Σύμφωνα με έρευνα από το Institute for Medicine and Public Health, ο μέσος άνθρωπος κάθεται περίπου 56 ώρες την εβδομάδα. Διάβασε πώς θα βελτιώσεις τη στάση σου κατά τη διάρκεια αυτών των ωρών για να αποφύγεις τους κινδύνους που έχει η καθιστική ζωή για την υγεία σου.

Λάθος #1: Καμπουριάζεις

Εάν η καρέκλα είναι πολύ ψηλά και τα πόδια σου δεν φτάνουν στο έδαφος, αυτό μπορεί να περιορίσει την κυκλοφορία του αίματος, να προκαλέσει κόπωση ή ακόμα και την εμφάνιση κιρσών. Εάν η καρέκλα είναι πολύ χαμηλά, η μέση σου αναγκάζεται να τεντώνεται προς τα εμπρός, προκαλώντας δισκοπάθειες και άλλα προβλήματα στη σπονδυλική στήλη. Φρόντισε λοιπόν να είναι σε τέτοιο ύψος, ώστε τα ισχία και τα γόνατά σου να σχηματίζουν ορθή γωνία. Επίσης ένας τρόπος για να διορθώσεις αυτό το πρόβλημα είναι να πάρεις ένα μαξιλαράκι σιλικόνης για τους αγκώνες, που θα σε βοηθήσει να στηρίζεσαι σε αυτούς και επομένως να κάθεσαι πιο ίσια.

Λάθος #2: Δεν Κουνάς Καθόλου τα Πόδια σου

Τις περισσότερες φορές, οι άνθρωποι μένουν στην ίδια σταθερή θέση όλη την ημέρα και δεν κινούνται καθόλου. Φρόντισε λοιπόν να σηκώνεσαι ανά τακτά χρονικά διαστήματα και να τεντώνεσαι. Αν ξεχνιέσαι διαρκώς, βάλε υπενθύμιση στο κινητό σου κάθε μία ώρα. Χρήσιμο θα ήταν να χρησιμοποιήσεις κι ένα υποπόδιο που θα ενισχύσει την κυκλοφορία του αίματος στα πόδια σου.

Λάθος #3: Η Οθόνη δεν Είναι στο Ύψος των Ματιών σου

Αν η οθόνη του υπολογιστή είναι πιο πάνω ή πιο κάτω από το ύψος των ματιών προκαλεί πίεση στο λαιμό. Για παράδειγμα, αν είναι πιο ψηλά, σε αναγκάζει να τεντώσεις το λαιμό σου πράγμα που προκαλεί έντονο πονοκέφαλο, ενώ αν είναι χαμηλά, σε κάνει να καμπουριάζεις τους ώμους σου, πράγμα που οδηγεί σε κακή στάση του σώματος και δημιουργεί προβλήματα στη σπονδυλική στήλη. Γι’ αυτό βάλε μερικά βιβλία για να την ανυψώσεις ή ρύθμισε την καρέκλα σου για να έρθεις στο σωστό σημείο.

Λάθος #4: Είσαι Μακριά από το Ποντίκι ή το Πληκτρολόγιο

Αν καταβάλλεις μεγάλη προσπάθεια για να τα φτάσεις μπορεί να καταπονήσεις και να κουράσεις το λαιμό, τους ώμους και τα χέρια σου ή και να εμφανίσεις πονοκέφαλο. Για να τα βάλεις στη σωστή θέση κάνε αυτό: Ακούμπα τους αγκώνες στου στο γραφείο (σχετικά κοντά στο σώμα) και βάλε το πληκτρολόγιο στο σημείο που αγγίζουν τα δάχτυλά σου.

Lifeme

Healthy is the new Sexy!