Ενώ σίγουρα μπορείτε να επιβιώσετε χωρίς ζάχαρη, θα ήταν πολύ δύσκολο να εξαλείψετε τους υδατάνθρακες από τη διατροφή σας. Οι υδατάνθρακες είναι η κύρια πηγή ενέργειας του σώματος. Σε περίπτωση που οι υδατάνθρακες δεν υπάρχουν, το σώμα σας θα χρησιμοποιήσει τις πρωτεΐνες και το λίπος για ενέργεια.  

Αποκόπτοντας τα αμυλούχα τρόφιμα από τη διατροφή σας, θέτετε τον οργανισμό σας σε αυξημένο κίνδυνο ανεπάρκειας θρεπτικών συστατικών, που οδηγεί σε προβλήματα υγείας, εκτός και αν είστε σε θέση να την αντιμετωπίσετε με υγιή υποκατάστατα.  

Μπορεί επίσης να είναι δύσκολο να προσλαμβάνετε φυτικές ίνες, οι οποίες είναι σημαντικές για ένα υγιές πεπτικό σύστημα και για την πρόληψη της δυσκοιλιότητας. Οι υγιεινές πηγές υδατανθράκων, όπως τα αμυλούχα τρόφιμα, τα λαχανικά, τα φρούτα, τα όσπρια και τα γαλακτοκομικά προϊόντα, είναι σημαντική πηγή κι άλλων θρεπτικών συστατικών, όπως βιταμίνες, ασβέστιο και σίδηρο. 

Αν αποκόψετε τους υδατάνθρακες και αντικαταστήσετε αυτές τις θερμίδες με λίπη ή πρωτεΐνες μπορεί να αυξήσετε την πρόσληψη κορεσμένου λίπους, το οποίο μπορεί να αυξήσει την ποσότητα της χοληστερόλης στο αίμα σας – ένας παράγοντας αυξημένου κινδύνου για καρδιακή νόσο. 

Όταν έχετε χαμηλά επίπεδα γλυκόζης, ο οργανισμός σας διασπά το αποθηκευμένο λίπος για να το μετατρέψει σε ενέργεια. Αυτή η διαδικασία προκαλεί μια συσσώρευση των κετονών στο αίμα, με αποτέλεσμα την κέτωση. Η κέτωση μπορεί να συνεπάγεται πονοκεφάλους, αδυναμία, ναυτία, αφυδάτωση, ζάλη και ευερεθιστότητα. 

Προσπαθήστε να περιορίσετε την ποσότητα των ζαχαρούχων τροφίμων και να περιλαμβάνετε υγιέστερες πηγές υδατανθράκων στη διατροφή σας, όπως πατάτες, λαχανικά, φρούτα, όσπρια και γαλακτοκομικά προϊόντα με χαμηλά λιπαρά. 

Lifeme

Healthy is the new Sexy!