Πώς να γυμναστείτε και να διασκεδάσετε οικογενειακώς!

Πώς να γυμναστείτε και να διασκεδάσετε οικογενειακώς

Τα μωρά και τα μικρά παιδιά περνούν έναν φοβερό χρόνο καθισμένα στα καθίσματα των αυτοκινήτων ή μπροστά από μια οθόνη. Αυτό, όχι μόνο  δεν τους επιτρέπει να ασκούν τις αναδυόμενες κινητικές δεξιότητές τους και να ενισχύουν την καρδιά, τους πνεύμονες και τους μυς τους, αλλά μπορεί επίσης να τα ωθήσει στην  υιοθέτηση ενός καθιστικού τρόπου ζωής ακόμη και στην παχυσαρκία ως ενήλικες. Μια καλή συνήθεια σωματικής άσκησης, από την άλλη πλευρά, θα διαρκέσει μια ζωή και δεν είναι ποτέ πολύ νωρίς για να ξεκινήσει.

Πώς θα γίνει αυτό, ίσως να αναρωτηθείτε. Είναι πολύ πιο απλό από όσο νομίζετε, μπορείτε να βοηθήσετε το παιδί σας να αρχίσει να ασκείται και να κάνει έναν υγιεινό τρόπο ζωής με μικρά και απλά βήματα. Το πρώτο είναι να αλλάξετε τη θεώρησή σας για το τι είναι μια προπόνηση. Δεν είναι αναγκαστικά άρση βαρών ή μια επίσκεψη σας στο γυμναστήριο. Μπορεί να είναι και κάποιες συνήθειες στην καθημερινότητά σας ώστε να διατηρήσετε τον ενεργό τρόπο ζωής. Αφήστε αυτές τις δημιουργικές ιδέες να σας βοηθήσουν να μετατρέψετε κάθε μέρα σε μια ευκαιρία να γυμναστείτε, να δεθείτε και να διασκεδάσετε μαζί με τα παιδιά σας.

 

  1. Πηγαίνετέ για περίπατους πριν ή μετά το δείπνο
    Μπορείτε να κάνετε μεγάλες βόλτες μέσα στην πόλη ή μικρές γύρω στην γειτονιά. Κατά τη διάρκεια των περιπάτων συζητήστε για τη μέρα σας, για το τι έχετε να κάνετε αλλά και για τα όσα έχουν αλλάξει γύρω σας. Έτσι, θα περάσετε ποιοτικό χρόνο όλη η οικογένεια μαζί και θα ενεργοποιήσετε με μια απλή βόλτα τον οργανισμό σας.
  2. Ανοίξτε τη μουσική και χορέψτε
    Ναι ναι σωστά βλέπετε. Καθορίστε μια μέρα την εβδομάδα μια θεματική μουσική βραδιά. Κάθε εβδομάδα μπορεί να επιλέγει ένα διαφορετικό μέλος της οικογένειας τι θα ακούσετε και σε τι ρυθμούς θα κινηθείτε. Με αυτόν τον τρόπο έρχεστε πιο κοντά ως οικογένεια και μαθαίνετε τι αρέσει στον καθένα. Αν θέλετε προσκαλέστε και φίλους σας ώστε να κάνετε ένα μικρό πάρτυ!
  3. Οργανώστε μια αθλητική βραδιά
    Κάθε Τετάρτη, για παράδειγμα, ο καθένας θα πρέπει να κάνει ορισμένες κινήσεις. Ένα παιχνίδι για να παίξετε είναι μια παραλλαγή θα μπορούσαμε να πούμε του uno. Δημιουργήστε μια σειρά καρτών παιχνιδιού με ασκήσεις φιλικές προς την οικογένεια, όπως αρκουδάκι με αρκούδα ή περπάτημα με πιθήκους. Κάθε μέλος της οικογένειας επιλέγει μια κάρτα και εκτελεί την απεικόνιση της άσκησης μέχρι να μοιραστούν όλες οι κάρτες. Μπορείτε επίσης να παίξετε twister ή κάθε εβδομάδα να επιλέγει ένα μέλος της οικογένειας ένα άθλημα να παίξετε εντός ή εκτός σπιτιού.
  4. Μετατρέψτε τις δουλειές σε παιχνίδι
    Είναι η ιδανική λύση για όσους έχετε μικρά παιδιά. Το κέρδος σας είναι τριπλό. Περνάτε χρόνο με τα παιδιά σας, έρχεστε πιο κοντά και έχετε και καθαρό σπίτι. Για παράδειγμα, προσποιηθείτε ότι υπάρχει εξωγήινη εισβολή στο σπίτι και τα όπλα τους είναι η σκόνη οπότε θα πρέπει να την διώξετε γρήγορα μέσα από το σπίτι. Με τέτοια μικρά παιχνιδάκια φαντασίας δεν θα βαριέται κανείς να κάνει τις δουλειές του σπιτιού.
  5. Μετατρέψτε τις διαφημίσεις της τηλεόρασης σε διαλείμματα γυμναστικής
    Βρείτε ανόητα ονόματα για απλές ασκήσεις, όπωςτα push-ups και sit-ups, και στη συνέχεια να κάνετε μερικές επαναλήψεις μέχρι να αρχίσει και πάλι το πρόγραμμα που βλέπατε. Μπορείτε επίσης να παίξετε τον προπονητή, στο οποίο ο καθένας με τη σειρά του είναι ο προπονητή και λέει στους άλλους να κάνουν ασκήσεις.
  6. Βγάλτε βόλτα το σκύλο
    Νέα έρευνα δείχνει ότι οι ιδιοκτήτες σκύλων έχουν πιο διασκεδαστική και γρήγορη απώλεια βάρους και είναι σε θέση να τη διατηρήσουν περισσότερο από ό, τι οι μη ιδιοκτήτες κουταβιών. Δεν έχεις σκύλο; Βγες βόλτα και τάισε τα αδέσποτα ή υιοθέτησε έναν από μια φιλοζωική οργάνωση!
Lifeme

Healthy is the new Sexy!