Το Pole Dancing είναι ένα είδος χορού όπου ο χορευτής / χορεύτρια εκτελεί χορευτικές ή ακροβατικές κινήσεις χρησιμοποιώντας ως υποστήριξη έναν κάθετο, σταθερό μεταλλικό στύλο, ο οποίος ξεκινάει από το δάπεδο και καταλήγει στην οροφή. Παρακάτω ακολουθούν οι απαντήσεις στα πιο συχνά ερωτήματα για το Pole Dancing.
Είναι μια αποτελεσματική μορφή άσκησης καθώς και μια μορφή τέχνης. Αν και συνδέεται κυρίως με τις γυναίκες, όλο και περισσότεροι άντρες αρχίζουν να συνειδητοποιούν τα οφέλη του Pole Dancing.

Πρωταθλήματα Pole Dancing διεξάγονται σε διάφορες χώρες παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. Κάθε χρόνο, όλο και περισσότερα ταλαντούχα παιδιά κλέβουν την παράσταση. Επιπλέον, το Pole Dancing έχει ενταχθεί στις παραστάσεις του διάσημου τσίρκο Cirque Du Soleil.

Συχνά ερωτήματα για το Pole Dancing

Είναι κατάλληλο για μένα;

Το Pole Dancing απευθύνεται σε όλους. Για να ξεκινήσετε δε χρειάζεται να είστε ήδη γυμνασμένοι, λεπτοί ή ευλύγιστοι. Οι κινήσεις που διδάσκονται στο αρχάριο επίπεδο είναι διαμορφωμένες έτσι ώστε να δυναμώνουν το σώμα σας και να το προετοιμάζουν για δυσκολότερα επίπεδα. Η Pole Dance instructor είναι εκεί για να σας καθοδηγεί, να σας βοηθάει και να σας υποστηρίζει καθ’ όλη την πορεία σας, ανεξάρτητα από την ηλικία ή τη φυσική σας κατάσταση.

Εάν έχετε υπόβαθρο σε χορό ή γυμναστική να είστε σίγουροι πως και πάλι θα σας εκπλήξει και θα λειτουργήσει ως πρόκληση, αφού είναι κάτι τελείως διαφορετικό από αυτά που έχετε δοκιμάσει.

Από εκεί και πέρα, η εξέλιξή σας θα εξαρτηθεί από τη δική σας αφοσίωση.

Είναι επικίνδυνο;

Το Pole Dancing μπορεί να γίνει επικίνδυνο όταν:

  • Δεν ακολουθείτε τις οδηγίες της δασκάλας.

Βασίζεται στην τεχνική και πρέπει να έχετε πλήρη κατανόηση αυτής προτού δοκιμάσετε μια άσκηση.

  • Προπονείστε σπίτι σας με ακατάλληλο εξοπλισμό.

Επενδύστε στην αγορά ενός επαγγελματικού, αξιόπιστου στύλου και φροντίστε να ακολουθείτε τις οδηγίες του κατασκευαστή ως προς την εγκατάστασή του.

Μην εμπιστεύεστε φτηνά προϊόντα γιατί είναι ασταθή και δεν μπορούν να υποστηρίξουν το βάρος σας.

  • Πιέζετε τον εαυτό σας να εκτελέσει κινήσεις τις οποίες το σώμα σας δεν είναι ακόμα έτοιμο. 

Οι ασκήσεις πρέπει να μαθαίνονται με προοδευτική σειρά. Μη βιάζεστε να προχωρήσετε εάν πρώτα δεν κατακτήσετε τα βασικά. Δώστε χρόνο στο σώμα σας να προσαρμοστεί. Απευθυνθείτε στην Pole Dance instructor σας κι εκείνη θα σας καθοδηγήσει σύμφωνα με το επίπεδό σας.

  • Δεν κάνετε προθέρμανση.

Για την αποφυγή τραυματισμών φροντίστε να κάνετε ασκήσεις προθέρμανσης, στοχεύοντας ειδικά τους μύες και τις αρθρώσεις που θα χρησιμοποιήσετε κατά τη διάρκεια της προπόνησής σας.

Ποια είναι τα οφέλη του Pole Dancing;

  • Βελτιώνει τη μυϊκή δύναμη, την αντοχή και την ευλυγισία
  • Αυξάνει την αυτοπεποίθηση
  • Μειώνει το στρες
  • Βελτιώνει τη στάση του σώματος
  • Συσφίγγει και τονώνει όλο το σώμα
  • Εξαφανίζει την κυτταρίτιδα
  • Προκαλεί καύση θερμίδων και απώλεια πόντων
  • Όλα τα παραπάνω είναι ορατά σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα

Πηγή: www.verticalwise.gr

Lifeme

Healthy is the new Sexy!