Ενώ η άσκηση έχει πολλά οφέλη για τη γενική υγεία και την όψη του δέρματός σου, υπάρχουν ορισμένοι κίνδυνοι που πρέπει να προσέχεις όταν έχεις δερματικά προβλήματα και ασκείσαι. Η επίγνωση αυτών των κινδύνων θα σε βοηθήσει να προστατέψεις το δέρμα κατά τη διάρκεια της άσκησης, το οποίο, ευτυχώς, είναι πολύ εύκολο.

Έκθεση στον ήλιο: Αν ασκείσαι σε εξωτερικούς χώρους, ο κύριος κίνδυνος ανησυχίας είναι η έκθεση στον ήλιο. Η έκθεση στον ήλιο μπορεί γρήγορα να οδηγήσει σε ηλιακό έγκαυμα, το οποίο είναι γνωστό ότι αυξάνει τον κίνδυνο καρκίνου του δέρματος και την ταχεία γήρανση του. Αυτό μπορεί εύκολα να αναιρέσει τυχόν οφέλη που η άσκηση έχει στο δέρμα. Ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπίσεις αυτό το πρόβλημα είναι να αποφύγεις την άσκηση στον ήλιο κατά τις ώρες αιχμής, από τις 10:00 π.μ. έως τις 16:00 μ.μ. Αν βρεθείς στον ήλιο μεταξύ αυτών των ωρών, το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να χρησιμοποιήσεις μια επαρκή ποσότητα αντηλιακού.

 

Ερεθισμοί: Διάφοροι ερεθισμοί μπορεί να σου συμβούν είτε γυμνάζεσαι μέσα είτε έξω. Για τα άτομα με δέρμα επιρρεπή σε ακμή, τα στενά ρούχα προπόνησης μπορούν να προκαλέσουν αυξημένη εφίδρωση και ερεθισμό που οδηγεί σε μια μορφή ακμής. Είναι ένας τύπος ακμής που μπορεί να εμφανιστεί στον καθένα καθώς προκαλείται από την υπερβολική ζέστη, την πίεση και την τριβή από τα ρούχα στο δέρμα. Μπορεί να αναπτυχθεί στο πρόσωπο ή το σώμα.

Υπάρχουν τρεις βασικοί τρόποι για να αντιμετωπίσεις και να αποφύγεις αυτό το πρόβλημα. Το πρώτο είναι να φοράς ρούχα που απορροφούν την υγρασία μακριά από το σώμα. Αυτά συνήθως κατασκευάζονται από μίγματα πολυεστέρα και άλλα συνθετικά υλικά που δεν συγκρατούν την υγρασία. Ένας άλλος τρόπος να αποφευχθεί η φθορά είναι να φοράς ρούχα φαρδιά κατά την άσκηση, έτσι ώστε το δέρμα να έχει χώρο να αναπνεύσει. Το πιο σημαντικό, πάντοτε είναι να κάνεις ένα ντους αμέσως μετά την άσκηση και τον ιδρώτα, για να αφαιρείς την περιττή λιπαρότητα, τα άλατα και τη βρωμιά που εγκαθίσταται στο δέρμα μετά από μια προπόνηση.

 

Υγιεινή και μακιγιάζ: Όταν γυμνάζεσαι, οι πόροι σου ανοίγουν και αφήνουν τον ιδρώτα να βγει προς τα έξω. Αλλά μπορούν επίσης να φράξουν με βρωμιά και άλλα πράγματα στην επιφάνεια του δέρματός. Για να το αποφύγεις αυτό, βεβαιώσου ότι το δέρμα σου είναι αρκετά καθαρό πριν την άσκηση. Έτσι  θα αποφύγεις την απόφραξη των πόρων που οδηγούν στην ακμή. Επίσης, εάν προσπαθείς να καλύψεις τα σημάδια της ακμής με μακιγιάζ στο γυμναστήριο, μην το κάνεις. Το μακιγιάζ τείνει να μένει μέσα στους πόρους και μπορεί να τους φράξει, προκαλώντας χειροτέρευση της ακμής. Ο καλύτερος τρόπος για να φροντίσεις το δέρμα σου είναι να το διατηρείς  καθαρό πριν και μετά από μια προπόνηση και να χρησιμοποιείς πάντα μια καταπραϋντική ενυδατική κρέμα που εμποδίζει τον ερεθισμό του δέρματος.

Lifeme

Healthy is the new Sexy!