Η φυσική δραστηριότητα δε γνωρίζει ηλικίες. Η συστηματική άσκηση δε συμβάλλει μόνο σε ένα όμορφο και υγιές σώμα κατά την πρώτη και δεύτερη νιότη μας, αλλά και στην εξάλλειψη παθήσεων, και σε ένα υγιές καρδιοαναπνευστικό σύστημα, όταν πια φτάσουμε στην επονομαζόμενη «τρίτη ηλικία». Ήπια και καθημερινή, η φυσική δραστηριότητα δε γνωρίζει ηλικίες!

Περπάτημα

Ποτέ δεν είναι αργά! Σηκωθείτε από τον καναπέ και ξεκινήστε έναν ωραίο περίπατο. Το περπάτημα, αν γίνει μια καθημερινή «συνήθεια», θα αποτελέσει την πιο ήπια και ευεργετική άσκηση, ανεξάρτητα από το επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης. Τώρα που ο χρόνος δεν πιέζει, είναι ευκαιρία να προσπεράσετε το παγκάκι στη στάση του λεωφορείου και να πάτε για ψώνια …με τα πόδια!

Aερόβια άσκηση

Μετά τα 60, οι αλλαγές που συμβαίνουν, δεν αφορούν μόνο την εξωτερική εμφάνιση, αλλά και τη φυσική κατάσταση, που σημειώνει φθίνουσα πορεία. Η αντοχή μειώνεται, μαζί με την ευλυγισία, ενώ ο μεταβολισμός δε λειτουργεί όπως παλιά. Η αερόβια άσκηση, μέσα από ένα ήπιο και όχι έντονο πρόγραμμα εκγύμνασης, θα φανεί σωτήρια, καθώς θα βελτιώσει τη λειτουργία του καρδιαγγειακού συστήματος: η κολύμβηση, η υδάτινη αεροβική και άλλες ασκήσεις που εκτελούνται μέσα στο νερό, είναι ιδανικές για τους ενήλικες μεγαλύτερης ηλικίας, καθώς το νερό μειώνει τις πιέσεις στις αρθρώσεις του σώματος.

Kηπουρική

Με το πέρασμα των χρόνων, το μυικό μας σύστημα ατροφεί και αποδυναμώνεται. Απλές καθημερινές δουλειές του σπιτιού θα συντελέσουν στην ενδυνάμωση των μυών, αρκεί φυσικά να μη γίνονται βιαστικά και με έντονο τρόπο, καθώς ελοχεύει πάντα ο κίνδυνος τραυματισμού. Το μαγείρεμα, αλλά και η κηπουρική, εκτός από δημιουργικές ασχολίες, αποτελούν την καλύτερη προπόνηση εντός των «τειχών»!

Γιόγκα, τάι τσι και πιλάτες

Πάντοτε με τη σύμφωνη γνώμη του γιατρού, μπορείτε να ανεβάσετε τη φυσική σας δραστηριότητα σε ένα άλλο …επίπεδο! Γιόγκα, τάι τσι και πιλάτες θα γίνουν οι συνοδοιπόροι σας στο δρόμο για την τόνωση του μυικού, καρδιαγγειακού και αναπνευστικού σας συστήματος, ενώ θα προσδώσουν μια νότα χαράς που θα συμβάλλει στην καλύτερη ψυχική σας κατάσταση. Η γιόγκα, κατάλληλη ακόμη και για τους αγύμναστους, συνδυάζει μια σειρά κινήσεων και αναπνοών, με απώτερο στόχο την οικοδόμηση δύναμης, ευλυγισίας και ισορροπίας. Το τάι τσι, μια πανάρχαια κινέζικη τεχνική, μέσα από αργές και ελεγχόμενες κινήσεις, θα σας ενδυναμώσει, ενώ το πιλάτες, ενισχύει ολόκληρο το κορμί, χαρίζει ισορροπία και βελτιώνει τη στάση του σώματός μας.

Lifeme

Healthy is the new Sexy!