10 Συνταγές

Οδηγίες: Συνδυάστε τα παρακάτω υλικά σε ένα μπλέντερ και ανακατέψτε μέχρι να μαλακώσει το μείγμα. Για να είναι πιο αραιό, προσθέστε 1 κουταλιά της σούπας νερό.

Κλασσικό

1 ¾  φλ. ρεβίθια + 113 φλ. ταχίνι + 2 κ.σ. λάδι + 2 κ.σ. χυμό λεμονιού + 1 σκελίδα σκόρδο

Ελληνικό

1 ¾  φλ. ρεβίθια + ½ φλ. θρυμματισμένη φέτα + 1 φλ. σπανάκι + 2 κ.σ. χυμός λεμονιού + 118 κ.γλ. κανέλλα

Νοτιοδυτικό

1 ¾  μαύρα φασόλια + 1 πιπεριά  + 2 κ.σ. χυμός λάιμ + ¼  φλ. φύλλα κόλιανδρου + 1 κ.γλ. κύμινο

Πέστο

1 3/4 φλ. ρεβίθια + 1 1/3 φλ. ταχίνι + 2 κ.σ. έτοιμο πέστο + 2 κ.σ. χυμός λεμονιού + 1 κ.σ. τριμμένη παρμεζάνα

Πράσινα Βότανα

1 3/4 φλ. ρεβίθια + 1 1/2 φλ. φύλλα βασιλικού + 1 1/2 φλ. φύλλα μαϊντανού + 1/4 φλ. φρέσκο εστραγκόν + 2 κ.σ. ελαιόλαδο

Παντζάρι

1/3 – 1/4 φλ. βρασμένα παντζάρια, σε κύβους + 1 1/3 φλ. ταχίνι + 2 κ.σ. ελαιόλαδο + 2 κ.σ. χυμό λεμονιού + 1 σκελίδα σκόρδο

Χούμους  Γκουάκα

1 3/4 φλ. ρεβίθια + 1 ώριμο αβοκάντο + 1 πιπεριά + 1 1/4 φλ φύλλα κόλιανδρου + 2 κ.σ. χυμό λάιμ

Ιταλικό

1 3/4 φλ. ρεβίθια + 1 1/4 φλ. λιαστές τομάτες + 2 κ.σ. ελαιόλαδο + 2 κ.σ. χυμό λεμονιού + 1 κ.γλ. ξηρή ρίγανη

Τζατζίκι

1 3/4 φλ. ρεβίθια + 1 1/3 γιαούρτι + 1 κ.γλ. ξηρό μαϊντανό + 1/2 κ.γλ. αλάτι & σκόρδο + 1 κ.γλ. ξηρό άνηθο

Το κλασσικό του ζαβολιάρη

1 3/4 φλ. ρεβίθια + 1 1/3 φλ. κρεμώδες φυστικοβούτυρο + 2 κ.σ. ελαιόλαδο + 2 κ.σ. χυμό λεμονιού + 1 σκελίδα σκόρδο

Lifeme

Healthy is the new Sexy!