Συνταγή εξαιρετικά αφιερωμένη σε όσους  θέλουν ένα υγιεινό, νόστιμο και πρωτεϊνούχο σνακ για να τους κρατήσει την ενέργεια σε υψηλά επίπεδα. Είναι απίστευτα γλυκά, χορταστικά με έντονη γεύση φυστικοβούτυρο και δεν υπάρχει καλύτερο σνακ για πριν ή μετά τη προπόνηση. Χρειάζεσαι μόνο 5 υλικά: χουρμάδες, φυστικοβούτυρο, βρώμη, σπόρους τσία και αν θέλεις μάκα ή ότι σκόνη πρωτεΐνης χρησιμοποιείς μετά τη προπόνηση.  Αν θέλεις μπορείς να τη παραλείψεις και τελείως. Οι σπόροι τσία, η σκόνη πρωτεΐνης και το φυστικοβούτυρο προσφέρουν τη πρωτεΐνη που χρειάζεσαι για την αναδόμηση των μυών μετά τη προπόνηση, ενώ οι χουρμάδες πλούσιοι σε υδατάνθρακες θα σου δώσουν την ενέργεια που θες για να βγάλεις τη δύσκολη εβδομάδα. Η αλήθεια είναι ότι είναι τόσο νόστιμα και υγιεινά που δε χρειάζεται καν τη δικαιολογία για να τα απολαύσεις!

 

ΥΛΙΚΑ (ΓΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ 8 ΜΠΑΛΕΣ)

  • 200 γρ χουρμάδες μετζούλ
  • 1/3 κούπας βρώμη
  • 2κτ σούπας φυστικοβούτυρο
  • 1κτ σούπας σπόρους τσία
  • 1κτ σούπας μάκα ή σκόνη πρωτεΐνης

 

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

  1. Βγάζεις τα κουκούτσια από τους χουρμάδες και χτυπάς στον επεξεργαστή τροφίμων (μη χρησιμοποιήσεις μούλτι θα το κάψεις) μέχρι να γίνει μια ομοιογενής παχύρευστη μπάλα
  2. Προσθέτεις τα υπόλοιπα υλικά και χτυπάς γι’ άλλα 5 λεπτά
  3. Παίρνεις ποσότητα ίση με μια κουταλιά του γλυκού και πλάθεις σε μπάλες με τα χέρια
  4. Θα δέσουν περισσότερο αν τις αφήσεις στο ψυγείο για λίγες ώρες αλλά μπορείς αν θες να τις φας και κατευθείαν
The Saucha Life

Healthy Food Blogger of The Saucha Life