Εκτός από το να παίζουν έξω και να συμμετέχουν σε αθλήματα, τα παιδιά σας μπορεί να θέλουν να σηκώσουν βάρη, να συμμετάσχουν σε μαθήματα γυμναστικής ή να κάνουν κάποια άλλη μορφή ενδυνάμωσης. Αλλά είναι μια καλή ιδέα για τα παιδιά; Μπορεί να βλάψει την ανάπτυξή τους και να προκαλέσει τραυματισμό; 

Η αντοχή ή η αντίσταση στην εκπαίδευση μπορεί να περιλαμβάνει ελεύθερα βάρη, μηχανές βάρους, ελαστικούς ιμάντες ή το βάρος του παιδιού. 

Η ενδυνάμωση μπορεί να αποτρέψει αθλητικούς τραυματισμούς 
Η άσκηση αντοχής και ενδυνάμωσης για παιδιά ηλικίας 8 ετών και άνω είναι ασφαλής σύμφωνα με τους ειδικούς. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, η προπόνηση ενδυνάμωσης μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη των περισσοτέρων από τα 3,5 εκατομμύρια τραυματισμένα παιδιά κάθε χρόνο από κάποιο άθλημα. 

Η προπόνηση ενδυνάμωσης βοηθάει σε περισσότερα από τη βελτίωση της σωματικής σύστασης και της καρδιακής φυσικής κατάστασης. Επίσης βελτιώνει τη χοληστερόλη, την οστική πυκνότητα και ακόμη και την ψυχική υγεία. Σύμφωνα με τους ειδικούς οι νέοι θα γίνουν δυνατότεροι χωρίς να αυξήσουν το μέγεθος των μυών τους μέχρι να φτάσουν την εφηβεία. 

 

Ενδείκνυται το CrossFit  για τα παιδιά;
Το CrossFit είναι ένα πρόγραμμα ενδυνάμωσης και δημιουργίας φυσικής κατάστασης. Εστιάζεται σε ακραίες μυϊκές ενέργειες όπως άλματα και άρση βαρών. Εκτός από τα βάρη, το CrossFit χρησιμοποιεί σάκους άμμου, ελαστικά και αλτήρες. Έτσι, είναι εντάξει για τα παιδιά να συμμετάσχουν; Είναι πιο κατάλληλο για τον προχωρημένο αθλητή που απολαμβάνει έντονη δραστηριότητα και θέλει μεγαλύτερη ποικιλία σε ένα πρόγραμμα γυμναστικής. 

Λιγότερο έντονα μαθήματα CrossFit που πραγματοποιούνται από προπονητές εκπαιδευμένους στην ανάπτυξη παιδιών μπορεί να είναι διασκεδαστικό και ασφαλές για τα παιδιά. Για παράδειγμα, τα σχοινιά αναρρίχησης είναι μια καλή δραστηριότητα. Αλλά, τα παιδιά δεν πρέπει να κάνουν απότομες κινήσεις με την άρση βαρών. Είτε πρόκειται για CrossFit είτε για οποιοδήποτε άλλο πρόγραμμα, εξετάστε την ασφάλεια του παιδιού σας και τα προσόντα του εκπαιδευτή. Επίσης, για τα προγράμματα ενδυνάμωσης, τα παιδιά πρέπει να είναι σε θέση να ακολουθήσουν τις οδηγίες και να έχουν την επιθυμία να συμμετάσχουν στη δραστηριότητα. 

 

Τα καλύτερα προγράμματα ενδυνάμωσης
Ένα καλό πρόγραμμα ξεκινά με τα ενεργά παιχνίδια, περιλαμβάνει 20 έως 25 λεπτά ενδυνάμωσης και τελειώνει με παιχνίδια που επικεντρώνονται στις κινητικές δεξιότητες. Τα λάστιχα, οι αλτήρες και τα μηχανήματα μεγέθους παιδιών βοηθούν τα παιδιά να ξεκινούν χαμηλά και να προσδίδουν αντοχή καθώς χτίζουν δύναμη. 

Τα παιδιά με ανεξέλεγκτη υψηλή αρτηριακή πίεση, επιληπτικές κρίσεις ή ιστορικό χημειοθεραπείας για προηγούμενη θεραπεία του καρκίνου δεν πρέπει να συμμετέχουν σε προγράμματα αντοχής. 

Lifeme
Healthy is the new Sexy!