Κατά τη διάρκεια του σεξ χρησιμοποιούνται πολλοί μυς που συνήθως δεν χρησιμοποιούμε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Όμως, το τελευταίο πράγμα που πρέπει να ανησυχούμε είναι το να κουραστούμε κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής πράξης. Ακολουθούν 5 ασκήσεις που επιβάλλεται να προσθέσετε στο πρόγραμμα γυμναστικής σας για να απογειώσετε αυτές τις σεξουαλικές στάσεις.

Στάση: Ιεραποστολικό

Άσκηση: Pushup

Το ιεραποστολικό αποτελεί την αγαπημένη στάση των περισσότερων ανθρώπων. Ο λόγος είναι ότι αυτή η στάση επιτρέπει την επαφή πρόσωπο-πρόσωπο κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής πράξης. Όμως, παρόλο που η σύντροφος μπορεί να απολαμβάνει την επαφή του σώματος σας δεν πρέπει να αφήνετε όλο το βάρος επάνω της.

Γι’ αυτό το λόγο, χρειάζεστε δυνατούς ώμους και χέρια για να κρατάτε το σώμα σας πάνω κατά τη διάρκεια του σεξ. Επομένως, πρέπει να ενδυναμώσετε το πάνω μέρος του σώματος και τη στιβαρότητα των ώμων σας με τα Pushups.

5 Ασκήσεις για να Απογειώσεις 5 Στάσεις Σεξ (5) διατροφή υγεία ομορφιά

Στάση: Γυναίκα από Πάνω

Άσκηση: Μικρή Γέφυρα

Σε αυτή την στάση, τον έλεγχο τον έχει σχεδόν αποκλειστικά η γυναίκα, αλλά δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα κάνει όλα μόνη της. Πρέπει να της παρέχετε μία σταθερή βάση για αυτή, κάτι που απαιτεί μεγάλη δύναμη στον κορμό αλλά και στα ισχία. Για να αντέξετε όσο το δυνατόν περισσότερο σε αυτή τη στάση κάντε μικρή γέφυρα στο γυμναστήριο. Χρειάζεται να ασκείτε δύναμη στους κοιλιακούς ενώ σηκώνετε τα ισχία σας κρατώντας στην ίδια θέση τους ραχιαίους. Αυτό θα της προσφέρει μεγαλύτερη στήριξη και θα κάνει το σεξ πολύ πιο απολαυστικό για αυτή.

5 Ασκήσεις για να Απογειώσεις 5 Στάσεις Σεξ (4) διατροφή υγεία ομορφιά

Στάση: Στα όρθια

Άσκηση: Squat αγκαλιά ένα βαρύ σάκο

Η κάθετη διείσδυση είναι πολύ απολαυστική, αλλά και αρκετά δύσκολη, καθώς πρέπει να αντέχετε το βάρος της συντρόφου σας. Γι’ αυτό, δεν πρέπει να παραμελείτε τα πόδια σας. Τα καθίσματα βελτιώνουν την κινητικότητα των ισχίων σας και αυξάνουν τη δύναμη των ποδιών σας, ώστε να μπορείτε να τελειοποιήσετε αυτή τη στάση χωρίς να εξαντλείστε. Η σύντροφος σας θα σας ευγνωμονεί για αυτό.

5 Ασκήσεις για να Απογειώσεις 5 Στάσεις Σεξ (7) διατροφή υγεία ομορφιά

Στάση: Γυναίκα από πάνω κάθισμα

Άσκηση: Στάση V

Μπορεί σε αυτή τη στάση να είσαι καθιστός, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να επαναπαυτείς. Αν και αυτή η στάση επιτρέπει μία πολύ στενή επαφή των συντρόφων, πολλοί άντρες αντιμετωπίζουν πόνους στην πλάτη, ως αποτέλεσμα του ότι η σύντροφος τους κάθεται με όλο της το βάρος στα πόδια τους. Ο λόγος; Αυτή η στάση απαιτεί μεγάλη ευελιξία των ισχίων και πολύ δυνατό κορμό για να γίνει σωστά η διείσδυση όσο είσαι καθιστός.

Καθίστε στο πάτωμα. Λυγίστε προς τα πίσω και σηκώστε τα πόδια σας από το έδαφος ώστε να είναι ίσια και να σχηματίζουν μία γωνία 45 μοιρών. Το σώμα σας θα πρέπει να σχηματίζει ένα “V”.

5 Ασκήσεις για να Απογειώσεις 5 Στάσεις Σεξ (2) διατροφή υγεία ομορφιά

Στάση: Στα 4 (doggy)

Άσκηση: Ωθήσεις ισχίου γονατιστός με αντιστάσεις

Αδιαμφισβήτητα πρόκειται για την αγαπημένη στάση των περισσότερων αντρών. Επιτρέπει μία βαθύτερη διείσδυση και φοβερή θέα. Για καλύτερη επίδοση σε αυτή τη στάση βελτιώστε την ευελιξία των ισχίων σας και αυξήστε τη δύναμη των γλουτών σας με ιμάντες αντίστασης. Ο ιμάντας παρέχει τη μεγαλύτερη δυνατή αντίσταση όταν τα ισχία σας είναι τελείως σφιγμένα με αποτέλεσμα να μεγιστοποιεί την ανάπτυξη των γλουτών και ένα καλό ξέπιασμα και τέντωμα των ισχίων.

5 Ασκήσεις για να Απογειώσεις 5 Στάσεις Σεξ (6) διατροφή υγεία ομορφιά
Lifeme

Healthy is the new Sexy!