Ενώ πολλές διατροφικές συστάσεις είναι επωφελείς τόσο για τους άνδρες όσο και για τις γυναίκες, τα σώματα των γυναικών έχουν διαφορετικές ανάγκες όταν πρόκειται για βιταμίνες.

Οι βιταμίνες είναι απαραίτητες για τη γενική υγεία. Το να παίρνεις τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά καθημερινά μπορεί να είναι εύκολο εάν διατηρείς μια υγιή, ισορροπημένη διατροφή. Οι περισσότερες γυναίκες μπορούν να πάρουν όλες τις βασικές βιταμίνες που χρειάζονται, κάνοντας έξυπνες επιλογές τροφίμων. Ωστόσο, ορισμένες γυναίκες μπορεί να χρειαστούν συμπληρώματα βιταμινών. Οι βιταμίνες και τα μικροθρεπτικά συστατικά είναι απαραίτητα για τη φυσιολογική λειτουργία, ανάπτυξη και ανάπτυξη των κυττάρων. Δεδομένου ότι δεν μπορούμε να παράγουμε όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειαζόμαστε, πρέπει να τα πάρουμε πολλά από τα τρόφιμα.

Οι ακόλουθες βιταμίνες είναι απαραίτητες για την σωστή λειτουργία του σώματος:

  • βιταμίνη Α, η οποία είναι απαραίτητη για την υγιή όραση, το δέρμα και τον σκελετικό ιστό
  • βιταμίνη Β1 (θειαμίνη), η οποία βοηθά το σώμα να μεταβολίζει τα λίπη και να παράγει ενέργεια
  • βιταμίνη Β2 (ριβοφλαβίνη), η οποία είναι αντιοξειδωτικό και προστατεύει τα κύτταρα του οργανισμού από τις ελεύθερες ρίζες
  • βιταμίνη Β3 (νιασίνη), η οποία μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου
  • βιταμίνη Β5 (παντοθενικό οξύ), η οποία είναι απαραίτητη για την παραγωγή ορμονών, την υγεία του ανοσοποιητικού συστήματος και την παραγωγή ενέργειας
  • βιταμίνη Β6 (πυριδοξίνη), η οποία βοηθά στην παραγωγή μυελίνης, ενός προστατευτικού στρώματος γύρω από τα κύτταρα
  • βιταμίνη Β7 (βιοτίνη), η οποία είναι απαραίτητη για το μεταβολισμό καθώς και για το υγιές δέρμα, τα μαλλιά, τα νύχια και τα κύτταρα
  • βιταμίνη Β9 (φυλλικό οξύ), η οποία είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος
  • βιταμίνη Β12 (κοβαλαμίνη), η οποία είναι απαραίτητη για την παραγωγή υγιών ερυθρών αιμοσφαιρίων και νευρικών κυττάρων
  • βιταμίνη C, η οποία είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη και την επιδιόρθωση του ιστού του σώματος
  • βιταμίνη D, η οποία βοηθά στην απορρόφηση του ασβεστίου και επιτρέπει υγιή οστά και βέλτιστη ανοσολογική λειτουργία
  • βιταμίνη Ε, η οποία προστατεύει από τις ελεύθερες ρίζες και μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σύστημα
  • βιταμίνη Κ, η οποία μπορεί να βοηθήσει το αίμα να πήξει και να αποτρέψει την υπερβολική αιμορραγία, και διατηρεί την καρδιά σας υγιή και τα οστά σας ισχυρά
  • χολίνη, η οποία είναι σημαντική για τη λειτουργία του ήπατος, τη λειτουργία των νεύρων και τη μυϊκή κίνηση

Πολλές βιταμίνες εκτελούν παρόμοιες λειτουργίες. Για παράδειγμα, και οι δύο βιταμίνες Α και C προάγουν την υγεία των δοντιών και των μαλακών ιστών. Πολλές από τις βιταμίνες Β βοηθούν στη σωστή λειτουργία του μεταβολισμού και βοηθούν στην παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων.

Ορισμένες σωματικές λειτουργίες απαιτούν συγκεκριμένες βιταμίνες. Για παράδειγμα, η βιταμίνη D είναι απαραίτητη για να βοηθήσει το σώμα να απορροφήσει και να διατηρήσει τα κατάλληλα επίπεδα ασβεστίου. Είναι επίσης το κλειδί για ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα για την προστασία του σώματος από ασθένειες. Ωστόσο, είναι δύσκολο να φτάσεις τα απαραίτητα επίπεδα πρόσληψης μόνο από το φαγητό. Ευτυχώς, παράγεται από το δέρμα μετά την έκθεση στο ηλιακό φως. Ακριβώς έξω έξω κατά τη διάρκεια της ημέρας δύο φορές την εβδομάδα για 10-15 λεπτά θα κάνει τη δουλειά. Βεβαιώσου ότι δεν φοράς αντηλιακό κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, δεδομένου ότι η αντηλιακή προστασία εμποδίζει την παραγωγή βιταμίνης D.

Μια άλλη σωματική διαδικασία που χρειάζεστε για μια συγκεκριμένη βιταμίνη είναι η πήξη του αίματος, η οποία απαιτεί βιταμίνη Κ. Ευτυχώς, η ανεπάρκεια βιταμίνης Κ είναι πολύ σπάνια. Αυτό συμβαίνει επειδή τα βακτήρια στα έντερα παράγουν περίπου το 75 τοις εκατό της βιταμίνης Κ το σώμα σας χρειάζεται. Η έρευνα δείχνει ότι τα υγιή βακτήρια του εντέρου συμβάλλουν στην απορρόφηση της βιταμίνης Κ και άλλων θρεπτικών ουσιών που απαιτούνται για την ανοσοποιητική υγεία. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε για να πάρετε την υπόλοιπη βιταμίνη Κ που χρειάζεστε, μαζί με τις άλλες βασικές βιταμίνες, είναι να φας μια ποικιλία από υγιεινά τρόφιμα.

Lifeme

Healthy is the new Sexy!