Διάβασε ποια μπορείς να συμπεριλάβεις στις καλοκαιρινές σου εξορμήσεις!

Το καλοκαίρι μας έχει ζεστάνει αρκετά και ήδη έχουν αρχίσει οι βόλτες στις παραλίες, τα beach bars έχουν γεμίσει και όλοι αναζητούν κάποιο δροσιστικό ποτάκι. Προτού ενδώσεις στον πειρασμό του να παραγγείλεις κάποιο cocktail που ίσως μετανιώσεις μετά, διάβασε παρακάτω ποια cocktail μπορούν να συμπεριληφθούν σε μια ισορροπημένη διατροφή.

  • Daiquiri Φράουλα: Ανακατεύοντας ρούμι, σιρόπι φράουλας και χυμό lime (2-2-1) και θρυμματισμένο πάγο, έχετε ένα πολύ δροσιστικό cocktail με μόλις 60 θερμίδες.
  • Lynchburg Lemonade: Περιέχει ουίσκι, χυμό λεμονιού και χυμό lime, σε αναλογία 2-1-1. Τα ανακατεύετε όλα μαζί με πάγο και αν θέλετε προσθέτετε λίγη λεμονάδα διαίτης. Το ποτό αυτό δεν ξεπερνά τις 110 θερμίδες.
  • Margarita: Το κλασσικό γυναικείο ποτό, που μπορεί να περιοριστεί στις 170 θερμίδες, αν περιέχει τεκίλα και χυμό λεμονιού/lime σε αναλογία 4,5-2, με λίγο λικέρ και πάγο.
  • Mojito: Ρούμι και σιρόπι ζάχαρης σε αναλογία 2-1, κομμάτια lime και φύλλα δυόσμου, ανακατεμένα με θρυμματισμένο πάγο και σόδα – το απόλυτο καλοκαιρινό cocktail που ίσα που αγγίζει τις 200 θερμίδες, εξαρτάται βέβαια η συνταγή.
  • Sangria: Φτιάξτε τη δική σας sangria στο σπίτι, ανακατεύοντας κόκκινο κρασί με μήλα, πορτοκάλια ή/και σταφύλια και σόδα διαίτης (αν υπάρχει με γεύση λεμόνι, ακόμα καλύτερα). Ένα ποτήρι sangria έχει περίπου 170 θερμίδες.
  • Vodka Cranberry: Απλή και περιεκτική. Ανακατεύετε βότκα, χυμό cranberry και θρυμματισμένο πάγο και έχετε 65 θερμίδες σε ένα μέτριο ποτήρι.
  • Σαμπάνια: Αν και δεν θεωρείται κοκτέιλ, η βασίλισσα των ποτών είναι πάντα μια ασφαλής λύση. Ένα ποτήρι σας προσδίδει περίπου 85 θερμίδες.

Ο υπολογισμός των θερμίδων αφορά σε ποσότητα περίπου 50-60ml.

 

 

Lifeme

Healthy is the new Sexy!