Η καφεΐνη συμπεριλαμβάνεται στην top τριάδα των καλύτερων energy drinks. Η κατανάλωση καφέ βοηθάει τη λειτουργία του μεταβολισμού και συμβάλλει στην καύση του λίπους. Ωστόσο, πολλές φορές μετατρέπουμε το γευστικό αυτό ρόφημα σε …επιδόρπιο, καθώς προσθέτουμε ζάχαρη, σιρόπι καραμέλας ή φουντουκιού, σαντιγύ ή ακόμη και τριμμένα μπισκότα! Έτσι, αυτό το υγιεινό energy drink γίνεται, άθελά μας, ένα επιπλέον γεύμα, και όχι μόνο δε μας βοηθάει στο να κάψουμε θερμίδες, αλλά ανεβάζει διαρκώς τις ενδείξεις της ζυγαριάς.

Βάζουμε τον θερμιδομετρητή …στην κούπα μας!

Ένα φλιτζάνι καφέ μπορεί πολύ εύκολα να μετατραπεί σε ισοδύναμο ενός σνακ με την προσθήκη ζάχαρης, γάλακτος και άλλων συστατικών. Δεν χρειάζεται, όμως, να εγκαταλείψουμε την αγαπημένη μας συνήθεια. Γι’ αυτό, είναι σημαντικό να γνωρίζουμε πόσες επιπλεόν θερμίδες κρύβει μία κούπα καφέ και να επιλέξουμε αν θα απολαύσουμε το καφεδάκι μας ή το …γλυκό μας:

Καφές φίλτρου

  • με πλήρες γάλα = 20 θερμίδες
  • με αποβουτυρωμένο γάλα = 18 θερμίδες

Καφές latte

  • με πλήρες γάλα = 170 θερμίδες
  • με αποβουτυρωμένο γάλα = 110 θερμίδες

Μόκα

  • με πλήρες γάλα = 220 θερμίδες
  • με αποβουτυρωμένο γάλα = 150 θερμίδες

Φραπέ, σοκολάτα, με γάλα = 315 θερμίδες (περισσότερες και από ένα κομμάτι σοκολάτας!)

Καπουτσίνο

  • με πλήρες γάλα = 175 θερμίδες
  • με αποβουτυρωμένο γάλα = 100 θερμίδες

Tips:

  • Στα περισσότερα προγράμματα διατροφής συνίσταται η κατανάλωση ενός φλιτζανιού καφέ την ημέρα, πριν από το μεσημέρι, χωρίς προσθήκη ζάχαρης.
  • Αντί για ζάχαρη, προσθέτουμε φυσικά γλυκαντικά, όπως η στέβια.
  • Αντί για γάλα με πολλά λιπαρά, αντικαθιστούμε με γάλα αμυγδάλου, δίνοντας έτσι πιο κρεμώδη και γεμάτη υφή στο ρόφημά μας.
  • Δεν προσθέτουμε κρέμα γάλακτος και σαντιγύ!
Lifeme
Healthy is the new Sexy!