Ενώ η άσκηση μπορεί να βοηθήσει ιδιαίτερα στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος για την καταπολέμηση ασθενειών, δεν είναι πάντα ενδεδειγμένο να την κάνεις όταν είσαι ήδη άρρωστος. Μερικές φορές είναι καλύτερα να αφήσεις τα αθλητικά τους στη θέση τους και να ξεκουραστείς. Ωστόσο, υπάρχουν στιγμές που η δραστηριότητα ελαφράς έως μέτριας έντασης μπορεί πραγματικά να σε βοηθήσει να αισθανθείς καλύτερα. Αλλά πώς ξέρεις πότε πρέπει να σηκωθείς και να κινηθείς και πότε να κάνεις ένα διάλειμμα; Ας δούμε μαζί.

Μπορείς να ασκηθείς εάν παρουσιάζεις αυτά τα συμπτώματα:

  • Πίεση του κόλπου
  • Φτάρνισμα
  • Ρινική καταρροή
  • Πονόλαιμο
  • Ωταλγία

Η άσκηση από την άλλη δεν συνιστάται εάν έχεις αυτά τα συμπτώματα:

  • Πυρετός
  • Μυϊκοί πόνοι
  • Συριγμός, βήχας, σφίξιμο στο στήθος
  • Έμετος
  • Διάρροια

Εάν τα συμπτώματά είναι πάνω από το λαιμό, είναι συνήθως εντάξει να ασκηθείς. Εάν τα συμπτώματά σου είναι κάτω από το λαιμό, θα πρέπει πιθανώς να εξετάσεις το ενδεχόμενο να αναπαυθείς για μια μέρα.

Τι άσκηση μπορείς να κάνεις;
Αν νιώθεις καλά και απλά έχεις κάποιο από τα συμπτώματα, μπορείς να ακολουθήσεις την κλασσική σου προπόνηση. Μερικοί μάλιστα αισθάνονται πολύ καλύτερα μετά από μια έντονη προπόνηση και αρκετό ιδρώτα.

Εάν αισθάνεσαι ότι θέλεις να κάνεις κάτι δυναμικό, αλλά απλά δεν μπορείς να ακολουθήσεις την κανονική σου προπόνηση, μείωσε την ένταση. Πήγαινε για μια βόλτα αντί για ένα τρέξιμο. Κάνε κάποια γιόγκα αντί για βάρη. Η μείωση της έντασης των ασκήσεων  καθιστά την αναπνοή κατά τη διάρκεια της προπόνησης ευκολότερη και μειώνει την καταπόνηση στο ανοσοποιητικό σύστημα. Αν διαπιστώσεις ότι η σωματική άσκηση σε κάνει να αισθάνεσαι χειρότερα και όχι καλύτερα, σταμάτησε και ξεκουρασου μέχρι να είσαι και πάλι καλά.

Από την άλλη, αν θέλεις να επισκεφθείς το γυμναστήριο θα σου προτείναμε να το σκεφτείς και μια δεύτερη φορά. Δεδομένου ότι τα μικρόβια είναι εύκολα στο να εξαπλωθούν στο γυμναστήριο, προσπάθησε να βρείς άλλους τρόπους για να ασκηθείς αν είναι δυνατόν. Ωστόσο, αν πας στο γυμναστήριο, να είσαι προσεκτικός με τους άλλους. Πλύνε τα χέρια προτού αρχίσεις, σκούπισε κάθε εξοπλισμό που χρησιμοποιείς και βάλε απολυμαντικό χεριών σε όλη την προπόνηση για να μειώσεις την εξάπλωση των μικροβίων.

Γενικότερα, άκου το σώμα σου και κάνε ό, τι σου φαίνεται σωστό.

Lifeme

Healthy is the new Sexy!