Το τάι τσι είναι μια αρχαία κινεζική άσκηση, με ρίζες στις κινεζικές πολεμικές τέχνες, που βοηθάει ενήλικες κάθε ηλικίας να βελτιώσουν την ισορροπία τους, μειώνοντας ταυτόχρονα τον κίνδυνο πτώσης και κατ’ επέκτασιν τις πιθανότητες κατάγματος.

Οφέλη

  • Είναι πιο αερόβιο απ’ ό,τι νομίζετε.
  • Εξασκεί την καρδιά και προλαμβάνει τις καρδιακές παθήσεις.
  • Η αργή μετατόπιση του βάρους βοηθάει στη βελτίωση της οστικής πυκνότητας και τη σταθερότητα των αρθρώσεων.
  • Οι κινήσεις στο τάι-τσι ενισχύουν τους μυς.
  • Μας χαλαρώνει: μειώνει την αρτηριακή πίεση, τους παλμούς της καρδιάς, το ρυθμό της αναπνοής, την κατανάλωση οξυγόνου, τα επίπεδα αδρεναλίνης, τα επίπεδα της κορτιζόλης, που είναι η ορμόνη του στρες.

Σε… ελεύθερη πτώση; Όχι πια!

Οι ασκήσεις στο τάι-τσι περιλαμβάνουν μια σειρά από αργές, νωχελικές κινήσεις και βαθιά, αργή αναπνοή που εξασκούν το σώμα και ηρεμούν το μυαλό. Η όλη διαδικασια μοιάζει εξ όψεως με… χαριτωμένες χορευτικές κινήσεις.

Το τάι-τσι συνδυάζει όλα εκείνα που απαιτούνται για να μην βρισκόμαστε μονίμως σε… ελεύθερη πτώση, ειδικά όταν τα χρόνια παιρνούν και το γήρας φθάνει γοργά! Η δύναμη, η ευελιξία, το εύρος κίνησης, τα αντανακλαστικά μειώνονται όσο μεγαλώνουμε.

Το τάι- τσι με αργή, μελετημένη κίνηση των ποδιών κινητοποιεί περισσότερο τα πέλματα, όχι μόνο όσον αφορά την αφή, αλλά επικεντρώνεται στην κατανομή του σωματικού βάρους. Εξαιτίας των κινήσεων των βραχιόνων και των μετατοπίσεων του βάρους από το ένα πόδι στο άλλο, το σώμα δυναμώνει από πάνω ως κάτω.

Tips:

Δώστε στον εαυτό σας ρυθμό και να μην το παρακάνετε. Η φιλοσοφία του τάι- τσι συμπυκνώνεται σε μία φράση: χαλαρώστε και απολαύστε!

Lifeme

Healthy is the new Sexy!