Αν έχεις ένα ή παραπάνω από αυτά τα 5 συμπτώματα, τότε η απάντηση είναι μάλλον ναι.

  1. Δεν Έχεις Όρεξη για Τίποτα

Η βιταμίνη D φαίνεται να αυξάνει τα επίπεδα της σεροτονίνης, ενός νευροδιαβιβαστή ο οποίος βελτιώσει τη διάθεσή σου. Σε μια μικρή έρευνα του 1998, τα υγιή άτομα στα οποία δόθηκαν συμπληρώματα βιταμίνης D κατά τη διάρκεια του χειμώνα, ανέφεραν περισσότερα θετικά συναισθήματα απ’ ό,τι τα άτομα που δεν τους δόθηκε βιταμίνη D.

  1. Νιώθεις Έντονη Κόπωση

Όταν νιώθεις κούραση, συνήθως υποθέτεις ότι χρειάζεσαι σίδηρο. Αυτό ισχύει ειδικά στην περίπτωση των γυναικών, αλλά μάθε και αυτό: Η ανεπάρκεια βιταμίνης D μπορεί να σε καταβάλλει, ακόμα κι αν ο τρόπος ζωής σου είναι ισορροπημένος. Επιστήμονες στο Χάρβαρντ κατάφεραν να αποκαλύψουν ότι τα συμπληρώματα βιταμίνης D αυξάνουν τον έλεγχο των μυών, με αποτέλεσμα να παρατηρούνται 20% λιγότερες πτώσεις λόγω αστάθειας σε ενήλικες 60 ετών. Ακόμα καλύτερα νέα: Μέσα σε μόλις έξι μήνες από την χορήγηση συμπληρωμάτων βιταμίνης D, η μυϊκή αδυναμία μπορεί να εξαλειφθεί, σύμφωνα με μελέτη του Western Journal of Medicine.

  1. Εμφάνισες Χρόνιο Πόνο

Σε αυτό το σημείο, αξίζει να σημειωθεί ότι επαρκής βιταμίνη D μπορεί να αποτρέψει τον πόνο μετά την προπόνηση και να αυξήσει την ταχύτητα της ανάκαμψης των μυών. Επιπλέον όμως, όσοι έχουν διαγνωσθεί με αρθρίτιδα ή ινομυαλγία μπορεί στην πραγματικότητα να έχουν έλλειψη βιταμίνης D, καθώς αυτό μπορεί να κάνει τις αρθρώσεις και τους μυς να πονούν. Αν η ενόχλησή σου διαρκεί για αρκετές εβδομάδες, ρώτα το γιατρό σου αν μπορεί η έλλειψη βιταμίνης D να είναι η αιτία.

  1. Έχεις Αδύναμα Οστά

Είναι γνωστό ότι η έλλειψη βιταμίνης D μπορεί να επιταχύνει ή να επιδεινώσει τα συμπτώματα της οστεοπόρωσης, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο American Journal of Clinical Nutrition. Παρ’ όλα αυτά είναι σχεδόν αδύνατο να ικανοποιήσεις τις ανάγκες του οργανισμού σου για βιταμίνη D μέσω της διατροφής. Τι πρέπει να κάνεις; Τρία πράγματα σε συνδυασμό: να κάθεσαι στον ήλιο (φυσικά με προστασία), να παίρνεις συμπληρώματα και να τρως σωστά.

  1. Ιδρώνεις Πολύ

Μήπως έχεις παρατηρήσει ότι ιδρώνεις περισσότερο από το κανονικό ή περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν; Σε αυτή την περίπτωση μπορεί να χρειάζεσαι όντως βιταμίνη D. Παρακολούθησε τη θερμοκρασία σου με ένα θερμόμετρο για μερικές μέρες κι αν είναι σταθερά ανεβασμένη, συμβουλεύσου ένα γιατρό.

 

Lifeme

Healthy is the new Sexy!