Χωρίσατε και ακόμα τον σκέφτεσαι ενώ έχει περάσει καιρός; Έλα παραδέξου το σε όλους έχει τύχει και όλοι μας έχουμε επιβιώσει από αυτό. Έχεις ακόμα φωτογραφίες, αναμνηστικά ή συχνά κοιτάζεις τα κοινωνικά του μέσα. Έχεις ισχυρές αρνητικές αντιδράσεις όταν το όνομά του εμφανίζεται σε μια συνομιλία. Ή ίσως οι σκέψεις σου καταναλώνονται από αυτόν και το τι να κάνει άραγε. Αν αυτές οι ενδείξεις υπάρχουν στην περίπτωσή σου τότε πάμε γρήγορα να το αντιμετωπίσουμε ώστε να προχωρήσεις παρακάτω!

  1. Ξεφορτώσου τα στοιχειωμένα αντικείμενα
    Δεν μπορείς να γυρίσεις το χρόνο πίσω ή να σβήσεις όλες τις αναμνήσεις με τον πρώην σου. Αυτό όμως που μπορείς να κάνεις είναι να περιορίσεις στο άμεσο περιβάλλον σου όσα τον θυμίζουν. Πέταξε λοιπόν ότι τον φέρνει στην μνήμη σου, έστω και το παραμικρό. Επίσης, απέφυγε να βγαίνεις με κοινές σας παρέες και να πηγαίνεις σε μέρη που ξέρεις ότι πάει συχνά. Μέχρι να τον ξεπεράσεις τελείως καλό θα ήταν να μην πηγαίνεις.

    Άδειασε όχι μόνο το σπίτι σου από τα πράγματα που συνδέονται μαζί του αλλά και το γραφείο και το αυτοκίνητο. Προς θεού μην τα πετάξεις στα σκουπίδια αλλά κάνε τα μια δωρεά κάπου, αν είναι σε καλή κατάσταση. Επιπρόσθετα, σβήσε όλες τις φωτογραφίες σας από παντού. Αν χρειαστεί και μπαίνεις σε πειρασμό σβήσε και τον αριθμό του. Αν παραστεί κάποια ανάγκη όλο και κάπου θα τον βρεις.
  2. Ξεκόλλα από αυτόν
    Μπορεί να σου φανεί ακραίο αλλά δεν είναι. Δες το σαν ένα παιχνίδι. Φόρεσε μια ελαστική ταινία γύρω από τον καρπό σου και κάθε φορά που θα σκέφτεσαι τον πρώην και τα αισθήματα θα σε κατακλύζουν τράβηξέ την απότομα και ξεκόλλα την. Αυτή η άσκηση θα σε βοηθήσει – όσο περίεργο και αν σου φαίνεται – να σβήσεις τα αισθήματα που έχεις γι’ αυτόν.  Είναι επίσης μια μικρή υπενθύμιση – αλλά μια αποτελεσματική – ότι έχεις τον έλεγχο.

  3. Βρες θετικούς τρόπους για να απελευθερώσεις συναισθήματα και σκέψεις
    Ένα υπερβολικό ξέσπασμα των συναισθημάτων σου σίγουρα θα μπει εμπόδιο κατά τη διάρκεια αναζήτησης νέου συντρόφου. Γιατί λοιπόν όλη αυτή η ενέργεια αντί να πέσει πάνω σου και να σε λυγίσει , να μην γίνει κάτι θετικό; Μερικοί εποικοδομητικοί τρόποι απελευθέρωσης αυτών των συναισθημάτων σου μπορεί να περιλαμβάνουν: σκληρή προπόνηση είτε έξω είτε σπίτι, χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους σου, εθελοντισμό. Μπορείς επίσης να γίνεις δημιουργικός και να εκφραστείς μέσω της ζωγραφικής, της μουσικής ή της ποίησης.
  4. Μην αναλαμβάνεις όλο το φταίξιμο
    Ανεξάρτητα από το λόγο που χώρισες, δεν πρέπει να κατηγορείς τον εαυτό σου. Αντί αυτού, κατηγόρησε τη σχέση ή την κατάσταση – όχι τον εαυτό σου ή την πρώην σου. Είναι χρήσιμο να χρησιμοποιήσεις μια γλώσσα όπως «Δεν είχαμε δίκιο…» ή «Είχαμε πολύ διαφορετικούς στόχους και όνειρα για το μέλλον.» Αλλάζοντας την άποψή σου για το γιατί τελείωσε η σχέση, τα συναισθήματά σου για τη σχέση θα αλλάξουν πολύ.
  5. Μοιράσου την ιστορία σου με έναν έμπιστο φίλο
    Όταν κουβαλάς τις παλιές πληγές μαζί σου συμπεριφέρεσαι στο παρόν σαν να συμβαίνει τώρα ο χωρισμός ή σαν να υπάρχει ακόμη αυτή η κατάσταση. Επιπρόσθετα, γνωρίζεις νέους συντρόφους, οι οποίοι έχουν παρόμοιο χαρακτήρα και στοιχεία (με τα οποία δεν ταιριάζεις) με τον πρώην σου.

    Ζήτησε βοήθεια από έναν κοντινό σου φίλο εάν θα ήταν πρόθυμος να ακούσει όλη την ιστορία. Ξεκίνα από τα πράγματα που έγιναν λάθος μέσα από τα σημερινά συναισθήματα και την κατάστασή σου. Η αφήγηση της ιστορίας σου όχι μόνο σε βοηθά να αισθανθείς καλύτερα, αλλά και σου δίνει έναν τρόπο να αποκτήσεις προοπτική, η οποία επιταχύνει τη διαδικασία επούλωσης. Μπορεί να μην θυμάσαι όλα τα προβλήματα στην προηγούμενη σχέση σου (ή τα λάθη του πρώην σου), αλλά ο φίλος σου σίγουρα το κάνει. Ίσως να εκπλαγείς με το πώς αισθάνεσαι αφού έχετε μιλήσει.

Lifeme

Healthy is the new Sexy!