Οι λόγοι για τους οποίους κάποιος μπορεί να έχει υψηλή χοληστερίνη ποικίλλουν. Μπορεί να οφείλεται στις τροφές που καταναλώνει. Μπορεί επίσης να οφείλεται στην υπερβολική κατανάλωση ποτών. Δεν είναι ασθένεια, αλλά μπορεί να αποτελέσει την αιτία άλλων ασθενειών. Γι’ αυτό το λόγο, κάποιος με υψηλή χοληστερίνη θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός ως προς τη διατροφή του. Σας προτείνουμε κάποιους φυσικούς τρόπους που μπορούν να οδηγήσουν στη μείωση της χοληστερίνης.

1. Η πορτοκαλάδα είναι γευστική και υγιεινή

Η φρεσκοστυμένη πορτοκαλάδα είναι γνωστή για τη συμβολή της στη μείωση της χοληστερίνης. Ένα πορτοκάλι την ημέρα μπορεί να κάνει τη διαφορά.

2. Το τσάι από βότανα βοηθά πολύ

Αν πιστεύετε ότι τα επίπεδα χοληστερίνης σας υπερβαίνουν το μέσο όρο, μπορείτε να βράσετε λίγο τσάι. Θα πρεπει να περιέχει πιπέρι, τζίντζερ και το νερό να είναι χλιαρό. Μετά, προσθέστε λίγο μέλι και το τσάι σας είναι έτοιμο.

3. Το τζίντζερ είναι πολύ αποτελεσματικό

Το τζίντζερ είναι ένας φυσικός τρόπος μείωσης της χοληστερίνης, καθώς βοηθά στην κυκλοφορία του αίματος αποτρέποντας άλλες ασθένειες.

4. Το χρώμιο είναι ένα αποτελεσματικό μεταλλικό στοιχείο

Το χρώμιο μπορεί να βοηθήσει πολύ στη μείωση της χοληστερίνης, αλλά και στη διατήρηση της αρτηριακής πίεσης σε φυσιολογικές τιμές μέσω της σωστής χρήσης της ινσουλίνης. Προσπαθήστε να συμπεριλάβετε στο διατροφολόγιό σας τροφές με χρώμιο.

5. Σταφύλια, άλλος ένας φυσικός τρόπος να μειωθεί η χοληστερίνη

Η φλούδα των σταφυλιών περιέχει ένα συστατικό που βοηθά στη μείωση της χοληστερίνης.

6. Καταναλώστε κόκκινη μαγιά

Η χοληστερίνη LDL στο αίμα σας μπορεί να μειωθεί και μέσω της κόκκινης μαγιάς.

7. Το πληγούρι μπορεί να βοηθήσει

Μπορεί να μην είναι πάντα εύγεστο, αλλά είναι πλούσιο σε διαλυτές ίνες που βοηθούν στη μείωση και τη διάλυση της χοληστερίνης.

8. Ένα ποτήρι κόκκινο κρασί κάνει καλό

Με ένα ποτήρι κόκκινο κρασί, μπορείτε να κρατήσετε την χοληστερίνη HDL σε υψηλά επίπεδα, που με τη σειρά της μειώνει την LDL. Επίσης, το κόκκινο κρασί σάς κάνει να νιώθετε πιο «φρέσκοι», καθώς περιέχει αντιοξειδωτικά.

9. Η άσκηση είναι το κλειδί για να μείνετε υγιείς

Θα πρέπει επίσης να δοκιμάσετε την άσκηση, αν θέλετε να μειώσετε τη χοληστερίνη σας. Είτε απλές διατάσεις στο σπίτι, είτε ένα χαλαρό τρέξιμο μία φορά την ημέρα, θα δώσει φρέσκο αέρα στους πνεύμονές σας και θα σας ανανεώσει.

10. Τρώτε σε μικρές ποσότητες

Θα πρέπει να τρώτε πολλά μικρά γεύματα στη διάρκεια της ημέρας αντί δύο μεγάλων. Αυτός είναι ένας επιπλέον τρόπος καταπολέμησης της χοληστερίνης με φυσικό τρόπο.

Lifeme

Healthy is the new Sexy!