Για να το κάνεις κρεμώδες: 1-2 κ.σ. σπόρους chia ή βούτυρο από καρπούς (φυστικοβουτύρο κ.λπ.) ή καρύδα ψιλοκομμένη ή βρώμη

Για να το κάνεις πράσινο: 1 φλ. σπανάκι ή κάλε ή μαρούλι ή αβοκάντο

Για να είναι πιο φρουτώδες: 1-2 φλ. μπανάνα ή μάνγκο ή ροδάκινο ή βατόμουρα ή ανανά ή φράουλες ή μήλα ή παγωμένο ακάι

Και η βάση του μπορεί να είναι: 1 φλ. γάλα από αμύγδαλο ή φρέσκος χυμός ή γάλα καρύδας ή παγωμένο πράσινο τσάι ή παγωμένος καφές ή νερό ή γιαούρτι

Για έξτρα ενέργεια: σκόνη πρωτεΐνης ή λάδι καρύδας ή φρέσκο τζίντζερ ή βασιλικός πολτός ή σκόνη κακάο ή μάκα ή γύρη

Για να είναι πιο γλυκό: κανέλλα ή χουρμάδες ή μέλι ή εκχύλισμα βανίλιας

Εκτέλεση: απλά ανακατέψτε σε μπλέντερ υψηλής ταχύτητας για 1-2 λεπτά, μέχρι να γίνει ενιαίo μείγμα!

Lifeme

Healthy is the new Sexy!