Θέλετε να κάνετε τη σχέση σας καλύτερη; Θέλετε να έχετε αποτελέσματα στο γυμναστήριο τόσο εσείς, όσο και το ταίρι σας; Ήρθε η ώρα να προπονηθείτε μαζί με το έτερον ήμισυ!

Ήδη προπονείστε με το σύντροφό σας. Καίτε θερμίδες όταν κάνετε «αταξίες» στο δωμάτιο. Στην πραγματικότητα, οι μελέτες δείχνουν πως η σεξουαλική δραστηριότητα έχει τα ίδια περίπου αποτελέσματα με μια μέτρια προπόνηση στο διάδρομο. Άρα ήδη κάνετε κάποιου είδους προπόνηση και την απολαμβάνετε. Σας δίνουμε άλλους 10 λόγους!

#1: Είναι αξιόπιστο κίνητρο

Πολλοί από εμάς έχουμε βιώσει τη συγκίνηση της εγγραφής στο γυμναστήριο και του να πείσουμε τον εαυτό μας ότι αυτή τη φορά έχουμε δεσμευτεί. Όμως τις περισσότερες φορές δεν δεσμευόμαστε, αρχίζουμε ενεργά και στη συνέχεια δεν πάμε τρεις μήνες συνεχόμενους. Ύστερα «τραβάμε τα μαλλιά μας» για το κόστος του γυμναστήριου που ποτέ δεν αξιοποιήσαμε.

Το ταίρι στο γυμναστήριο σημαίνει ότι θα σας παρασύρει να πάτε όταν βαρεθείτε εσείς και το αντίστροφο. Είναι συνολικό κίνητρο για να μην τεμπελιάζετε. Επίσης, όταν ο άλλος είναι κάποιος που σας ενδιαφέρει και θέλετε να τον εντυπωσιάσετε, το γυμναστήριο φαίνεται αρκετά σημαντικό.

#2: Δίνει ώθηση στη σχέση σας

Έχετε μια κοινή ρουτίνα, τώρα θα αποκτήσετε αυτόματα ένα νέο κοινό ενδιάφερον. Είναι ένα θέμα συζήτησης και μια πρόκληση. Μπορεί ήδη να έχετε κοινές δραστηριότητες, αλλά αυτή είναι λίγο διαφορετική. Θα ενισχύσει τη σχέση σας, λόγω των βιολογικών και ψυχολογικών επιπτώσεων που έχει.

Πέρα από την καθημερινή συζήτηση, απελευθερώνει και ενδορφίνες. Αν έχετε ακούσει για την επίδραση της σοκολάτας, τότε ξέρετε ότι είναι το ίδιο πράγμα. Η απελευθέρωση των ενδορφινών θα σας οδηγήσει σε μια κατάσταση ευφορίας.

#3: Αλλάζει τους ρυθμούς σας

Κάθε φορά που ξεκινάτε να κάνετε κάτι, θα διαπιστώσετε ότι δουλεύετε με ένα ορισμένο ρυθμό. Αυτό είναι πιο εμφανές στις σωματικές δραστηριότητες. Ο ρυθμός επηρεάζεται εύκολα από το περιβάλλον και τις σκέψεις, ενώ ένας «συμπαίκτης» θα αυξήσει τις πιθανότητες να μείνετε εντός προγράμματος.

Από τη στιγμή που είναι λιγότερο πιθανό να αφαιρεθείτε, διότι ακόμη και κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων σας παρακολουθείτε τον άλλο, είναι πολύ πιθανό εσείς και ο σύντροφός σας να δημιουργήσετε έναν κοινό ρυθμό, για να μιμηθείτε ο ένας τον άλλον. Συχνά, οι άνθρωποι σε σχέσεις έχουν ήδη μια λεκτική σύνδεση. Αυτό θα πρέπει απλώς να ενισχύσει την ικανότητά σας να συγχρονιστείτε και θα σας ωφελήσει όταν κάνετε προπόνηση.

#4: Αυξάνει την ένταση

Όταν τρέχετε στο διάδρομο μόνοι, είναι πολύ εύκολο να κρατήσετε χαμηλό και διαχειρίσιμο ρυθμό. Όταν τρέχετε με κάποιον άλλον, μια νέα προσδοκία εμφανίζεται. Ήρθατε και οι δύο στο γυμναστήριο για προπόνηση. Η πίεση που ασκείται είναι ένα εξαιρετικό κίνητρο. Αυτός είναι και ο λόγος που τα μαθήματα σε τάξη είναι πιο αποτελεσματικά – η προπόνηση με ένα πρόσωπο που σας νοιάζει τι σκέφτεται, κάνει αυτήν την πίεση πιο έντονη.

Η επίδραση Köhler συχνά εφαρμόζεται εδώ. Συμβαίνει όταν κάποιος δεν θέλει να είναι ο πιο αδύναμος κρίκος σε μια ομάδα και αυξάνει την προσπάθεια και την απόδοση του για να το αποφύγει. Εφαρμόζεται στο γυμναστήριο, στην προπόνηση, όταν κάποιος δε θέλει να είναι αυτός που δεν μπορεί να συμβαδίσει με τους άλλους.

#5: Βελτιώνει την απόδοση

Ένας personal trainer θέτει στόχους fitness, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις απλά στέκεται και σας παρατηρεί, ενώ εσείς κάνετε όλη τη δουλειά. Ανάλογα με το στυλ τους, μπορεί να μη μιλούν καν. Μπορεί απλά να κάνουν μουτζούρες σε ένα τετράδιο ή να κοιτούν τι γίνεται στο υπόλοιπο γυμναστήριο.

Όταν κάνετε προπόνηση με κάποιον ο οποίος επίσης προπονείται, έχετε περισσότερη ώθηση. Όταν νομίζετε ότι τρέχει πιο γρήγορα, αυξάνετε την ταχύτητά σας. Όταν ξέρετε ότι μπορείτε να κάνετε ακόμα δύο επαναλήψεις ή να σηκώσετε λίγο περισσότερο βάρος, θα το κάνετε.

Ο λόγος είναι απλός. Μπορεί να το κάνετε, επειδή ο σύντροφός σας, σάς παρακολουθεί. Η ώθηση από τον σύντροφό σας και η ένταση που προέρχεται από το γεγονός ότι είστε μαζί, βελτιώνει τη συνολική απόδοσή σας.

#6: Υπάρχει ποικιλία στις προπονήσεις

Η μοναχική προπόνηση μπορεί να έχει αποτελέσματα στην αρχή, αλλά γρήγορα γίνεται ρουτίνα. Μπορεί ακόμη και να θέσει ένα όριο στην ανάπτυξη των μυών σας και την απόδοσή σας. Προπονούμενοι με κάποιον άλλον, θα υπερβείτε αυτό το όριο και θα διαφοροποιήσετε τις προπονήσεις σας.

Γιατί; Επειδή το άλλο άτομο θα θέλει να κάνει διαφορετικά πράγματα από εσάς. Με έναν «συνεργάτη», μπορείτε να κάνετε διάφορες παραλλαγές για ποικιλία. Όταν προπονείστε μόνοι, είστε προσκολλημένοι στα μηχανήματα και τα χαλάκια για ασκήσεις που μπορούν να εκτελεστούν μόνο από ένα άτομο. Με ένα ταίρι, μπορείτε να κάνετε ασκήσεις που απαιτούν δύο άτομα και να συμπεριλάβετε αθλητικές κινήσεις με διάφορες μορφές. Και δεδομένου ότι είναι σημαντικός άνθρωπος για σας, θα είστε περισσότερο διατεθειμένοι να δοκιμάσετε διαφορετικά πράγματα μαζί του.

#7: Έχετε ειδική ενθάρρυνση

Πέρα από το βασικό κίνητρο, υπάρχει το ηθικό στοιχείο στήριξης και το αγγελάκι της ενθάρρυνσης που σας καθοδηγεί στο γυμναστήριο. Οι άνθρωποι σε σχέση ξέρουν πώς να παρακινήσουν ο ένας τον άλλον.

Πώς; Επειδή ξέρει πόσα μπορεί πραγματικά να κάνει ο άλλος και τι θέλει πραγματικά. Όταν πηγαίνετε γυμναστήριο, είναι σημαντικό να έχετε ένα συγκεκριμένο στόχο στο μυαλό και κάποιον να σας τον υπενθυμίζει. Μερικές φορές, τα γενικά κίνητρα που θα έδινε ένας γυμναστής μπορεί να μη σας ενδιαφέρουν. Το έτερόν σας ήμισυ, σας ξέρει καλύτερα και ξέρει ακριβώς για τι κάνετε προπόνηση και τι περιμένετε από αυτήν.

#8: Επιτυγχάνετε καλύτερη φόρμα

Όταν είστε μόνοι, δεν μπορείτε να δείτε τη θέση σας. Δεν μπορείτε να είστε σίγουροι ότι τα πόδια σας έχουν τη σωστή γωνία. Μπορεί να μην είστε σε θέση να δείτε εάν η πλάτη σας ή οι ώμοι σας είναι στη σωστή θέση. Όταν έχετε ένα «συνεργάτη», θα τσεκάρει και θα εξασφαλίσει ότι κάθεστε σωστά και κάνετε την προπόνησή σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Η σωστή φόρμα εξασφαλίζει επίσης ότι γυμνάζετε τους σωστούς μυς. Βοηθάει στην αναπνοή, καθώς το σώμα σας δεν λειτουργεί πέρα από τις δυνάμεις του και σας επιτρέπει να σηκώσετε περισσότερο βάρος και να αποκομίσετε τα μέγιστα από την άσκηση.

#9: Έχετε έναν συναγερμό ασφαλείας

Το ταίρι σας, θα σας κοιτάξει. Σας παρακολουθεί και θα δει αν το χέρι σας γλιστρά ή οι μυς σας έπαθαν κράμπα. Μπορεί να σας δώσει μια χείρα βοηθείας και να σταματήσει μια ενοχλητική και ενδεχομένως επικίνδυνη κάμψη. Όταν είναι κοντά σας, μπορείτε να δοκιμάσετε περισσότερα βάρη και επαναλήψεις, επειδή υπάρχει κάποιος για να συγκρατήσει το βάρος, αν χρειαστεί.

#10: Έχει πλάκα

Προφανώς οι δύο σας περνάτε καλά, αλλιώς δεν θα ήσασταν μαζί. Το γυμναστήριο με κάποιον που αγαπάς προσθέτει τον παράγοντα διασκέδαση στην όλη εμπειρία. Όταν έχετε κάποιον με λίγο-πολύ κοινό χιούμορ, θα σταματήσετε να παίρνετε το γυμναστήριο τόσο σοβαρά. Αυτό σημαίνει ότι θα φύγετε με χαμόγελα στα πρόσωπά σας, αντί με ιδρωμένα φρύδια και νεύρα.

Lifeme
Healthy is the new Sexy!