Το διαδίκτυο είναι μεγάλο, αλλά ενέχει τον κίνδυνο της παραπληροφόρησης, ειδικά όταν πρόκειται για την υγεία και την καλή φυσική κατάσταση. Για να σας βοηθήσουμε, έχουμε συγκεντρώσει τους 5 συνηθέστερους μύθους γυμναστικής.

Μύθος #1: Οι γυναίκες θα πάρουν όγκο από τα βάρη

Αυτός είναι ίσως ο πιο κοινός μύθος σε ό,τι αφορά τις γυναίκες και τη γυμναστική – τόσο κοινός που αποτρέπει πολλές γυναίκες από την άρση βαρών. Γεγονός: Στην πραγματικότητα, η άρση βαρών είναι ο καλύτερος τρόπος για να σμιλεύσετε το σώμα σας, να χάσετε το λίπος και να πάρετε το καλοσχηματισμένο σχήμα που κάθε γυναίκα θέλει. Ενώ η άρση βαρών θα κινητοποιήσει τους μυς, είναι τέτοια η άσκηση που θα σας κάνει να φαίνεστε λεπτές. Οι μυς καίνε πολύ περισσότερες θερμίδες, έτσι όσο πιο δυνατό μυ έχετε, τόσο πιο αποτελεσματικό θα είναι το σώμα σας στο κάψιμο του λίπους. Πράγμα που σημαίνει στην πραγματικότητα ότι μπορείτε να τρώτε περισσότερο και να μην αποθηκεύετε λίπος.

Μύθος #2: Μπορείτε να εντοπίσετε τη μείωση του λίπους σε ορισμένες περιοχές του σώματός σας

Υπάρχουν πολλές υποσχέσεις για το πώς να εντοπίσετε τη μείωση του λίπους από μια συγκεκριμένη περιοχή του σώματος. Δεν είναι σωστό όμως να επικεντρώνεστε σε μία περιοχή μόνο, όπως π.χ. οι κοιλιακοί που είναι η δημοφιλέστερη. Γεγονός: Για να κάψετε το λίπος από όλο το σώμα, πρέπει να επιλέγετε έξυπνες ασκήσεις και να διατηρείτε μία πλήρη διατροφή. Αν θέλετε να φτιάξετε κοιλιακούς, τότε θα πρέπει να κάψετε το λίπος από όλο το σώμα. Δεν είναι σωστό να χάσετε λίπος μόνο από την κοιλιακή χώρα, για παράδειγμα, και να μείνει στα άλλα μέρη του σώματος.

Μύθος #3: Το μόνο που χρειάζεται για να χάσετε βάρος είναι ασκήσεις αντοχής

Ώρες και ώρες τρεξίματος στο διάδρομο ξοδεύονται με την ελπίδα της απώλειας βάρους. Οι ασκήσεις αυτές οφείλουν να υπάρχουν σε ένα πρόγραμμα γυμναστικής, αλλά θα πρέπει να συνοδεύονται και από άλλες. Πραγματικότητα: Αν και είναι πολύ καλές για σας, το καλύτερο αποτέλεσμα θα έρθει και από τα βάρη. Αυτό γίνεται επειδή η καύση λίπους απαιτεί δυνατούς μυς.

Μύθος #4: Μπορείτε να ισορροπήσετε μια κακή διατροφή με πολλή γυμναστική

Πολλές γυναίκες σκέφτονται «έκανα μια σκληρή προπόνηση, άρα μπορώ να φάω ό,τι θέλω». Το γυμναστήριο δεν αρκεί για να δείτε επιτυχημένα αποτελέσματα. Πραγματικότητα: Το μεγαλύτερο συστατικό για καλό σώμα είναι η διατροφή. Όπως λένε κάποιοι, οι κοιλιακοί γίνονται στην κουζίνα. Δεν χρειάζεται κανενός είδους εξαντλητική δίαιτα, απλά μια ισορροπημένη διατροφή που θα σας δίνει όλα τα θρεπτικά συστατικά στις σωστές δόσεις.

Μύθος #5: Θα πρέπει να περιορίσετε σημαντικά τις θερμίδες σας για να αποκτήσετε το σώμα των ονείρων σας

Ο κόσμος ακούει αυτήν την ατάκα πολλά χρόνια. Ελάχιστοι άνθρωποι πέτυχαν το σκοπό τους περιορίζοντας αποκλειστικά τις θερμίδες. Γεγονός: Για να αποκτήσετε το σώμα που θέλετε, θα πρέπει να γεμίσετε με θρεπτικά συστατικά. Είναι σημαντικό να μην τρώτε υπερβολικά και η εμμονή με τον έλεγχο θερμίδων και τον περιορισμό τους οδηγεί σε μια άρρωστη σχέση με το φαγητό και ένα κατεστραμμένο μεταβολισμό.

Lifeme

Healthy is the new Sexy!