Τα 20 είναι η τέλεια ηλικία για να αποκτήσεις τις σωστές και υγιεινές συνήθειες που θα σε ακολουθούν για μια ολόκληρη ζωή. Γι΄αυτό και εμείς συγκεντρώσαμε μερικές συμβουλές που μπορείς να αρχίσεις από σήμερα και όχι μόνο θα σε βοηθήσουμε να αποκτήσεις το σώμα των ονείρων σου αλλά και θα σε ενημερώσουμε πως να το διατηρήσεις!

Τα είκοσι είναι μια εποχή μετάβασης. Είναι η δεκαετία που θα αφήσεις τη ζεστασιά του σπιτιού σου, θα ξεκινήσεις να χτίζεις την καριέρα σου και ίσως δημιουργήσεις και μια οικογένεια. Με τόσες πολλές αλλαγές, δεν είναι περίεργο ότι ο αριθμός στη ζυγαριά σου μπορεί να ανεβοκατεβαίνει συχνά.

Ξεκινώντας από τη σχολή, αν έχεις περάσει σε άλλη πόλη, θα πρέπει να αντιμετωπίσεις το άγχος του αποχωρισμού από το σπίτι και τους γονείς σου. Ξαφνικά θα πρέπει να φτιάχνεις μόνη σου το φαγητό σου και πιθανότατα μεταξύ μας πολλές φορές θα εμπίπτεις στην εύκολη λύση να παραγγείλεις.

Αργότερα, θα κάθεσαι σχεδόν όλη την ημέρα σε μια δουλειά 9 έως 5 και κάπου εκεί θα ναυαγήσουν οι προσπάθειες απώλειας βάρους ακόμα περισσότερο. Πρόσθεσε την εγκυμοσύνη και τη γονική μέριμνα στο μίγμα, και η νίκη στη μάχη με την απώλεια βάρους μπορεί να φανεί πιο φευγαλέα από ποτέ.

Τα καλά νέα είναι ότι τα 20 είναι ένας πολύ καλός χρόνος για να δημιουργήσεις υγιεινότερες συνήθειες που θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις τον έλεγχο της ζυγαριάς. Δοκίμασε αυτές τις 10 στρατηγικές για την απώλεια βάρους και κέρδισε το στοίχημα με τα κιλά.

  1. Σταμάτα τις στερητικές δίαιτες και ό,τι είναι στη μόδα
    Εάν πειραματίζεσαι με ακραίες θερμιδικές δίαιτες και με στερήσεις έφτασε η ώρα να τις ξεχάσεις μια για πάντα. Δεν σε βοηθούν σε τίποτα και δεν είναι τίποτα παραπάνω από ανθυγιεινές συνήθειες που μπορούν να σε βλάψουν πολύ. Τώρα που είσαι ενήλικας, ήρθε η ώρα να επιλέξεις έναν υγιεινό τρόπο διατροφής που μπορείς να διατηρήσεις για το υπόλοιπο της ζωής σου. Κάνε τα φρούτα και τα λαχανικά πρωταγωνιστές στη διατροφή σου όπως και τις άπαχες πρωτεΐνες και τα καλά λίπη.
  2. Κάνε υγιεινές επιλογές
    Είτε τρως σε κάποιο εστιατόριο είτε σε καφετέρια είτε στο γραφείο, είναι σημαντικό να γνωρίζεις πώς να εντοπίζεις τις υγιεινές επιλογές. Αντί να προτιμήσεις την εύκολη επιλογή που είναι τα τηγανητά τρόφιμα, επίλεξε κάτι που είναι φτιαγμένο στο φούρνο, μαγειρευτό, της ώρας ή ψημένο κρέας και ψάρι, μαζί με λαχανικά στον ατμό. Απόφυγε τα τρόφιμα που καλύπτονται με βούτυρο, τυρί ή σάλτσα κρέμας, και προτίμησε φρούτα όταν θες κάτι γλυκό.
  3. Αναβάθμισε τις γνώσεις της μαγειρικής σου
    Κάνε ένα μάθημα υγιεινής μαγειρικής ή ενημερώσου μόνος σου από το internet και βρες υγιεινές και απολαυστικές συνταγές. Συζήτησε με έναν διατροφολόγο για το ποιες είναι οι καλές και ποιες είναι οι κακές τροφές αλλά και τους πιο υγιεινούς τρόπους μαγειρέματος καθώς και το τι πρέπει να προσέχεις.
  4. Δώσε βάση στα υγιεινά λιπαρά
    Δεν είναι όλα τα λιπαρά εξίσου καλά για τον οργανισμό μας. Προτίμησε να τρως περισσότερο καλά λιπαρά και πρωτεΐνες και μείωσε τους υδατάνθρακες. Τα ακόρεστα λίπη είναι τα πιο υγιεινά και μπορούν να βρεθούν σε νόστιμα τρόφιμα, όπως τα αβοκάντο, τα αμύγδαλα, το ελαιόλαδο, ο σολομός και οι λιναρόσποροι.
  5. Προσοχή στις ετικέτες
    Οι εταιρείες που κάνουν τα πάντα από τα αναψυκτικά έως τα επεξεργασμένα τρόφιμα μπορεί να μην λένε πάντα όλη την αλήθεια για το πόσο υγιεινά είναι τα τρόφιμά τους. Η χρήση των λέξεων-κλειδιών όπως «βιολογικά», «χωρίς πρόσθετη ζάχαρη» μπορεί να σε προκαλέσει να τα αγοράσεις όταν προσπαθείς να κάνεις υγιεινές επιλογές. Μην κρίνεις ένα φαγητό απλά και μόνο με τη συσκευασία του: Βεβαιώσου ότι διαβάζεις πάντα την ετικέτα με τη διατροφική του αξία.
  6. Κάνε έξυπνες επιλογές στις εξόδους
    Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τις γυναίκες στα είκοσι τους είναι η εξισορρόπηση μιας κοινωνικής ζωής με έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Είτε πρόκειται για ραντεβού, νύχτες με φίλους, είτε για διάλειμμα από τη δουλειά, υπάρχει πάντα αλκοόλ. Για να διατηρήσεις την υγρή πρόσληψη θερμίδων υπό έλεγχο, πιες ένα ποτήρι νερό πριν και μετά από ένα κοκτέιλ, επίλεξε ελαφριά μπύρα ή μέτρια ποσότητα αλκοόλ και απόφυγε ποτά αναμεμειγμένα με αναψυκτικά.
  7. Ίδρωσε όσο περισσότερο μπορείς
    Είτε επιλέξεις να περπατήσεις, να τρέξεις, να κάνεις ποδήλατο, να κολυμπήσεις, να χορέψεις ή να κάνεις οποιοδήποτε άθλημα, η υγεία της καρδιάς είναι ζωτικής σημασίας όταν πρόκειται να χάσεις ή να διατηρήσεις το βάρος σου. Εάν θες να διατηρήσεις απλά το βάρος σου, στόχευε σε 150 λεπτά μέτρια αερόβια άσκηση ή 75 λεπτά πιο έντονης άσκησης κάθε εβδομάδα. Αν ο στόχος σου είναι να χάσεις βάρος, ίσως χρειαστεί να ιδρώνεις πιο συχνά.
  8. Έχε υπομονή
    Η καθιέρωση υγιεινών συνηθειών μπορεί τώρα να σε βοηθήσει να διατηρήσεις το βάρος σου σε μια ισορροπία για δεκαετίες. Αλλά χρειάζονται περισσότερο από μερικές εβδομάδες για να αποκτήσεις μια νέα συνήθεια. Σύμφωνα με μελέτες, μπορεί να χρειαστούν έως και 66 ημέρες για να δημιουργηθεί μια συνήθεια. Οπότε δώσε στον εαυτό σου περίπου 10 εβδομάδες πριν απογοητευτείς ή πεις ότι δεν μπορείς να τα καταφέρεις.
  9. Κάνε όσα μπορείς να αντέξεις
    Οι νέες συμπεριφορές είναι πιο πιθανό να γίνουν συνήθεια όταν είναι απλές. Όρισε μικρότερους στόχους, όπως το τρέξιμο ενός χιλιομέτρου πριν θέσεις ως στόχο τα 5.
  10. Δώσε στον εαυτό σου χρόνο να χάσει κιλά της εγκυμοσύνης
    Εάν αποφασίσεις να ξεκινήσεις μια οικογένεια, να ξέρεις ότι είναι φυσιολογικό να διαρκέσει έξι μήνες έως ένα χρόνο για να επιστρέψεις στο φυσιολογικό σου σας πριν από το μωρό. Δώσε στον εαυτό σου τουλάχιστον έξι εβδομάδες μετά τη γέννηση για να ξεκινήσεις ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους. Εάν θηλάζεις, περίμενε δύο μήνες. Και μην είσαι πολύ σκληρή με τον εαυτό σου. Το σώμα σου έχει μόλις υποστεί μια τεράστια αλλαγή, και οι προηγούμενες ρουτίνες γυρίζουν ανάποδα μόλις τα παιδιά εισέλθουν στην εικόνα.
Lifeme

Healthy is the new Sexy!