Η διάταση των μυών είναι μέρος κάθε φυσικής δραστηριότητας. Διατάσεις πρέπει να κάνουμε μετά από κάθε προπόνηση, για να επανέλθει το σώμα μας σε κατάσταση χαλάρωσης. Ένα συχνό λάθος που γίνεται είναι διατάσεις με «κρύους» μυς.

  • Είναι σημαντικό να έχει προηγηθεί θέρμανση των μυών. Αυτή αυξάνει τη θερμοκρασία τους και παρέχει αρκετό οξυγόνο στο σώμα, αυξάνοντας την κυκλοφορία του αίματος. Οι διατάσεις επιταχύνουν την επούλωση των μυών μετά από άσκηση (άσχετα με το πόσο έντονη ήταν), μειώνουν τον κίνδυνο τραυμάτων και βοηθούν στη χαλάρωση.
  • Συνιστώνται 20 με 60 δευτερόλεπτα διατάσεων, ανάλογα με τη φυσική σας κατάσταση και τις ασκήσεις που κάνατε. Ανεξάρτητα όμως από το είδος της άσκησης, σίγουρα χρειάζεστε ψυχική ηρεμία, τακτικές και χαλαρές αναπνοές, διατάσεις μέχρι το σημείο που θα αρχίσετε να νιώθετε ελαφρύ τράβηγμα και βεβαίως τα κατάλληλα σετ ασκήσεων.

Μην ξεχνάτε πως οι ασκήσεις ευελιξίας έχουν αποτέλεσμα μόνο όταν γίνονται εντός των φυσικών ορίων του σώματός μας. Ακούστε το σώμα σας και σταματήστε τη στιγμή που θα νιώσετε δυσφορία. Αν κάνετε όλο το πακέτο των ασκήσεών σας σωστά, θα δείτε σύντομα τα επιθυμητά και αναμενόμενα αποτελέσματα.

 

Lifeme

Healthy is the new Sexy!