Αποφάσισες λοιπόν μετά τις ατασθαλίες σου να χάσεις εκείνα τα λίγα κιλά που σε παιδεύουν και δυσκολεύουν το παντελόνι σου να κλείσει. Το ιδανικό θα ήταν να συμβεί αυτό γρήγορα και άκοπα σε μια μόλις νύχτα. Κάτι τέτοιο όμως είναι αδύνατο γι’ αυτό και θα πρέπει να προσέξεις όταν ξεκινήσεις αυτή την προσπάθεια. Αν είσαι από αυτούς τους ευλογημένους που χάνουν εύκολα κιλά δεν θα αντιμετωπίσεις κάποια ιδιαίτερη δυσκολία, αν ανήκεις όμως στους περισσότερους ανθρώπους που έχουν μια μεγαλύτερη δυσκολία στο να χάνουν κιλά, θα πρέπει να προσέξεις κάποια πράγματα και να μην πιστεύεις τους μύθους που κυκλοφορούν.

  1. Η απώλεια βάρους σημαίνει πάντα απώλεια λίπους
    Εάν παρατηρήσεις ξαφνική πτώση στην ζυγαριά, ειδικά για μια νύχτα, μπορεί να ενθουσιαστείς που έχασες βάρος τόσο γρήγορα. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι απαραίτητα απώλεια λίπους – θα μπορούσε να είναι το βάρος του νερού. Το βάρος του νερού είναι επιπλέον νερό που κρέμεται γύρω από τους ιστούς, τις αρθρώσεις και τις κοιλότητες του σώματος μεταξύ των κυττάρων. Είναι ένα διαφορετικό βάρος από το σωματικό λίπος, δεν συνδέεται με τις θερμίδες που καταναλώνονται. Η αύξηση του βάρους του νερού μπορεί να οφείλεται στην κατανάλωση υπερβολικού νατρίου ή στην αλλαγή ορμονών και μπορεί να χαθεί γρήγορα με την άσκηση ή με πόση αρκετού νερού.
  2. Μπορείς να χάσεις βάρος ΜΟΝΟ από το τοπικό.

Ίσως να ανησυχείς πραγματικά για το βάρος στους μηρούς σου και θέλεις να το αποχαιρετήσεις γρηγορότερα. Έχουμε κάποια κακά νέα: δεν μπορείς. Φυσικά, μπορείς να χάσεις συνολικά βάρος, τρώγοντας τα σωστά τρόφιμα και ενσωματώνοντας κάποια άσκηση, αλλά δεν υπάρχει τρόπος να αποφασίσεις που ακριβώς θα μειωθεί το λίπος. Κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός και είναι αδύνατο να στοχεύεις απώλεια λίπους από συγκεκριμένες περιοχές του σώματος μέσω διατροφής γιατί εκεί έχεις τις λιποαποθήκες σου. Τούτου λεχθέντος, οι ασκήσεις μπορούν να τονίσουν τους μυς, οι οποίοι στη συνέχεια μεταφράζονται σε συγκεκριμένα μέρη του σώματος ώστε να φαίνονται πιο αδύνατα.

  1. Απώλεια βάρους με χυμούς αποτοξίνωσης
    Η αποτοξίνωση μέσω των χυμών είναι ευρέως γνωστή ως τρόπος για να χάσεις βάρος γρήγορα και να αποτοξινωθείς, αλλά αυτό δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την αλήθεια. Παρόλο που μπορεί να παίρνεις λιγότερες θερμίδες, καταναλώνεις επίσης πολλή υγρή ζάχαρη, η οποία μπορεί να αυξήσει το σάκχαρο του αίματος και να προκαλέσει αύξηση βάρους. Και η στέρηση του εαυτού σου δεν είναι ποτέ καλή ιδέα. Το σώμα σου μπαίνει σε λειτουργία συντήρησης επειδή δεν ξέρει πότε θα γίνει το επόμενο γεύμα.
  2. Δραστική μείωση των θερμίδων για γρηγορότερη απώλεια βάρους
    Ακριβώς όπως το να εμπιστεύεσαι ένα χυμό για να χάσεις κιλά θα σου στερήσει τις πολύτιμες θερμίδες και τα μακροθρεπτικά συστατικά, ακολουθώντας μια εξαιρετικά χαμηλής θερμιδικής αξίας δίαιτα θα σε καθοδηγήσει στην αποτυχία και δε θα σε βοηθήσει με το σκοπό σου. Η ανεπαρκής τροφοδοσία είναι εξίσου επικίνδυνη με την υπερκατανάλωση. Σε μια προσπάθεια για γρήγορη και αξιοσημείωτη απώλεια βάρους πολλοί άνθρωποι πιστεύουν λανθασμένα ότι η κατανάλωση όσο το δυνατόν λιγότερων θερμίδων είναι η καλύτερη λύση. Όχι μόνο αυτό μπορεί να οδηγήσει σε πολυάριθμες διατροφικές ανεπάρκειες καθώς ο οργανισμός παίρνει λιγότερα συνολικά τρόφιμα, αλλά μπορεί επίσης να έχει το αντίθετο αποτέλεσμα στην απώλεια βάρους. Αντί να κόβεις θερμίδες, που μπορούν να προκαλέσουν στο σώμα να χάσει τη μυϊκή μάζα και να μειώσει το ρυθμό (συνήθως αυτό είναι περίπου 1.200-1.800 θερμίδες, ανάλογα με τις διατροφικές ανάγκες), σιγουρέψου ότι τρως πολλά φρέσκα φρούτα, λαχανικά, άπαχες πρωτεΐνες και σύνθετους υδατάνθρακες.
  3. Το να κόψεις τους υδατάνθρακες θα σε βοηθήσει να αδυνατήσεις πιο γρήγορα
    Άλλη μια δραστική αλλαγή που κάνουν οι περισσότεροι όταν θέλουν να χάσουν κιλά είναι η απομάκρυνση από τους υδατάνθρακες. Οι υδατάνθρακες θεωρούνται διάβολος διατροφής και οι άνθρωποι (αδίκως) υποθέτουν ότι οδηγούν σε αύξηση βάρους. Αυτό είναι διατροφικά ψευδές. Η μείωση των υδατανθράκων συνολικά μπορεί πραγματικά να σε κάνει να πάρεις βάρος, επειδή λείπει η εκπλήρωση ινών, η οποία έχει αποδειχθεί ότι βοηθά στο αδυνάτισμα.
  4. Μπορείς να διώξεις τα κιλά μακριά με άσκηση
    Εάν σκέφτεσαι να περάσεις ατέλειωτες ώρες πάνω σε ένα διάδρομο ή σε ένα ποδήλατο για να χάσεις γρηγορότερα κιλά, απλά σπαταλάς το χρόνο σου και πιέζεις υπερβολικά τον εαυτό σου χωρίς λόγο. Η έρευνα έχει αποδείξει ξανά και ξανά ότι ενώ η άσκηση μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της απώλειας βάρους, η μείωση των κιλών οφείλεται κυρίως στη διατροφή. Η άσκηση αντιπροσωπεύει πολύ λίγα από τα συνολικά ενεργειακά σου έξοδα και είναι δύσκολο να δημιουργηθεί ένα σημαντικό έλλειμμα θερμίδων μέσω της άσκησης. Δεδομένου ότι η άσκηση έχει πολλαπλά οφέλη για την υγεία που δεν σχετίζονται με την απώλεια βάρους, μην τη σταματήσεις απλά μην το παρακάνεις.
  5. Μπορείς να διώξεις το λίπος με τον ιδρώτα
    Σε μια προσπάθεια να μειώσουν το βάρος γρήγορα, μερικοί άνθρωποι στρέφονται σε ατμόλουτρα ή σάουνες για να «ιδρώσουν». Ενώ μπορεί να παρατηρήσεις τον αριθμό στην αλλαγή της ζυγαριάς, χάνεις μόνο το βάρος του νερού. Το σώμα μπορεί να προσθέσει εύκολα το βάρος του νερού μετά από ένα αλμυρό γεύμα ή ένα ποτήρι κρασί. Η αύξηση της θερμοκρασίας του σώματος για μεγάλο χρονικό διάστημα μπορεί να είναι επικίνδυνη. Φρόντισε να συμβουλευτείς το γιατρό σου προτού προχωρήσεις σε σάουνα ή ατμόλουτρο.
  6. Θα δεις ΑΜΕΣΑ αποτελέσματα
    Έχεις κάνει όλα τα σωστά πράγματα για να χάσεις βάρος: έχεις πει λοιπόν αντίο στο πρόχειρο φαγητό, έχεις ένα διατροφικό πρόγραμμα φορτωμένο σε υγιή προϊόντα και άπαχο κρέας. Τρως μόνο τα σωστά και υγιεινά τρόφιμα αλλά δεν έχεις δει ακόμα τη ζυγαριά να κατεβαίνει. Αυτό συμβαίνει γιατί όλοι είναι διαφορετικοί. Αν και μερικοί άνθρωποι επιθυμούν να πλαισιώσουν την απώλεια βάρους κάτω από μια συγκεκριμένη επιστήμη των «παίρνω θερμίδων, χάνω θερμίδες», η αλήθεια είναι ότι το ανθρώπινο σώμα είναι πολύ πιο περίπλοκο από αυτό. Κάθε άτομο έχει διαφορετικό μεταβολισμό, σύνολο ορμονών, περιβαλλοντικούς παράγοντες και πιθανά υποκείμενα θέματα υγείας που θα μπορούσαν όλα να διαδραματίσουν κάποιο ρόλο στο βάρος που κάποιος χάνει. Έτσι, για να δεις αξιοσημείωτα αποτελέσματα μπορεί να χρειαστεί χρόνος. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα συμβεί. Απλά πρέπει να είσαι συνεπής και υπομονετικός. Μην περιμένεις να δεις άμεσα τα αποτελέσματα απώλειας βάρους το δευτερόλεπτο που θα αρχίσεις να τρως υγιεινά.
  7. Θα ξαναπάρεις σίγουρα τα κιλά
    Ένας παλιός μύθος που σχετίζεται με την απώλεια βάρους λέει ότι όσο πιο γρήγορα χάσεις κάποια κιλά τόσο γρήγορα θα τα ξαναπάρεις. Αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Σίγουρα, όταν χάσεις λίγα κιλά γρήγορα λόγω του βάρους του νερού, που μπορεί εύκολα να επανέλθουν. Αλλά η πραγματική απώλεια βάρους είναι διαφορετική για όλους. Μερικοί άνθρωποι χάνουν βάρος γρήγορα με ακόμη και απλές αλλαγές και μπορούν να τη διατηρήσουν αν είναι συνεπείς.
  8. Τα διαιτητικά χάπια και οι χειρουργικές επεμβάσεις είναι η μόνη σου επιλογή
    Μερικοί άνθρωποι απευθύνονται σε επικίνδυνα χάπια διατροφής ή επεμβατικές χειρουργικές επεμβάσεις σε μια προσπάθεια για μια «γρήγορη αποκατάσταση». Η αλήθεια είναι ότι αυτές οι μέθοδοι μπορεί να είναι επικίνδυνες και δεν μεταφράζουν πάντα τα αποτελέσματα. Τα χάπια διατροφής είναι στην καλύτερη περίπτωση αναποτελεσματικά και στη χειρότερη περίπτωση επιβλαβή για την υγεία: τα χάπια απώλειας βάρους όπως η φαιντερμίνη είναι συνήθως διεγερτικά και σχετίζονται με κινδύνους όπως ο διαταραχή του καρδιακού ρυθμού, η αύξηση της αρτηριακής πίεσης και ακόμη και οι επιληπτικές κρίσεις. Η χειρουργική επέμβαση απώλειας βάρους, συμπεριλαμβανομένης της γαστρικής παράκαμψης ή του γαστρικού μανικιού, μπορεί να είναι απίστευτα επιτυχημένη, αλλά δεν είναι καλές επιλογές. Και δεδομένου ότι είναι ακόμα χειρουργική επέμβαση, αυτές οι διαδικασίες έρχονται με σοβαρούς κινδύνους για την υγεία, όπως λοίμωξη, θρόμβους αίματος και πνεύμονα ή αναπνευστικά προβλήματα. Αν θέλεις να ακολουθήσεις μια από αυτές τις μεθόδους θα πρέπει ΠΑΝΤΑ να συμβουλεύεσαι το γιατρό σου.
Lifeme

Healthy is the new Sexy!