Εάν η μόνη προπόνηση που κάνεις τον τελευταίο καιρό είναι από τη δουλειά στο γραφείο και το αντίστροφο πρέπει να αλλάξει αυτό σήμερα κιόλας! Σταμάτα τις δικαιολογίες και άρχισε την άσκηση. Αυτό όχι μόνο θα βελτιώσει τη φυσική σου κατάσταση αλλά και την ψυχική. Είναι γνωστό ότι η άσκηση βελτιώνει τη διάθεση και αυξάνει την αυτοπεποίθηση. Ακόμα να πειστείς; Βρες την απαραίτητη έμπνευση παρακάτω και επέστρεψε δυναμικά στις προπονήσεις σου!

 

Ξεκίνα σιγά σιγά
Αν δεν έχεις σηκώσει για παράδειγμα βάρη για πολύ καιρό μην το παρακάνεις. Ξεκίνα από την αρχή πάλι και ανέβαζε σταδιακά. Μην περιμένεις ότι θα είσαι στο σημείο που ήσουν όταν έκανες πριν γυμναστική. Για να επανέλθεις στην φυσική σου κατάσταση χρειάζεται χρόνος αλλά και σκληρή προπόνηση. Μην απογοητεύεσαι όμως και μην πιέζεις τον εαυτό σου περισσότερο από ότι μπορείς.

 

Σχεδίασε τα πρωινά σου
Ξεκινώντας τα πρωινά σου με μια προπόνηση είναι ακριβώς όπως το να καθιερώνεις οποιαδήποτε άλλη νέας συνήθεια. Χρειάζεται σκληρή δουλειά και αφοσίωση. Προετοίμασε την καφετιέρα σου από το βράδυ για να είναι έτοιμη όταν ξυπνήσεις, συσκεύασε το γεύμα σου από πριν πριν ή ζήτησε από τον σύντροφό σου να βοηθήσει με τα γεύματα για την οικογένεια. Κάθε αρχή της εβδομάδας κάνε ένα ξεχωριστό πλάνο και σχεδίασε την ώστε να πετύχεις τους στόχους σου.

 

Ξεπέρασε το φόβο σου για το γυμναστήριο
Το γυμναστήριο μπορεί να είναι ένας εκφοβιστικός χώρος για πολλούς, και αν είσαι υπέρβαρος, παχύσαρκος ή απλά άπειρος ίσως φοβάσαι ότι οι άνθρωποι σε κοιτάζουν ή κρίνουν. Τις περισσότερες φορές, όλοι στο γυμναστήριο εστιάζουν στον εαυτό τους, ακόμα και στο πιο ικανό, πιο ελκυστικό άτομο που θα συναντήσεις. Ξεκίνα με cardio για να αυξήσεις το επίπεδο άνεσής σου ή μετέφερε κάποια βάρη σε μια ήσυχη περιοχή του γυμναστηρίου ή σε ένα άδειο στούντιο για να αρχίσεις την προπόνηση μόνος σου. Μπορείς επίσης να ζητήσεις τη βοήθεια των γυμναστών.

 

 

Κοίταξε πέρα από την απώλεια βάρους
Ασκήσου για τα οφέλη που προσφέρει στην υγεία που δεν σχετίζονται με την απώλεια βάρους, όπως το να αισθάνεσαι γεμάτος ενέργεια, πιο ευτυχισμένος, πιο ήρεμος και να έχεις έναν καλύτερο ύπνο. Μπορεί να αποδειχθεί μια πολύ στρεσογόνα διαδικασία αν έχεις μόνο ως στόχο την απώλεια βάρους.

 

Βρες κάτι με το οποίο μπορείς να κολλήσεις
Οι ειδικοί φυσικής κατάστασης και οι γιατροί συχνά λένε ότι η «καλύτερη άσκηση» είναι αυτή που απολαμβάνεις και θα συνεχίσεις να κάνεις. Εάν μισείς το γυμναστήριο δοκίμασε κάτι άλλο που να σε γεμίζει. Οι επιλογές είναι πάρα πολλές και σίγουρα ενδιαφέρουσες. Όταν κάνεις αυτό που πραγματικά θες δύσκολα το εγκαταλείπεις και βρίσκεις δικαιολογίες να μην το βάλεις στο πρόγραμμά σου.

 

Απόκτησε νέες συνήθειες
Η συνήθεια είναι το 75% της πρόκλησης με την άσκηση. Οπότε, βάλε την άσκηση στην καθημερινότητά σου και πλαισίωσε την με έναν γενικότερο πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Άρχισε να χρησιμοποιείς τις σκάλες αντί για το ασανσέρ ή να παίρνεις λιγότερες φορές το αμάξι.

 

Κάντο για εσένα
Μην σκέφτεσαι και μην υπολογίζεις κανέναν άλλο όταν πρόκειται για τις προπονήσεις σου. Προτεραιότητα είναι ο εαυτός σου και ότι κάνει εσένα χαρούμενο και σε γεμίζει ενέργεια. Σκέψου το μεγάλο δώρο που κάνεις στον οργανισμό σου με την γυμναστική αλλά και το πόσο διαφορετικά αισθάνεσαι. Δεν το κάνεις για κανέναν άλλο παρά μόνο για εσένα!

Lifeme

Healthy is the new Sexy!