Πώς ντύνεται μία μαμά; Γρήγορα! Σχολείο, παιδικά πάρτι, εξωσχολικές δραστηριότητες, παιδίατρος, ψώνια, δουλειά, νοικοκυριό αποτελούν υποχρεώσεις που πρέπει να γίνουν με ταχύτητες φωτός. Κάθε άλλη ασχολία, δυστυχώς, θεωρείται πολυτέλεια, λόγω έλλειψης χρόνου. Η γυμναστική όμως; Όχι, αυτή είναι υποχρέωση! Και ειδικά για εκείνες που ασχολούνται με τα πάντα, εκτός από τον εαυτό τους. Μαμάδες όλου του κόσμου, ανασκουμπωθείτε, βάλτε τα αθλητικά σας και ξαναβρείτε τη χαμένη σας φόρμα και ψυχική ισορροπία!

Αν η καθημερινή άσκηση κάνει καλό σε όλους, στη μητέρα είναι απαραίτητη. Συνιστά τον καλύτερο τρόπο για να αποφορτιστεί από την ένταση της ημέρας. Μέσα από την άσκηση, ανακτά τον έλεγχο και τη διαύγεια που χρειάζεται  για να τα βγάλει πέρα. Πώς όμως βρίσκουμε αυτόν τον πολύτιμο χρόνο;  Μα φυσικά, με καλή θέληση και ψυχραιμία.

Μάθημα 1ο:

Επιλέγουμε τον τρόπο άσκησης, εκείνον που θα μας κάνει χαρούμενες, θα μας δώσει θετική ενέργεια και θα εξαφανίσει την αρνητική: δυναμική, αερόβια, χορευτική, ή συνδυαστική. Ταυτόχρονα, βρίσκουμε ένα γυμναστήριο, ή κοντά στο σπίτι ή στη δουλειά, ώστε να μη χρειαστεί να διακτινιστούμε για να προλάβουμε το παιχνίδι με τα παιδιά και  εκείνο με τα kettlebells!

Μάθημα 2ο:

Ξεκλέβουμε χρόνο, αρχικά 2 φορές την εβδομάδα. Πώς γίνεται αυτό; Πάμε γυμναστήριο μετά τη δουλειά. Κατευθείαν! Έτσι, ελαχιστοποιούμε το χρόνο για τα πέρα –δώθε και γλιτώνουμε και τη δυσαρέσκεια του παιδιού, το οποίο θα μας δει να φτάνουμε σπίτι και μετά από λίγο να φεύγουμε, κάτι που δεν ανήκει στις καθημερινές του συνήθειες. Στην περίπτωση που αυτό δεν είναι δυνατόν, κλείνουμε το ραντεβού μας με το γυμναστήριο αργά το απόγευμα. Το σιδέρωμα μπορεί να περιμένει!

Μάθημα 3ο:

Μοιραζόμαστε τα οικογενειακά βάρη. Μπορεί το πλυντήριο της μαμάς να βγάζει …λευκότερα λευκά, αναχρονισμοί, όμως, τέτοιου είδους δε χωράνε στο δρόμο για την επίτευξη της οικογενειακής και προσωπικής ευτυχίας. Όσο κι αν έχει συνηθίσει την πολύωρη παρουσία μας στο σπίτι, ήρθε ο καιρός να μάθει το παιδί, ότι κάθε Τρίτη και Πέμπτη απόγευμα θα παίζει με τον μπαμπά. Γιατί, σύμφωνα με έρευνες, δεν υπάρχει μεγαλύτερο αγαθό μέσα σε ένα σπίτι, από μία ευτυχισμένη, γεμάτη ενέργεια και αποφορτισμένη από το στρες μαμά. Άλλωστε, οι τελευταίες επιστημονικές έρευνες έχουν δείξει ότι το 40% της ευτυχίας μας εξαρτάται από όσα κάνουμε εμείς για να γίνουμε ευτυχισμένοι. Το υπόλοιπο 60%, μάλλον, εξαρτάται από τους μπαμπάδες!

Μάθημα 4ο:

Να έχουμε πάντα back-up plan! Και αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει καλύτερο δώρο από τους καλούς φίλους! Πάντα κάτι συμβαίνει και όλος μας ο προγραμματισμός καταρρέει. Πριν καταρρεύσετε και εσείς και ακυρώσετε για άλλη  μια φορά το μάθημα ζούμπα ή το power-cycling ή τη yoga, καλέστε για baby-sitting την καλύτερή σας φίλη. Ή τη δεύτερη καλύτερή σας φίλη!

Μάθημα 5ο:

Εγώ χωρίς το παιδί μου; Αποκλείεται! Εάν συγκαταλέγεστε στις μαμάδες που δεν έχουν άτομο εμπιστοσύνης για να φροντίσει το παιδί, ή απλά είστε λίγο υπερπροστατευτικές, ήρθε η ώρα να δει και αυτό, πού εξαφανίζεται η μαμά όταν λέει ότι «πάει γυμναστήριο».  Φυσικά, απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή, αφού δεν είναι όλοι οι χώροι του γυμναστηρίου φιλικοί στους μικρούς επισκέπτες και ελοχεύει ο κίνδυνος τραυματισμού σε περιοχές με βαριά όργανα. Καταλληλότεροι χώροι είναι εκείνοι των ομαδικών προγραμμάτων εκγύμνασης: τι ομορφότερο απ’ το να «χορεύουν» μαμά και παιδί στους ρυθμούς της αεροβικής; Καλού- κακού, όμως , πάρτε του και ένα σετ ζωγραφικής για να απασχολείται, επειδή τα παιδιά βαριούνται γρήγορα τα καινούργια τους… παιχνίδια.

Μάθημα 6ο:

Βρείτε εναλλακτικούς, καθώς και πιο… υπαίθριους τρόπους άσκησης. Συχνά, ο οικογενειακός προϋπολογισμός δεν σηκώνει ένα έξοδο τέτοιου είδους. Μην πνίγεστε σε μια κουταλιά νερό. Παραμερίστε τα πολλά έπιπλα, ανοίγοντας χώρο στο σαλόνι, φορέστε τα αθλητικά σας και βάλτε μουσική. Σκεφθείτε απλά και γυμναστείτε παρέα με τα παιδιά! Δημιουργείστε με αυτό τον τρόπο, όλες τις προϋποθέσεις για γυμναστική, που θα θυμίζει ταυτόχρονα παιδικό πάρτι και κάντε τα παιδιά σας να αναφωνήσουν: η μαμά είναι η καλύτερη του κόσμου! Εναλλακτικά, πηγαίνετε όλοι μαζί μια βόλτα με τα ποδήλατα, ή σε ένα κοντινό ανοιχτό γήπεδο για τρέξιμο και πολλές ασκήσεις για μικρούς και μεγάλους. Παίξτε ποδόσφαιρο, μπάσκετ, ρακέτες, ή διδάξτε τους πώς παίζονταν τα «μήλα» στα… παλιά τα χρόνια!

Lifeme

Healthy is the new Sexy!