκηση. Προσπάθησε να κάνεις ένα μείγμα από τα παραπάνω στον τρόπο ζωής σου, και να επιδιώξεις να γυμνάζεσαι τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα.

Δοκίμασε: ομαδικά προγράμματα ή personal training. Ένας εξειδικευμένος εκπαιδευτής θα είναι σε θέση να προσδιορίσει ποιες ασκήσεις θα είναι πιο αποτελεσματικές για εσένα.

 

Ενδυνάμωση & τόνωση: για αύξηση της δύναμης και της μυϊκής μάζας.
Για να ενισχύσεις και να τονώσεις το σώμα σου, θα πρέπει να επικεντρωθείς στην ανάπτυξη άπαχου μυϊκού ιστού και στην προπόνηση των κύριων μυϊκών ομάδων. Οι σύνθετες ασκήσεις, όπως τα squat, οι έλξεις, τα chin-ups και τα push-ups είναι εξαιρετικά χρήσιμα για την οικοδόμηση της δύναμης και την καύση ενός μεγαλύτερου αριθμού θερμίδων.

 

Δοκίμασε: cross training και διαλειμματική προπόνηση σε μικρά group.

Απώλεια βάρους: για μείωση σωματικού λίπους και πόντων.
Για τα μέγιστα αποτελέσματα απώλειας βάρους, ένα άτομο θα πρέπει να κάνει έναν συνδυασμό καρδιαγγειακών ασκήσεων και ασκήσεων σωματικής άσκησης, τρεις έως τέσσερις φορές την εβδομάδα. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι στην απώλεια βάρους συμβάλλει επίσης σε μεγάλο βαθμό η διατροφή ενός ατόμου, οπότε βεβαιώσου ότι ακολουθείς μια υγιεινή διατροφή και τρόπο ζωής μαζί με την άσκηση.

Δοκίμασε: προπόνηση υψηλών εντάσεων, personal training ή κυκλική προπόνηση.

 

Ευεξία: για μειωμένο άγχος, αυξημένη ενέργεια και γενικά ευεργετικά αποτελέσματα.
Για πολλούς από εμάς, η άσκηση δεν είναι μόνο μια διέξοδος για τη φυσική ενέργεια, αλλά ένας τρόπος γενικής ευημερίας. Για να μειώσεις το στρες και να αυξήσεις την ενέργεια, επίλεξε μια προπόνηση που σου επιτρέπει να επιβραδύνεις – τόσο διανοητικά όσο και σωματικά. Οι ασκήσεις που βασίζονται σε τέντωμα και χαλάρωση επικεντρώνονται σε αργές ελεγχόμενες κινήσεις και χαλαρωτικές πόζες για να μαλακώσουν το μυαλό σου.

Δοκίμασε: yoga, pilates ή tai chi. Εναλλακτικά, συζήτησε τους στόχους σου με έναν γυμναστή, ο οποίος θα μπορεί να σου προτείνει τις καλύτερες ασκήσεις για να επιτύχεις τους στόχους σου.

 

Lifeme

Healthy is the new Sexy!