Έχουμε ακούσει πολλές φορές να αποκαλούν το πρωινό βασιλιά των γευμάτων. Πράγματι, αποτελεί το πιο βασικό γεύμα της ημέρας, που όμως πολλοί μικροί και μεγάλοι το παραλείπουν. Κατά τη διάρκεια του βραδινού ύπνου, ο οργανισμός μας χρειάζεται ενέργεια. Για αυτό το λόγο, διασπά το γλυκογόνο σε γλυκόζη, την οποία χρησιμοποιεί ως πηγή ενέργειας. Το πρωί, οι ενεργειακές αποθήκες του οργανισμού είναι πολύ χαμηλές και απαιτείται ο ανεφοδιασμός τους. Έτσι, δεν είναι δύσκολο να καταλάβουμε ότι το πρωινό, αν  είναι σημαντικό για όλους, είναι απαραίτητο για τα παιδιά. Έρευνες δείχνουν πως τα παιδιά που τρώνε πρωινό πριν φύγουν για το σχολείο έχουν καλύτερες επιδόσεις μέσα στην τάξη, στο διάλειμμα, ενώ το πρωινό συμβάλλει στη σωστή και ισορροπημένη ανάπτυξη του παιδιού. Επίσης, μελέτες έχουν δείξει πως τα παιδιά που δεν τρώνε πρωινό έχουν περισσότερες πιθανότητες να γίνουν παχύσαρκα, καθώς τρώνε μεγαλύτερη ποσότητα μεσημεριανού γεύματος ή τρώνε ενδιάμεσα συνήθως διάφορα ανθυγιεινά σνακς.

Κατά κύριο λόγο, η δικαιολογία που ακούγεται για την παράλειψη του πρωινού γεύματος είναι η εξής: «Δεν προλαβαίνουμε. Πρέπει να βιαστούμε για να μη χάσουμε το σχολείο».

Ακολουθούν 7 χρήσιμες ιδέες για την εξάλειψη πλέον αυτής της δικαιολογίας. Ας δούμε τι περιλαμβάνει αυτή η προσφορά με πρωινό!

  1. Έχουμε τελειώσει τα μαθήματα και έχουμε ετοιμάσει τη σχολική τσάντα από το προηγούμενο βράδυ.
  1. Έχουμε αποφασίσει για τις ενδυματολογικές επιλογές των παιδιών από το βράδυ και έχουμε εντοπίσει τα παπούτσια που θα βάλουμε για να μην τα ψάχνουμε τελευταία στιγμή…
  1. Το πρωί, ξυπνάμε 15 λεπτά νωρίτερα.
  1. Δεν πιάνουμε τα τάμπλετς, τους υπολογιστές και τα βιντεοπαιχνίδια πρωί-πρωί.
  1. Ψωνίζουμε μαζί με τα παιδιά μας υγιεινές τροφές για το πρωινό που θα ετοιμάσουμε.
  1. Τοποθετούμε το κουτί των δημητριακών αποβραδίς πάνω στο τραπέζι μαζί με τα μπολς, ώστε το πρωί να χρειαστεί να προσθέσουμε μόνο το γάλα.
  1. Τρώμε και οι ίδιοι οι γονείς πρωινό και δεν ετοιμάζουμε το πρωινό μόνο για τα παιδιά μας.
Lifeme

Healthy is the new Sexy!