Κοντοζυγώνει και το φετινό Πάσχα, ενώ ο φόβος πως θα αποχωρήσει και τα κιλά θα αυξηθούν συνεχώς μεγαλώνει.. Το άγχος πολλαπλασιάζεται, ειδικά για όσους λατρεύουν το τσουρέκι, δεν μπορούν να αντισταθούν στα κουλουράκια, τα σοκολατένια αβγά που υπάρχουν δεξιά αριστερά δεν τους αφήνουν αδιάφορους, τιμούν τη μαγειρίτσα, αλλά έχουν και μια αδυναμία στο αρνάκι… Το κοκορέτσι… και όλα τα άλλα…

Προσπαθήστε φέτος να κάνετε τη διαφορά με εγκράτεια και ακολουθώντας τις εξής συμβουλές:

  1. Πιστέψτε πως κανένα τρόφιμο δεν παχαίνει, αλλά η μεγάλη ποσότητα είναι αυτή που μπορεί να σας παχύνει.
  2. Δεχθείτε να φάτε και ακολουθήστε την παρέα σας σε κάθε Πασχαλινό γεύμα, αλλά μην το παρακάνετε. Η παρέα μετρά περισσότερο από την αλόγιστη κατανάλωση φαγητού.
  3. Φυσικά και θα αγοράσετε Πασχαλινά αβγά, αλλά χρησιμοποιήστε τα ως διακόσμηση και μην τα καταναλώνετε αλόγιστα.
  4. Μη λυπάστε κάθε αβγό που σπάει και μην το τρώτε για να μην το πετάξετε, όσο κι αν λατρεύετε τα αβγά.
  5. Καταναλώστε ένα κι όχι πολλά πιάτα μαγειρίτσα. Αν μαγειρέψετε εσείς τη μαγειρίτσα, φροντίστε η ποσότητα να είναι η σωστή. Αυτό σημαίνει, μια μερίδα για τον κάθε καλεσμένο σας και όχι περισσότερη ποσότητα.
  6. Το ίδιο να κάνετε και με το κρέας. Είτε είναι αρνί, είτε κατσίκι, είτε ψητά κρέατα, μην υπερβάλλετε στην ποσότητα.
  7. Το λατρεμένο τσουρεκάκι, μπορεί να μπει στο ψυγείο ή ακόμα καλύτερα στην κατάψυξη, οπότε δεν υπάρχει δικαιολογία του τύπου να το φάω για να μη χαλάσει.
  8. Ακολουθείστε ένα πρόγραμμα με αυξημένη κίνηση, αφού ο καιρός βοηθά και δεν υπάρχει η δικαιολογία του χειμώνα. Τι μπορεί να είναι αυτό; Βόλτες περπατώντας, ποδήλατο, ελαφρύ τρέξιμο, χορό ή ότι άλλο σας αρέσει. Μη μένετε διαρκώς σε μια καρέκλα ή έναν καναπέ.
  9. Μασήστε καλά και αργά κάθε μπουκιά που μπαίνει στο στόμα. Όλα αυτά τα Πασχαλινά καλούδια είναι πλούσια σε γεύση. Κάποιες φορές τρώμε και δεν απολαμβάνουμε το φαγητό. Μυρίστε, απολαύστε, γευθείτε την κάθε μπουκιά και θα δείτε τελικά πως δεν χρειάζεται μεγάλη ποσότητα.!
  10. Όπου κι αν πάτε, ότι και να φάτε, μην ξεχνάτε τη σαλάτα! Βάλτε μια πλούσια μερίδα με μικρή ποσότητα σε λάδι.

Με τις παραπάνω οδηγίες και με την ευχή για μια Ανάσταση όλο υγεία, το φετινό Πάσχα δεν θα λήξει χαρίζοντας σας επιπλέον βάρος, αλλά αφήνοντας σας χορτάτους σε απόλαυση και μεγάλη χαρά.

Πηγή: diatrofi.gr

Lifeme

Healthy is the new Sexy!