Είτε θέλεις να βελτιώσεις την υγεία σου, είτε απλά να χάσεις εκείνα τα περιττά κιλά που σε παιδεύουν τόσο καιρό, η καύση λίπους μπορεί να αποδειχθεί πολύ δύσκολη υπόθεση. Εκτός από τη διατροφή και την άσκηση, πολλοί άλλοι παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν το βάρος και την απώλεια λίπους. Ευτυχώς, υπάρχουν πολλά απλά βήματα που μπορείς να ακολουθήσεις για να αυξήσεις εύκολα και γρήγορα την καύση λίπους.

Εδώ είναι μερικοί από τους καλύτερους τρόπους για να κάψεις το λίπος γρήγορα και να επισπεύσεις την απώλεια βάρους.

Ξεκίνα προπόνηση αντοχής
Η κατάρτιση δύναμης είναι ένας τύπος άσκησης που απαιτεί από εσένα να συστέλλεις τους μυς σας με αντίσταση. Χτίζει μυϊκή μάζα και αυξάνει τη δύναμη. Πιο συνηθισμένα, η κατάρτιση δύναμης περιλαμβάνει την άρση βαρών για να αύξηση του μυ στο πέρασμα του χρόνου. Η έρευνα έχει βρει κατάρτιση δύναμης για να έχει πολλαπλά οφέλη για την υγεία, ειδικά όταν πρόκειται για την καύση λίπους.

Σε μια μελέτη, η αντοχή στην αντίσταση μείωσε το σπλαχνικό λίπος σε 78 άτομα με μεταβολικό σύνδρομο. Το σπλαγχνικό λίπος είναι ένας τύπος επικίνδυνου λίπους που περιβάλλει τα όργανα στην κοιλιά. Μια άλλη μελέτη έδειξε ότι η προπόνηση 12 εβδομάδων σε συνδυασμό με την αερόβια άσκηση ήταν πιο αποτελεσματική στη μείωση του σωματικού λίπους και του λίπους της κοιλιάς από ό, τι η αερόβια άσκηση από μόνη της. Μπορεί επίσης να βοηθήσει στη διατήρηση της μάζας χωρίς λίπος επειδή αυξάνει τον αριθμό θερμίδων που καίει το σώμα σε ηρεμία.

Οι ασκήσεις σωματικού βάρους, η ανύψωση βαρών ή η χρήση εξοπλισμού γυμναστικής είναι μερικοί εύκολοι τρόποι για να ξεκινήσεις την προπόνηση αντοχής.

 

Ακολούθησε μια δίαιτα υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες
Συμπεριλαμβάνοντας περισσότερα τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνες στη διατροφή σου είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να μειώσεις την όρεξή σου και να κάψεις περισσότερο λίπος. Στην πραγματικότητα, πολλαπλές μελέτες έχουν βρει ότι η κατανάλωση περισσότερων πρωτεϊνών υψηλής ποιότητας συνδέεται με χαμηλότερο κίνδυνο λίπους της κοιλιάς.

Μια μελέτη έδειξε επίσης ότι μια δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση της μυϊκής μάζας και του μεταβολισμού κατά τη διάρκεια της απώλειας βάρους.

Η αύξηση της πρόσληψης πρωτεΐνης μπορεί επίσης να αυξήσει τα συναισθήματα της πληρότητας, να μειώσει την όρεξη και να μειώσει την πρόσληψη θερμίδων για να βοηθήσει στην απώλεια βάρους.

Μερικά παραδείγματα τροφών πλούσιων σε πρωτεΐνες περιλαμβάνουν το κρέας, τα θαλασσινά, τα αυγά, τα όσπρια και τα γαλακτοκομικά προϊόντα.

 

Κοιμήσου αρκετά
Η επίτευξη επαρκούς ύπνου μπορεί να σχετίζεται με μειωμένη όρεξη και πείνα, καθώς και με χαμηλότερο κίνδυνο αύξησης του σωματικού βάρους.

 

Πρόσθεσε ξύδι στη διατροφή σου
Το ξύδι είναι γνωστό για τις ιδιότητες που προάγει την υγεία του. Εκτός από τις πιθανές επιδράσεις του στην υγεία της καρδιάς και τον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα, η αύξηση της πρόσληψης ξυδιού μπορεί να βοηθήσει στην καύση λίπους, σύμφωνα με κάποια έρευνα. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι η κατανάλωση 1-2 κουταλιών της σούπας (15-30 ml) ξύδι ημερησίως μείωσε το βάρος του σώματος, το λίπος της κοιλιάς και τη μέση περιφέρεια της μέσης σε διάστημα 12 εβδομάδων. Η κατανάλωση ξυδιού έχει επίσης αποδειχθεί ότι ενισχύει τα συναισθήματα της πληρότητας και μειώνει την όρεξη.

 

Φάε περισσότερα υγιή λίπη
Η αύξηση της πρόσληψης υγιεινών λιπών μπορεί να βοηθήσει στην αποτροπή αύξησης του βάρους και να σε βοηθήσει να διατηρήσεις το αίσθημα της πληρότητας. Το λίπος διαρκεί λίγο και μπορεί να βοηθήσει στην επιβράδυνση της εκκένωσης του στομάχου, γεγονός που μπορεί να μειώσει την όρεξη και την πείνα. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι μετά από μια μεσογειακή διατροφή πλούσια σε υγιή λίπη από ελαιόλαδο και καρύδια συσχετίστηκε με χαμηλότερο κίνδυνο αύξησης του σωματικού βάρους σε σύγκριση με μια δίαιτα χαμηλών λιπαρών.

Μια άλλη μικρή μελέτη έδειξε ότι όταν οι άνθρωποι σε δίαιτα απώλειας βάρους κατανάλωναν καθημερινά δύο κουταλιές της σούπας (30 ml) καρύδας, έχασαν περισσότερο λίπος στην κοιλιά από αυτούς που έλαβαν σογιέλαιο.

Εν τω μεταξύ, οι ανθυγιεινές μορφές λίπους όπως τα τρανς λίπη έχουν δείξει ότι αυξάνουν το σωματικό λίπος, την περιφέρεια μέσης και το λίπος της κοιλιάς σε μελέτες σε ανθρώπους και ζώα.

Το ελαιόλαδο, το λάδι καρύδας, τα αβοκάντο, τα καρύδια και οι σπόροι είναι μόνο μερικά παραδείγματα υγιεινών τύπων λίπους που μπορεί να έχουν ευεργετικές επιδράσεις στην καύση λίπους.

 

Πιες καφέ
Η καφεΐνη είναι ένα βασικό συστατικό που περιέχεται σε σχεδόν κάθε συμπλήρωμα λίπους-καύση, και για καλό λόγο. Η καφεΐνη που βρίσκεται στον καφέ λειτουργεί ως διεγερτικό του κεντρικού νευρικού συστήματος, αυξάνει το μεταβολισμό και ενισχύει την κατανομή των λιπαρών οξέων. Στην πραγματικότητα, μελέτες δείχνουν ότι η πρόσληψη καφεΐνης μπορεί προσωρινά να αυξήσει την κατανάλωση ενέργειας και να ενισχύσει το μεταβολισμό κατά 3-11%.

Μια μεγάλη μελέτη με περισσότερους από 58.000 ανθρώπους διαπίστωσε ότι η αυξημένη πρόσληψη καφεΐνης συνδέεται με μικρότερη αύξηση βάρους σε περίοδο 12 ετών. Μια άλλη μελέτη διαπίστωσε ότι η υψηλότερη πρόσληψη καφεΐνης συνδέθηκε με ένα υψηλότερο ποσοστό επιτυχίας με τη συντήρηση απώλειας βάρους σε 2.623 άτομα.

Για να μεγιστοποιήσεις τα οφέλη για την υγεία του καφέ, παράλειψε την κρέμα και τη ζάχαρη. Αντ ‘αυτού, απολαύστε τον σκέτο ή με μια μικρή ποσότητα γάλακτος για να αποφύγεις τις επιπλέον θερμίδες.

 

Βάλε τα προβιοτικά στη διατροφή σου
Τα προβιοτικά είναι ένα είδος ωφέλιμων βακτηρίων που βρίσκονται στο πεπτικό σύστημα και έχουν αποδειχθεί ότι βελτιώνουν πολλές πτυχές της υγείας. Στην πραγματικότητα, τα βακτήρια στο έντερο έχουν αποδειχθεί ότι παίζουν ρόλο σε όλα. Η αύξηση της πρόσληψης προβιοτικών μέσω των τροφών ή των συμπληρωμάτων μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ανατροφοδότηση της καύσης του λίπους και να διατηρήσει το βάρος σου υπό έλεγχο.

Ορισμένα στελέχη προβιοτικών στο γένος Lactobacillus μπορεί να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά για να βοηθήσουν στην απώλεια βάρους και λίπους. Η λήψη συμπληρωμάτων είναι ένας γρήγορος και εύκολος τρόπος για να πάρεις μια συγκεντρωμένη δόση προβιοτικών καθημερινά.

Εναλλακτικά, μπορείς να δοκιμάσεις να προσθέσεις μερικές τροφές πλούσιες σε προβιοτικά στη διατροφή σου, όπως κεφίρ και kombucha.

Lifeme

Healthy is the new Sexy!