Οι 10 μύθοι που δεν πρέπει να πιστεύουμε!

Σαν το παιχνίδι του «χαλασμένου τηλεφώνου», αλλοιωμένοι από στόμα σε στόμα, οι μύθοι που αφορούν τη γυμναστική, δε διαμορφώνουν μόνο την άποψή μας για συγκεκριμένες ασκήσεις εκγύμνασης, αλλά μας δείχνουν τον λάθος δρόμο, αυτόν που θα κάνει τη φυσική μας κατάσταση να πάρει… την κατηφόρα!

Μύθος Νο1: Ο διάδρομος, το ποδήλατο και το ελλειπτικό μετράνε τις θερμίδες που καίμε.

Μόνο στην περίπτωση που το μηχάνημα ζητάει πληροφορίες για το βάρος, το φύλο, την ηλικία και το Δείκτη Μάζας Σώματος, είναι στη θέση να μετρήσει τις «χαμένες» θερμίδες. Σε αντίθετη περίπτωση, η κατανάλωση θερμίδων δεν είναι δυνατόν να μετρηθεί για κάθε άτομο χωριστά, καθώς ο καθένας μας καίει θερμίδες με διαφορετικούς ρυθμούς.

Μύθος Νο2: Οι συσκευές μέτρησης παλμών δείχνουν πόσο σκληρά προπονήστε

Τα μηχανήματα αυτά μπορεί να αποκλίνουν, ανάλογα με το είδος της άσκησης. Αν είναι να πιστέψετε κάποιον, ακούστε το ίδιο σας το σώμα. Μόνο αυτό γνωρίζει πότε θα υπερβείτε τα όριά σας και θα φτάσετε σε… άλλο επίπεδο.

Μύθος Νο3: Το βάρος είναι το παν

Η σχέση του βάρους σας με τη φυσική σας κατάσταση δεν είναι πάντα ανάλογη. Οι μυς ζυγίζουν περισσότερο από το λίπος. Εάν γυμνάζεστε συστηματικά και ενδυναμώνετε τις μυικές ομάδες, δεν σημαίνει ότι ο δείκτης της ζυγαριάς θα υποχωρήσει.

Μύθος Νο4: Προπόνηση χαμηλής έντασης καίει λιγότερο λίπος

Όσο πιο έντονα προπονείστε, τόσο περισσότερους υδατάνθρακες καίτε. Μπορεί να καίτε λιγότερο λίπος, αλλά καίτε περισσότερες θερμίδες. Το σώμα σας αρχίζει να καταναλώνει λίπος, αφού τελειώσει με τους υδατάνθρακες.

Μύθος Νο5: Πιείτε πρωτεΐνη μετά την προπόνηση

Η τεχνητή πρωτεΐνη είναι καλή για έκτατες περιπτώσεις, αλλά δεν παύει να είναι ένα επεξεργασμένο προϊόν, χαμηλής ποιότητας. Ο καλύτερος τρόπος ώστε να πάρετε πρωτεΐνη είναι μέσα από τροφές όπως η γαλοπούλα, το μοσχάρι, το γιαούρτι και τα αβγά.

Μύθος Νο6: Φαίνεται με το μάτι η διαφορά στους κοιλιακούς ή τα μπράτσα

Τα φαινόμενα απατούν! Η ουσία της προπόνησης βρίσκεται αλλού. Όσο πιο πολλές επαναλήψεις της ίδιας άσκησης κάνετε, τόσο αυξάνεται η μνήμη των μυών. Αυτό μειώνει την αποτελεσματικότητα της προπόνησης και αναγκάζει το σώμα να καίει λιγότερο λίπος. Αν προπονείτε όλα τα μέρη του σώματος, θα μειωθεί αυτό το φαινόμενο και θα αυξηθεί η καύση θερμίδων και λίπους.

Μύθος Νο7: Μπορείτε να τρώτε ό,τι θέλετε, εφόσον κάνετε γυμναστική

Για να χάσετε κιλά και να κάψετε λίπος, πρέπει να έχετε έλλειμμα θερμίδων. Ωστόσο, το έντονο θερμιδικό έλλειμμα δουλεύει με τον αντίθετο τρόπο. Οι μυς πρέπει να τραφούν, γι’ αυτό η πρόσληψή σας θα πρέπει να είναι μια ισορροπία μεταξύ λίπους, πρωτεΐνών και υδατανθράκων. Αν δυσκολεύεστε στο συνδυασμό γυμναστικής- διατροφής, ζητήστε τις συμβουλές ενός διατροφολόγου, προκειμένου να πετύχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Οι ασκήσεις αντοχής είναι ο μόνος τρόπος να χάσετε βάρος

Οι ασκήσεις αντοχής βελτιώνουν τη φυσική μας κατάσταση και την καρδιαγγειακή λειτουργία, αλλά δεν είναι για χόρταση! Δέκα με είκοσι πέντε λεπτά ασκήσεων αντοχής είναι ο χρόνος που χρειάζεται η καρδιά σας για να «γυμναστεί», προτού αρχίσει το σώμα να «τρέφεται» από τους μυς, και όχι από το λίπος.

Πηγές:

Lifeme

Healthy is the new Sexy!